| 1.  | 
		Xsara (mind) | 
	 6 sor     | 
	  (cikkei) | 
 
		| 2.  | 
		Re: Emlekek, Swift, Zastava-ba adalek, Skoda olajcsere (mind) | 
	 92 sor     | 
	  (cikkei) | 
 
		| 3.  | 
		re: kutak es a visszajaro (mind) | 
	 16 sor     | 
	  (cikkei) | 
 
		| 4.  | 
		E: VW Jetta 1.6 diesel (mind) | 
	 15 sor     | 
	  (cikkei) | 
 
		| 5.  | 
		Re: akku (mind) | 
	 56 sor     | 
	  (cikkei) | 
 
		| 6.  | 
		RDS (mind) | 
	 15 sor     | 
	  (cikkei) | 
 
		| 7.  | 
		Re: Skoda leallas MELEGEN (mind) | 
	 12 sor     | 
	  (cikkei) | 
 
		| 8.  | 
		Re: Trabi hajtomuolaj es benzinszuro, turbo (mind) | 
	 15 sor     | 
	  (cikkei) | 
 
		| 9.  | 
		Re: Fojtatas :-) (mind) | 
	 46 sor     | 
	  (cikkei) | 
 
		| 10.  | 
		M1A1 ABRAMS (mind) | 
	 10 sor     | 
	  (cikkei) | 
 
		| 11.  | 
		Skoda (mind) | 
	 16 sor     | 
	  (cikkei) | 
 
		| 12.  | 
		Olajcsere bejarataskor (mind) | 
	 16 sor     | 
	  (cikkei) | 
 
		| 13.  | 
		Skoda csapagy, auto arak... (mind) | 
	 51 sor     | 
	  (cikkei) | 
 
		| 14.  | 
		?+4eves auto (mind) | 
	 27 sor     | 
	  (cikkei) | 
 
		| 15.  | 
		Sziasztok, (mind) | 
	 6 sor     | 
	  (cikkei) | 
 
		| 16.  | 
		Kompresszoros Lada (mind) | 
	 27 sor     | 
	  (cikkei) | 
 
  |  
		| + -  | Xsara (mind) | 
		VÁLASZ  | 
		Feladó:   (cikkei)
		 |  
		
Udv!
Volt itt valakinek nemreg problemaja Xsara olajfogyasztassal.
Felvenne velem a kapcsolatot? (ma lefoglaloztam egyet...)
Kosz:
-- 
Gabor - mailto:  - http://www.siofok.com/quattro
  | 
	 
	
		| + -  | Re: Emlekek, Swift, Zastava-ba adalek, Skoda olajcsere (mind) | 
		VÁLASZ  | 
		Feladó:   (cikkei)
		 |  
		
