Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1936
Copyright (C) HIX
2003-09-05
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: autovasarlas (mind)  71 sor     (cikkei)
2 Alacsony motor homerseklet (mind)  31 sor     (cikkei)
3 mit vennek (mind)  18 sor     (cikkei)
4 Punto (mind)  7 sor     (cikkei)
5 Nagyon OT ,de kerlek segitsetek (mind)  14 sor     (cikkei)
6 Miert kerul annyiba? (mind)  41 sor     (cikkei)
7 re: Re: leallitas seregben (mind)  16 sor     (cikkei)
8 @ cuoresportivo.sk (mind)  8 sor     (cikkei)
9 vadeset (mind)  27 sor     (cikkei)
10 tabla kerdes (mind)  13 sor     (cikkei)
11 Opel vagy Suzuki? (mind)  9 sor     (cikkei)
12 Tuning (mind)  14 sor     (cikkei)
13 re: re: Mit vennetek ennyiert? (mind)  6 sor     (cikkei)
14 Uj auto, ajanlas (mind)  23 sor     (cikkei)

+ - Re: autovasarlas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tegnap egyszer mar valaszoltam, de behanyt
valami es eltuntek a betuim :-(((

>Corsa, Astra, Escort - ezek szerintem mind
>hitvany, ecceru autok, hasznalati targyak,
>sok elvezetet nem tartogatnak.

Nem is szexelni akarok veluk. Hanem eljutni
A-bol B-be olajos kez es sarga angyal nelkul.
Vagyis egy hasznalati targyat keresek.
Es nyugi, szerelem nelkul sem maradok :-))

>Ilyen koru Opeltol meg Fordtol nem lehet minoseget
>varni ebben a meretosztalyban (nagyobban is ritkan).

Ha tehetnem, en is BMW-re vagy hasonlora vagynek.
Hosszu tavon igy is van, de egyelore nem ez a realitas.

>Pug306:
Ezzel se dugni akarnek hanem kozlekedni...
>Az 1.4 75 LE-s motor raadasul botranyosan sz@r.

Na epp ezert kertem a velemenyeiteket.
A katalogusbol ugyanis ez nem derul ki.

>: Skoda Felicia - tetszene, de a 3 helyen
>
> hanem mert nincs annyira tele vele a varos.

Pugot sokkal kevesebbet latok mint Feliciat :-)))

>Ne a legolcsobbakat keresd, es maris sokkal
>jobb autokat fogsz talalni. Pl. III-as Golf.

Szep es jo elismerem, viszont folyton
attol felnek hogy masnak is megtetszik.

>Evi 24e km mellett meg dizelt venni sem
>feltetlenul hulyeseg, de erosen szamolj
>utana, hogy visszahozza-e az arat.

Igen, mar gondoltam ra hogy szamolgatok kicsit,
mert nem biztos hogy annyira megeri. Manapsag
viszont mar nem olyan hangosak es lomhak a
dizelek mint regen. Se az A, se a B Corsaban
nem ereztem problemanak az olajkalyhat.

>A helyedben en biztos, hogy vmi nagyobb vasat
>vennek, mert ebben a korban azok sem kerulnek
>tobbe es joval kevesebb kompromisszumra
>kenyszeritik az embert.

Valoban alig kerul tobbe a nagy auto mint a
kozepes, de a fenntartasi koltsegek, a
parkolasi nehezsegek, a bp-i lavirozas...
Jo erzes lenne persze, de nem latom ertelmet.
Egyelore inkabb maradok az also kozeposztalynal.

Tobben is az Escort-ra szavaztak, ez osszevetheto
a sajat gondolataimmal, mintegy megerositeskeppen.

De akarhogy is lesz, Kemencere a mar pedzegetett
meglepi-verdaval megyunk :-))
MicuTomi, feltetlen szamitunk Rad!!!
Es persze Tarnai Petire is!!! :-)))

Udv: Soma

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: shiva.takinfo.hu)
+ - Alacsony motor homerseklet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Erdekelne a velemenyetek a kovetkezo problemarol, amit mar tavasszal is
tapasztaltam, de a hidegek eltuntevel a gond is megszunt.

Az auto egy Alfa 145 1,6TS.

Ha a kinti homerseklet kb. 15 fok ala csokken, vagy hideg eso esik,
akkor bizonyos korulmenyek kozott a motor nem melegszik fel a szokasos
90 fokra.
Varosban altalaban nincs ilyen gond.
Ha orszaguton megyek, 90-120 kozott, otodikben, akkor kb. 75 fok fole
nem melegszik a hutoviz. Csak ha visszakapcsolok es porgetem a motort.
Autopalyan 150-160-tol minden rendben.

A szervizben meg tavasszal nem talaltak semmit. A muszerem elvileg
pontos. Es mivel allo helyzetben jaro motorral sem produkalja a hibat,
termeszetesen a szervizben sem tette. A termosztat elvileg rendben van,
hiszen ott a szervizben mertek, es az eloirt homersekleten kapcsolt, a
ventilatorok sem indultak el elobb...

A "masik oldal" teljesen OK. 90 fok fole csak nagyon extrem esetben
kuszik a mutato (pl. nyaron, tobb oras varakozas a hataron, tuzo nap,
forro aszfalt es a klima miatt folyamatosan jaro motor)

Valami otlet, hogy mi okozhatja a nemfelmelegedest? (Ja es persze ha
mondjuk lejovok autopalyarol orszagutra, akkor a hutoviz visszahul az
emlitett kb. 75 fokra.)

Koszi,
Gabor
+ - mit vennek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : 
: Koszi a valaszokat. Azt hittem tobben fogtok a Suzuki ellen beszelni, de
: valoban ez tunik eszszerubbnek.

Mit nevezel esszerunek. Esszeru egy 800 kilos autoval szelni az utakat 
ennyi seggfej kozott, ha lenne penz nagyobbra? Ha eltrafalnak oldalrol,
meghalsz vagy megnyomorodsz, de tenyleg megbizhato, ja.

: A tomegcikk-kerdeshez annyit tennek hozza, hogy ha egy 1.3 3 ajtost
: megvesz az ember (en ezt tervezem) azt azert egy kis fantaziaval hamar
: egyedive lehet tenni, szepen szolidan, agyonspoilerezes nelkul is.

Jajj, ember, ne hulyeskedjel mar. Ha egy ilyen szinten kommersz,
vegletesen fapados autot "egyedive" teszel, az annyit jelent, mintha
a homlokodra tetovaltatnad, hogy "ISZONYATOSAN BETEG vagyok". Miert
nem lehet egy Suzukit akkent kezelni, aminek szantak?

Z.
+ - Punto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,
a multkor volt egy vitank itt a HIXen, hogy milyen ronda lett az uj 
Punto. Nos a legujabb hirek szerint a FIAT eddig 140000 rendelest vett 
fel, ami szerintem oriasi szam es talan megis nekem lett igazam...
(forras Totalcar)

Cs.
+ - Nagyon OT ,de kerlek segitsetek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Koszontok Minden Csatitarsat !

Keresek jogi forumot, olyan helyet ahol jogaszok ugyvedek 
is jelen vannak. Az ok : 
Aljas indokbol, elore kitervelt modon a kedves szomszedom 
fecskendovel sosavval meglocsolt, a nyomozas folyamatban van.
A szemem nagyon sulyosan serult, karteritest akarok kicsikarni.
Ehhez keresek jogi tanacsadot, barkit, aki segiteni tud. 
Reszletek maganban.
Eleg rosszul latok most , igy nehezen keresgelek a neten.
Elnezest a nem ideillo tema miatt. 
Megkoszonom, ha valaki segit. 

Muhel Ferenc
+ - Miert kerul annyiba? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> >> Mi a kulonbseg a meroeszkoz es a meromuszer kozott?
>
> > Errol lehetne hosszan filozofalni, de erdemes visszagondolni, hogy
>
> Vegulis errol nem lehetne hosszan filozofalni. Ugyanis van mindegyiknek
> definicioja.

Akkor szeretnem hallani ezeket a definiciokat... Bar rogton
hozzateszem, hogy az itt targyalt eszkozok egyik kategoriaba sem
tartoznak, ugyanis merest nem vegeznek, csak mert adatokat - vagy
az ezekbol szarmaztatott kodokat - veszik at, dolgozzak fel.

> Viszont ha azt mondom diagnosztikai berendezes, raadasul tobbmillios...
> Egybol a hibakodolvasora gondolnak tobben is es meg meg is kerdezik,
> hogy mi kerul benne tobb millioba. Ami szvsz es a kategaroiaja szerint

Errol szo nincs, csak arrol, hogy az eredeti feladat a
kodkiolvasas volt.