Hali mindenkinek!
>Felado :   [Hungary]
>Temakor: skoda ( 21 sor )
>Idopont: Fri May  7 04:25:34 EDT 1999 AUTO #376
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
>.................. emlekek tolulnak elo bennem.
>Apamnak 1980-tol  91-ig egy Skoda 120-as autoja volt.
>Ez alatt az ido alatt cca 150 ezer kilometert autozott vele.
>Evente egyszer megmutatta egy a Skoda szervizbol maszekka
>valt szerelonek. Soha semmi tragikus kiadasa nem volt ra.
>Masfel millio kilometerrel a hata mogott a _seggen_ erezte a
>kocsik legkisebb jelzeset is. Nem hagyta lerohadni.
>Bensoseges kapcsolat volt kozte es a Skoda kozott.
>Kello tavolsagbol merte csak bevallani, hogy az 1200-es
>Zsiguli azert sokkal jobb volt. Azt tiz evig hajtotta gond nelkul.
>Mindig azt mondta, hogy a hasznalt auto a gazdagoknak valo.
>Sok penz kell hozza  :-)
>-
>Meszaros Geza
Koszonom, hogy leirtad!
Talan mirolunk is igy irnak majd fiaink, es majd mi is igy erezzuk az autot!
Csak nem biztos, hogy megeljuk a felmillio km-t.
>=======================================================
>Felado :   [Hungary]
>Temakor: Re: Swift ( 25 sor )
>Idopont: Fri May  7 05:32:41 EDT 1999 AUTO #376
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
>Csak egy kis add-on a temahoz. Bocs ha egy kicsit off-topic.
>
>Annak idejen, amikor az elso Swiftek kigurultak Esztergombol, ha jol
>emlekszem 800 ezer korul volt az uj ara. Mit gondoltok a gyar mennyiert
>akarta adni? Kerek 500 ezerert!
>Csak ugye az allam-bacsi azt mondta, hogy akkor nem tudja olyan magasra
>huzni a tobbi tipus vedovamjat es akkor o nem jar olyan jol, megaztan
>nehogy mar mindenki uj autoval jarjon. (plane ami keveset fogyaszt es
>meg a benzinbol befolyo penz is csokken)
>
>Korabban nem ertettem hogy miert kerul csak 100 ezerrel kevesebbe az
>itthoni 5 ajtos Astra a kinti negyajtosnal. Ennyi kulonbseg csak az
>anyagkoltsegbol kijon. Hol van akkor a vamkulonbozet, az itthoni olcsobb
>anyagarbol es munkaerobol jovo kulonbseg? Valoszinuleg itt is allam a
>hunyo.
>
Latom mar masok elott is oszlik a kod!
>=======================================================
>Felado :   [Hungary]
>Temakor: Zastava-ba merjek-e adalekot onteni? ( 7 sor )
>Idopont: Fri May  7 12:09:47 EDT 1999 AUTO #376
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
>Halika!
>
>     Azt hallotam, hogy nem minden autoba szabad adalekot onteni, mert
>megszorulhat a henger, ha hordosan vagy valahogy furcsan kopott meg. Ez
>allitolag tipustol fugg.
>
>Danidek
Vegre egy uj remhir !
Egyebkent hova es milyen adalekot tennel ?
Somi replyzte:
>>A Skodaban - ha nem general utan vagy - boven eleg ha 15 ezrenkent
>cserelsz.
>
>Furcsa velemenyed van. A manapsag megjeleno autoknak ajanljak az ilyen
>"hosszu" olajcsere pediodust.
Igen!
Mert elesedik a verseny es a gyartok egyre kevesebbet vannak tekintettel az
olajforgalmazok es a szervizek uzletere.
A legtobb mai olaj vidaman kibirja a 15 ezret (meg a Botond is) ha egyebkent
a motor allapota jo. Ha 2-3 ezer utan olaj helyett olajos korom van a
karterban, akkor inkabb 5 ezernel erdemes cserelni (bar annak a motornak mar
ugyis minegy).
Udv mindenkinek :Szu
  | 
	 
	
		| + -  | re: kutak es a visszajaro (mind) | 
		VÁLASZ  | 
		Feladó:   (cikkei)
		 |  
		
>levele alapjan jutott eszembe az, hogy a Shellnel soha nincs apro! pl. 3997
>Ft-ert tankolsz, csak negyezerig adnak vissza, de nem csak ket-harom
>forintnal szoktak ezt megcsinalni. Egy idoben kedvenc Shell kutamon raalltam
Nemcsak ott. Regebben gyakran beugraltam egy-egy fagyiert menet kozben
kutakhoz. Szemrebbenes nelkul akartak elrakni azt az 1-5 forintot, amivel
eppen kijott kerek szamra. Szazegynehany forinthoz kepest egy kicsit
tulzasnak tartottam, a kozertben sem szokott az ember a penztarosnak jattot
adni (altalaban).
Raadasul a kozertben 115 forintos fagyi a kutnal pl. 158 Ft volt. Tavaly
tavasszal.
Tegnap bementem egy aral kuthoz, ugyanaz a fagyi 220 pengo :-oooo 40% lenne
az inflacio? Gondolom mar a kozertben sem buknak rajta, a termek egyebkent
magyar gyartmany, miert kell rajta(m) ennyit keresni??
andi
  | 
	 
	
		| + -  | E: VW Jetta 1.6 diesel (mind) | 
		VÁLASZ  | 
		Feladó:   (cikkei)
		 |  
		
VW Jetta 1.6D (I.) 1982-es
+ műszaki 2001 januárig
+ tökéletes, hibátlan, dinamikus motor
+ 5,5 l/100km fogyasztás
+ egyhónapos, garleveles akku
+ garanciális Pioneer hangszórók és rádióelőkészités
+ egyhónapos lengéscsillapitók
+ jó gumik , esztétikus belső
- korának megfelelő állapotú karosszéria
Irányár: 260.000 Ft
                                   Tel: 30/940-49-19
 CALL NOW ! :-)
 | 
	 
	
		| + -  | Re: akku (mind) | 
		VÁLASZ  | 
		Feladó:   (cikkei)
		 |  
		
Udvozletem!
Bar az eredeti kerdestol messze vezet, de eszembe jutott:
> A toltottsegi fokkal valtozik az elektrolit
> fajsulya is es a fagyaspontja is. Ha lefagy megrepednek a 
cellak.
> KO.
Igaz. Am amint csokken a homerseklet, nem a viz-kensav oldat 
fagy meg, hanem a viz, azaz a maradek viz-kensav keverek 
kensavban dusabb lesz, aminek viszont csokken a 
fagyaspontja... Masreszt ugy emlekszem, a megjeleno vizjeg 
nem egy tombben hanem kristalytuk alakjaban van jelen. E ket 
hatas miatt igen-igen nagy hidegnek kell lennie, hogy egy 
autoakkumulatort a fagy szetfeszitsen...
> tobb 100-1000A is lehet!. Ez a kisutes a Te indulasod, illetve 
az
> auto oninditoja.
Igaz, de azert az 1000 nagysagrend inkabb teherautokra es 
munkagepekre jellemzo (igaz, ott nem 12 V-on), mint 
szemelyautok eseten...
> Telen a dolog meg rosszabb, mert a vegyi folyamatok 
lelassulnak a
> hideg akkumulatorban, no a belsoellenallasa, igy a C-bol lesz 
C/2
> v. C/4!. Ezt is megerezheted. 2.4V/cella folotti feszultsegnel 
az
> akkuban megindul az intenziv hofejlodes, melegszik, 
elhajlanak a
> lemezek, a gazfejlodestol levalik a massza, cellazarlat, KO.
Eros hidegben, regebben inditott kocsi esetere szoktak 
javasolni inditozas elott a fenyszorok nehany masodperces 
bekapcsolasat. Ez az aramfelvetel kisse javitja az 
akkumulatorok belso viszonyait, kisse javulnak az inditasi 
eselyek... :-)
> Talan segithet rajtad az AKKUVIT is. Allitolag jo, de egy 
akkuba
> elete soran egyszer toltheto.
Nekem rosszak ezzel a tapasztalataim. Lehet ettol meg jo 
szer -- nalam egy aksi elettartama ennek toltese utan majdnem 
megfelezodott :-(( Nem tudom, ettol-e...
--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
 
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.a.fay
  | 
	 
	
		| + -  | RDS (mind) | 
		VÁLASZ  | 
		Feladó:   (cikkei)
		 |  
		
Tudna valaki felvilagositast adni az RDS rendszeru 
radioadasokrol? Annyit tudok, hogy a Radio Data System 
roviditese, es adatokat (pl. az allomas nevet) is tud 
sugarozni az ezt venni kepes radiok reszere. Ha jol tudom, 
sugarozhato, hogy a hallott musor milyen tipusu (PTY). Ha 
jol tudom, az ado at tud allitani masik frekvenciara, ha 
ott erosebb az adott allomas jele.
Kerem, a tema szakavatottja oktasson ki bennunket.
Koszi:
Bekes Peter
  | 
	 
	
		| + -  | Re: Skoda leallas MELEGEN (mind) | 
		VÁLASZ  | 
		Feladó:   (cikkei)
		 |  
		
Szia!
> Apropo. egyesek szerint traktorhangja van a Skodamnak, es nagyon hangos. A
> szerelo szerint egy hajtokarcsapagyat kell kicserelni, attol majd megjavul,
> ezt csinalja most. Szerintetek is ez az oka?
Vagy dugattyucsapszeg.
Udv,
Istvan
  | 
	 
	
		| + -  | Re: Trabi hajtomuolaj es benzinszuro, turbo (mind) | 
		VÁLASZ  | 
		Feladó:   (cikkei)
		 |  
		
Udv!
> Kerdes: a Trabi porlasztoja miert nem erzekeny a koszolodasra?
> Benzinszuro sehol, 1973 ota nyuvi a csalad a Trabantokat,
> de ilyen gond meg nem volt.
1. Mert olyan egyszeru az egesz, mint egy golyoscsap. Szinte semmi mutyur nincs
benne.
2. A tuszelep igenis erzekeny, idonkent fennakad.
3. Szuro is van benne, a benzintank aljan egy szurke kupak fogsagaban.:)
Szia,
Istvan
  | 
	 
	
		| + -  | Re: Fojtatas :-) (mind) | 
		VÁLASZ  | 
		Feladó:   (cikkei)
		 |  
		
Udvozletem!
Kossz a cikket, erdeklodve olvastam...
> (Sajnos
> a mechanikus feltoltonel pont a geometria a lenyeg amit igy szoval elmondani 
nem
> lehet. Ezt abran kene latni. ha van valaki aki tud olyan helyet a
> weben ahova fel lehetne tenni ezeket az abrakat, akkor 1-2 heten
> belul en bescannelnem es elkuldenem. Abrak nelkul nam is igazan
> kezdenek bele a reszletes mukodesi magyarazatba, mert igy nem
> ertheto, de ha el tudom kuldeni akkor ezt bepotolom)
Mint korabban emlitettem, a Sulink honlapjara (http://www.fay-
bp.sulinet.hu) kitettem az elogyujtassal illetve a negyelektrodas 
gyertyakkal kapcsolatos irasod melle a turbokkal kapcsolatos 
sikkedet is... A fomenu olvasnivalok pontja alatt... 
(http://www.fay-bp.sulinet.hu/turbo.html) Mivel WEB-en cikk 
nem az igazi kep nelkul :-) tettem melle azt is... Amint latom, a 
talalt kep az eredeti irasodban emlitett ketlapatos turbo mellett 
eppen a roots-fuvo elvet, vazlatat mutatja be... Tehat ad1) akit a 
kialakitas _vazlata_ erdekel, keresse fel a kerdeses helyet ad2) 
ha klasszabb kepet talalsz, kiteszem azt is... (Ja, a forrasban --
 restellem, de a kep forrasa a kerdeses cikkben meg nem 
szerepel, nincs korrektul megjelolve, hetfon ezt is potolom! :-() 
szoval a kep forrasaul szolgalo konyvben szerepelet egy 
nagyon izgato :-) kep nezeti-metszeti allasban mutat egy 
lapatos turbot (Bocs, lehet, nem szakszeru a megnevezes...) A 
kep azonban sajnos olyan ocska, hogy meg a papiron sem 
elvezheto, hat meg ha beszkennelem... Esetleg aki tud ilyet, 
szivesen kitennem, hogy ne csak tartalmas (powered by 
Walter :-) de tetszetos is legyen a kerdeses iras...
Viszont szarnylapatos tolto, Ro-tolto, G-tolto rajzat nem 
talaltam... Aki ilyet be tudna szkennelni es eljuttatni, 
megkoszonnem... Hasonloan: ha hozzajutnek Comprex-feltolto 
rajzhoz, lehetne arrol is irast kitenni... (Hetfon utananezek, 
mert mintha remlene valami, bar igazabol azt sem tudom, szik-
e vagy isszak a Comprex-feltoltot :-)))))
--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
 
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.a.fay
  | 
	 
	
		| + -  | M1A1 ABRAMS (mind) | 
		VÁLASZ  | 
		Feladó:   (cikkei)
		 |  
		
Utananeztem, csak gazturbinas valtozat letezik.
Ha valakit erdekel boveben errol a tankrol nemi adat(meg meg sok masrol az
amcsi arzenalbol) akkor 
azoknak ajanlom a kovetkezo linket:
http://www.cpmurray.army.mil/fo-m1spc.html
Udv!
Kovacs Gyorgy
86 2nd.gen. RX-7
  | 
	 
	
		| + -  | Skoda (mind) | 
		VÁLASZ  | 
		Feladó:   (cikkei)
		 |  
		
Sziasztok!
"Aladar irta:
>"A jelenseg akkor jon amikor 4-esben kb. 80-rol egy
kover gazzal elozni akarok orszaguton s addig tart amig ki nem nyit a
masodik torok a karburatoron. "
Ezt honnan tudod, marmint azt, hogy mikor nyit ki a masodik torok?"
Honnan? Hat eleg egyszeru, megvaltozik az auto jellege. :-) Elkezd
huzni, valahogy megindul es a hangja is megvaltozik. Ezt tisztan lehet
erezni a Skodrikban. Szerintem ilyenkor kb. 20-30%-al no a teljesitmeny,
ez erezheto. Egyebkent tudja valaki, hogy pontosan mennyivel no a
teljesitmeny es azt, hogy ilyenkor mennyit porog a moci?
Udv. Aladar
  | 
	 
	
		| + -  | Olajcsere bejarataskor (mind) | 
		VÁLASZ  | 
		Feladó:   (cikkei)
		 |  
		
Sziasztok !
Szerintem nem art 5000 km-nel lecserelni az olajat, bar valoszinuleg a gyari
olaj is kibirna az eloirt csereig, de gyakorlati tapasztalataim ( Opel, VW,
Skoda ) alapjan a gyari olaj nem szokott valami extra jo minosegu lenni es
gondolva a GTI tipusbol nem valoszinu, hogy a bejaratas utan ( elso par ezer
km ) nem akarod egy kicsit jobban megkergetni, kiatozni a tehetseget egy
kicsit. Ehhez szerintem nem art a gyarinal jobb minosegu olajat hasznalni -
hosszabb tavon biztosan meghalalja.
Az Ecotec 1.6 Opel Astramnal ( bar szemelyesen ismert a szerviz vezeto )
kimondottan kertek a szerviz meglatogatasara 5000-nel egy olajcserere.
Etto fuggetlenul elotte is es utanna is minden bejaratos kocsimnal
lecsereltem az olajat az elejen. ( Seat Cordoba 1.8 16V GTI, Opel Astra, WV
Transporter TDI, Skoda Felicia 1.6 ) - egyszer sem bantam meg
Andras
  | 
	 
	
		| + -  | Skoda csapagy, auto arak... (mind) | 
		VÁLASZ  | 
		Feladó:   (cikkei)
		 |  
		
  [Hungary]:
 HA> A kocsit meg kb 3-4 honapig akarom megtartani, ennyi ido alatt kb 3-4000
 HA> Km lesz beleautozva, utana eladom.  Egy masik szerelo is azt mondta, hogy 
 HA> komplett fotengely, dugattyu, hajtokar + egyebek csere kellene, o ezt 50K 
 HA> FT-bol ki is hozza. Na, ezt en nem vallalom. Annyit amugy sem hozna
 HA> a kocsi, amennyit rakoltenek igy, tehat marad a kisebb munka. A
 HA> szerelomben meg megbizom, keleti autokban eleg profi ember. A javitas csak
 HA> azert kell, hogy a kb. augusztusban bekovetkezo autovasarlasig kibirja a
 HA> Skoda. Amugy eddig a jelenlegi javitas nelkul a kocsira haromnegyed ev
 HA> alatt 120K Ft korul koltottem javitasra, ennyi ideje van nalam. Pl. azert 
 HA> is akarom eladni, mert mindig rossz rajta valami. Viszont meg soha sem
 HA> hagyott ott utkozben (lekopogom gyorsan).
Hmmm....  Csak egy kerdes:   azt  a  "manovert"  majd elmeseled a leendo
vevodnek is?  Vagy nem szolsz, lyukadjon ki  nala  a  blokk  oldala,  es
termeszetesen  Te  semmifele  szavatossagot  nem  vallalsz  a tudott, de
elhallgatott hibaval eladott kocsidert. Nem igazan etikus.
Egyebkent:  az egy darab hajtokarcsapagy csere utan valoszinuleg nem fog
3-4000-et elmenni a motor. Ebben remenykedem, ezek utan... 8-(((
> ==================================================================
  [Hungary]
 HA> Nehany gondolatot leirnek a magyar gepjarmupark allapota, es az allambacsi
 HA> hozzaallasa kozotti osszefuggesekrol. Lehet hogy nehany kerdes koltoi
 HA> marad,
 HA> de talan Ti is ezt latjatok...
[...]
Teljes mertekben  egyetertek  az  irasoddal.   Illetve kiegeszitenem egy
kerdessel:
 A tegnapi hiradoban volt rola szo:  elraboltak Orban Viktor felesegenek
 _szolgalati_ kocsijat.  Hogy is  van  ez?   Orbanne  is  valami  allami
 funkcionarius,  akinek jar a szolgalati kocsi, vagy csak mint csaladtag
 kapott egyet?   A  gyerek  is,  akit  a  papa, hivatalos latogatasokra,
 allami  penzen  magavalhord?   Hadd  tanuljon  az  a  gyerek  egy   kis
 nepotizmust...
 Es meg a  miniszterelnoki  fizetes  melle  koltsegterites is kapnak, ha
 valahova utazni kel, meg ruhat kell venni?  Na  ezert  kell  az  arakat
 magasan, a fizeteseket meg alacsonyan tartani.
(bocsi,  tudom,  ma jo demagognak tuntem, meg ez utobbi nem is annyira a
topic temaja, de nem tudtam visszatartani)
--
Hali                                                SaGa
   ,  
  SANDOR Gabor, A Magyar TeamOS/2 tagja
  | 
	 
	
		| + -  | ?+4eves auto (mind) | 
		VÁLASZ  | 
		Feladó:   (cikkei)
		 |  
		
Sziasztok!
  irta
„…istenigazabol "beallitstak" a szijat. Persze ilyenkor a fogazat lejon rola…”
Szerintem csak abban az esetben, ha tul laza, s meg tud forogni.
„…valamint a kerekeket is megeszi, es a csapagyaknak sem hasznal, foleg a vizpu
mpaenak nem...”
Milyen autod is van? Tudtommal a W1.3-ban EKszij hajtja a vizpumpat. Ha nalad n
em igy van, bocs.
Mas.
Bocs, csak most reagalok, mert el voltam havazva. Kerdezte valaki, mikeppen tud
 4 evnel oregebb autot behozni kulfoldrol. Valasz: sajnos sehogy. Nincs ra hiva
talos lehetoseg. :) Masik az oreg autok. (ha jol tudom 25 ev) Elmeletileg van l
ehetoseg, de ehhez is kell valamely szakhatosag engedelye, amit akkor adnak meg
, ha mar belfoldon van az auto. De, mi van akkor ha nem adjak meg ra az engedel
yt? (Ha kell utana nezek)
A turbofeltolto leiras nagyon profi (az elozo is) es ertheto volt. Koszi.
Atti_S
 Kovács Attila
___________________________________________________________________
[NEXUS - ingyenes email & honlap mindenkinek - http://www.nexus.hu]
  | 
	 
	
		| + -  | Sziasztok, (mind) | 
		VÁLASZ  | 
		Feladó:   (cikkei)
		 |  
		
Egy autot szeretnek hozni az USA-bol, az auto mar megvan, csak haza 
kellene hozni - termeszetesen hajoval. Ha van valaki a vonalban
akinek ebben tapasztalata van, az kerem irjon egy rovidket.
Elore is koszonom,
Csaba
  | 
	 
	
		| + -  | Kompresszoros Lada (mind) | 
		VÁLASZ  | 
		Feladó:   (cikkei)
		 |  
		
Hi,
Fresi BaCSi kerdezte:
>
>u.i.: Gondolkozott mar valaki az injektor es Lada hazassagon???
>
Ezen meg nem gondolkoztam, de a kompresszoros lada-t mar meg is csinaltak.
Megprobalok utananezni a dolognak, mert az egyik ismerosom csinalta meg x100
evvel ezelott. 5-6 eve erdeklodtem a dolog utan, es azt mondta, hogy egy
Lada-ra kifejlesztett kompresszor (ezek szerint letezik ilyen) kb 700ezer
Forint lett volna akkoriban. Sajnos csak Angliabol lehetett volna
beszerezni. A jelentosen megnovekedo terhelesbol kovetkezik, hogy a motor
elettartama nagyon lerovidul tole. Azt hiszem az ismerosomnek a vizpumpa
adta meg magat eloszor nehany Km alatt. Azt mondta, hogy nem tul egeszseges
ez a dolog, mert a Lada motort nem igazan lehet felkesziteni erre a
terhelesre.
Ha erdekel benneteket, akkor utanakerdezek. Bar nem hiszem, hogy barmilyen
irasos emlek lenne a dologrol az egyik magyar Rally-s konyvet kiveve. De az
sem tartalmaz muszaki parametereket. A konyvet valamikor a nyolcvanas
evekben adtak ki es kompresszoros lada cimmel volt benne egy fejezet errol.
Az egesz konyv a rally akkori nagyjairol szolt. Azert megprobalok
utanajarni, ha erdekel benneteket a dolog.
Udv:
Dani
  | 
	 
	 
 |