> sem diagnosztikai berendezes. Hanem egy forditogep. Szerintem (es
> tapasztalatom szerint is) egy tobbmillios diagnosztikai berendezes
> megallapitja a hibat, kozelitoleg megmondja a javitasi feladatot es a
> technologiat is, majd pedig a hozza szukseges celszerszamokat es
> alkatreszeket. Gyari cikkszam es kompatibilitas szerint. Na adj isten
> normaidot is ir ra. Feltetelezem azert egy kodkiolvaso ennel jelentosen
> kevesebbet tud. Azert is kerul annyiba.

Ez nem egyeb, mint adatok kirangatasa egy adatbazisbol, amire egy
mezei PC is kepes. Ettol meg nem kene "annyiba"  keruljon, felteve
persze, hogy a szoftverert nem szamolnak kulon csillagaszati
osszegeket.

Ha a bemeno adatok csak a diagnosztikai csatlakozorol szarmaznak,
akkor a sima kodkiolvasohoz kepest a PC-tol eltekintve nincs
artobblet, legalabbis ami a "vasat" illeti.

Persze egy pici, aranyos, utes es koszallo, megbizhato PC nem
olcso mulatsag, annak bizony van ara. De ez csak kenyelmi
szolgaltatas, semmilyen elvi tobbletet nem jelent ahhoz kepest,
mint amikor egy minimalis elektronikaval ellatott (tehat olcso)
kabelt egy mezei PC-hez kotunk.
+ - re: Re: leallitas seregben (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Feladó: robert.kozma_moc.mbi.uh
>>Ugy hallottam, foliaba hegesztik az egeszet nehany kilo nedvszivo
>>anyaggal együtt, de lehet, hogy ez csak legenda.
> nekem volt (erintolegesen) kozom ilyesmihez. igaz ennek 15 eve. akkoriban
> rendszeresen voltam orsegben egy loszerraktarban, ahol un. m-zarolt
> "teknika" (igy k-val mondta a mernok-ornagy szazadpk.) is volt (akkor meg
> tudtam, mit jelent az "m"). ezek kozott voltak "man" teherautok (ha jol

Az M-zarolas nem ugyanaz, mint a HIT. M-zarolt autok nalunk
is voltak, es egyszeru teto alatt alltak. (M eseten a
haromszorosara duzzasztottak volna a letszamunkat, es
azokkal mentunk volna a devecseri erdobe javitobazist
uzemeltetni.) Egyebkent ugy emlekszem, az M mozgositast
jelent.

k_tibor
+ - @ cuoresportivo.sk (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

off
Vegigolvastam a weboldaladat... fogadd legmagasabb elismeresem.
Megrogzott nemetauto-rajongo vagyok, de ez elmeny volt.
Csak igy tovabb!
Udv
Peter
Vectra B 2.0 Caravan
on
+ - vadeset (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

k. listatarsak !

korabban hallottam, hogy letezik egy egyszeru szerkentyu, amolyan
vadallat-eluzo-sip. ezt - allitolag - csak fel kell ragasztani a kocsira,
es a menetszel olyan (magas frekvenciaju ?) hangot kelt benne, ami
elkergeti az ut kozelebol az allatokat. ha tud errol valaki bovebb infot
(tenyleg van-e ilyen, ha igen, tenyleg hatasos-e, hol lehet kapni,
mennyiert stb. ... barmi) kerem ossza meg velem, mert igen tudnek ertekelni
vmi hasznos szerkentyut. ma megint elkaptam egy ozet (ezen a nyaron a
harmadikat, egy honapon belul a masodikat), meg szerencse, hogy az elozo
nyomait eddig nem javittattam meg, mert most gutautest kaptam volna.
egyebkent szerintetek mi a legjobb megoldas, ha ozet lat az ember (mar ha
meglatom idoben es nem elem ugrik a kukoricasbol, mint az elozo) az ut
szelen? lelassitani csigatempora? lekapcsolni a reflektort? dudalni? ma
este is ott allt, bamult hatrafele, nezte hogy jovok, en fekeztem, az oz
csak bamult tovabb, es amikor mar megnyugodtam, hogy ez nem egy ijedos
peldany, elemugrott olyan jo utemben, ahogy egy ongyilkos sem tudna. hiaba
fekeztem meg erosebben, telibekaptam.
(ejjelente 60-80 -nal poroszkalok at az erdon hazafele, suzukik huznak el
mellettem szelsebesen, ok nem talalkoznak eggyel sem? a soforjuk nem felti
a kocsijat?
lehet, hogy rakatok vmi vadracsot a kocsi elejere (bar a galanton az nem
mutatna valami elegansan) de legalabbis applikaltatok az uj lokharitoba
legalabb 5/4" vascsobol vmi merevitest...

robi
mg 1.8td
+ - tabla kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

sziasztok

van-e arra eloiras, hogy kulonbozo rangu utak keresztezodeseben csak
egyfajta elsobbsegadas-kotelezo tabla legyen kiteve?
bovebben:
adott egy ilyen keresztezodes (zamoly es csakvar kozott pl.), az
alacsonyabb rangu ut egyik oldalon erdobol bukkan ki, itt indokolt a
stop-tabla, mert egyaltalan nem lehet belatni a foutra. szemben viszont
semmi nem akadalyozza a kilatast, teljesen sik terep, nincs egy fa sem,
padlogazzal at lehet(ne) tepni, de kint van a stop-tabla itt is, holott nem
indokolt, egy egyszeru "macisajt" is megtenne (szerintem).

robi
+ - Opel vagy Suzuki? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Richie irta:
"Probalj ki egy 1.6-os Suzukit is. Ugyanabban az arban mennek, egesz
dinamikusak, es nekem valahogy a futomuvuk is sokkal kevesbe tunik
fapadosnak. "
Szerintem is jobb, mint a 68 LE-s 1.3-as SWIFT (az uj 16 szelepes
1.3-assal nem volt modom hasonlitani), tapasztalatbol mondom.
Mar tobbszor lattam 2 eves 1.6-ost, 1.5-1.6 millio korul,
ABS, klima, legzsakok, elektromos cuccok, 14-es alufelni....
Attila
+ - Tuning (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Nem ismertek olyan ceget vagy muhelyt ahol meg
vagy 50-60 loerovel meg tudnak toldani a gepem erejet,
Istvan
Kadett 1.8i GTE (115 lo)

Szet fog esni. Hogy a sorrend valto-motor, vagy forditva az mar
tipusfuggo. De legalabbis a fogyasztasodat sikerul megduplazni majd, meg
a nagy tuningolas utan joadag onamitassal is gazdagabb leszel, hogy most
aztan nagyon megy az autod. 
Mert altalaban fele annyi loerot kapsz, mint amit igernek. 

Inkabb vegyel olyat, ami gyarilag is repeszt ugy, ahogy te szeretned. 

Richie
+ - re: re: Mit vennetek ennyiert? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Az Opelnek ugyan jobb a imidzse, de az 1.4-es, 60 lóeros autó
>menetteljesítményei tapasztalatom szerint kétségbeejtoek.
6  eve  mar raktak az Astrakba 1,4-es 90 LE-s motort is. Itt
parkol az orrom elott ketto beloluk.
--
Meszaros Geza
+ - Uj auto, ajanlas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv mindenkinek!

Regota nem irtam mar, de szorgalmasan olvasok! ;)
A nyar utolso napjai nagy oromet hoztak: hosszu hetek-honapok
keresgelese utan talaltunk egy autot, ami tetszik is, jo is, szep is,
kenyelmes is, ki is tudjuk fizetni, egyszoval valami optimumot. Egy
Citroen Xsara 2 1.6i 16V SX autoban oltott testet, 2000. ev vegi, 62
ekm-mel, apro szepseghibakkal, de serulesmentesen. Meg alig nehany szaz
km-t mentunk vele, a boldogsag, az orom es az auto meg toretlen, es a
baratnom is tudja es szereti vezetni.
Az autot a Baumgartner kobanyai hasznaltauto-teleperol vettuk, reszukrol
abszolut korrekt, segitokesz, teljesen pozitiv hozzaallast tapasztaltunk
(soxori megnezes, szerviz, probaut, alku, hitelugyintezes, atiras),
ezuton is koszonom nekik, illetve batran ajanlom oket mindenkinek.
(szerencsere ilyen is van, sajnos nagyon ritka, ugy is fogalmazhatnek, h
a szakman belul udito kivetelek)

   Geza

_______________________________________________________________________
Hirdessen email-ben! Az email hirdetések hatékonysága sokkal jobb,
mint a bannereké. Kattintson a részletekért!
http://mailhungary.hu/ajanlat.html#dm

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS