Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2744
Copyright (C) HIX
2005-12-22
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 K.K.U". (mind)  25 sor     (cikkei)
2 Udv ujra Itt :-))))) (mind)  50 sor     (cikkei)
3 Re: Re: Re: Re: Re: Opel manta film (mind)  4 sor     (cikkei)
4 Re: re: Feklampa (mind)  5 sor     (cikkei)
5 re: feklampa+piros lampa (mind)  4 sor     (cikkei)
6 re: feklampa+piros lampa (mind)  67 sor     (cikkei)
7 Feklampa (mind)  11 sor     (cikkei)

+ - K.K.U". (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles

Sziasztok autosok.

Minden kedves listatarsamnak boldog karacsonyt es
Buickos ujevet kivanok :-) Lampanal nem vakittatva
bekes egymasmelett eleses edes szereteben leveses
evet.

Szeretnem meg, hogy olvassam meg Fogash es Gonci
Csaba leveleit is amit mar eleg regota hianyolok.

Frigyes

 A  - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
 M: 06-20-9446107
        S 120 L
frigyesmajor kukac szexelero ponty hu
Matyo'hímzett-alkatre'szüze'r  :-)
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, BRISK tunning gyertya, E -
gyújti kaphato.
  http://frigyes.fw.hu    http://amajorka.srv.hu
+ - Udv ujra Itt :-))))) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles

Sziasztok autosok.

gyklein_uh...  no neee :-)) Egy reg nem latott
listatars :-))) Orulok neki, hogy ismet korunkben
vagy :-)))

>es baromira
>meglepodtem hogy milyen kevesen vannak. Hova
lettek a regiek?

Valoban kevesn vagyunk igaz. Volt egy kis vita ami
elmergesedett es sajnos sokan leiratkoztak :-((

>Frigyes,
>Vadkan, stb stb.

En vagyok :-) ! Csak sok munkam miatt ritkan irok.

>van egy A6-os Audi Quatrom (2.5 TDI 186 LE)

Mivan ! Read szakadt az OTP ;-))) ? Gratula
gyonyoru autod van ! Nekem meg uyganaz a Skoda
igaz fullra felujitva de ket honapja egy holgy
megcsokolta a seggemet es megnyomta a hatfalamat.
Viszont szerencse a szerencsetlensegben, hogy nem
Martina volt az illeto holgy ;-))) Januarban
viszem lakatos es utana fenyezohoz.

>Ha Frigyes itt van meg es van meg matrica
igenyelnek egyet ujra mert a
>Golfrol nem tudtam atrakni.

Matrica van meg sok :-) Levakertad viszont a
Golf -rol ;-) ?

Udv: Frigyes

 A  - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
 M: 06-20-9446107
        S 120 L
frigyesmajor kukac szexelero ponty hu
Matyo'hímzett-alkatre'szüze'r  :-)
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, BRISK tunning gyertya, E -
gyújti kaphato.
  http://frigyes.fw.hu    http://amajorka.srv.hu
+ - Re: Re: Re: Re: Re: Opel manta film (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Engem is érdekelne 1 pld. belőle, hogyan oldható meg?
Előre is köszi!!!

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: dsl51b6452c.pool.t-online.hu)
+ - Re: re: Feklampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Lámpánál miért kellene nyomni a fékpedált? Lustaságból teszik. Automatás roma m
erdzsom volt egy évig. Én lámpánál bepöccintettem P állásba. 
Ennyi.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: nodomaintransfer21.com)
+ - re: feklampa+piros lampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Nekem anno ugy oktattak, hogy pirosnal mindig nyomni kell a feket.
Es vannak olyanok, akiknek a kezifeket oktattak. :-)
--
Meszaros Geza
+ - re: feklampa+piros lampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

:> Nekem anno ugy oktattak, hogy pirosnal mindig nyomni kell a feket. 

Minek ? Ha hosszabb ideig kell allnom (pl. vasút), akkor az automata
valtot is inkabb N-be teszem, vagy leallitom a motort...

Azt sem ertem, hogy miert kell a tanulonak minden megallas utan 
hangosan recsegve behuzni a kezifeket. (Termeszetesen sik uton !)
Miert nem eleg 1-es, vagy R fokozatban hagyni ? Esetleg a gombot
benyomva csendesen behuzni ? A fertelmes recsegetetesrol mindig
a regi Wartburgok leallasa jut eszembe: 
Tiring, tiiiiring, tiring, bam, bam, Rrrrrrrrrrrrreccs, Baaaaaaaammm...
(badogajto becsap)

Egyik ismerosomnek a het elejen fagyott be a kezifekje behuzva es
fontos megbeszelesre kellett volna mennie... Szivacs.


:> Mivel keves a tapasztalatom e targyban, megkerdezem: a kezifek
:> hasznalata aut. valtos gepkocsinal meg van tiltva?

Termeszetesen nincs. A hagyomanyos automata valtonak szuksege 
van arra, hogy bekapcsolt allapotban legyen, hogy az olajszivattyu
mukodjon benne. Mellekhataskent szepen, lepesben menne is elore.
Mivel a hajtott kerek az elso, a fekezett pedig a hatso, ezert a kerek
akar kaparhatna is csuszosabb uton, foleg, ha jo nyomatekos diesel
motor van alatta. 
DSG eseten a labfek jatssza egy kicsit a kinyomott kuplung esetet,
vagyis ilyenkor old a tobbtarcsas tengelykapcsolo. A fek felengedesere
kezdi el "csusztatni" magat, majd elo"kapcsolni magasabb fokozatba.
Tehat nem akar erolkodve autot vonszolni, amig a fek be van nyomva.

Ha uresben tartanam a lampanal, akkor meg az lenne a baj, hogy 
- biztonsagi megfontolasbol - csak ugy lehet sebessegbe tenni a 
valasztokart, ha lenyomom a feket. Akkor meg a mogottem levo 
csodalkozik, hogy miert fekezek az indulashoz...

Ha egeszen P(arkolo) allasba tennem a valtot, akkor meg azert
lenne infarktus a mogottem levonek, mert a P-R-N-D athuzas kozben
felvillanhat a tolatolampa (R), azt hitetve, hogy hatrafele fogok indulni.
Pedig nem...

Szoval igyekszem en nem vakitani a mogottem levot, de - mint az
eletben mindenhol - sokszor a biztonsag es a komfort egymassal 
szemben allo dolgok...
Egyebkent amiota automata valtos kocsim van (1997 ota mar a 3. ),
alig hasznalok kezifeket (~ 2 hetente 1 alkalom) az amugy is 
kotelezo P miatt. (Ha nem teszem leallas utan P(ark) fokozatba, 
nem kapom meg a gyujtaskulcsot :-)
Raadasul egy kis plusz biztonsag is, hogy kulcs nelkul nem lehet 
kivenni parkolo fokozatbol a kart...



:> Ezt az uj Mercikben megis tettek  ha bevan kapcsolva a kodlampa 
:> nem megy a kocsi csak 40km/h-val.

Jo otlet ! Nekem a jelenlegi auto menujeben van egy Winter Tires nevu 
opcio, ahol beallithatom a teligumi sebessegindexe't es haborog finom
"Tinnnnng" hanggal es "Speed warning" felirattal, hogy ne akarjak
lehetetlent. Persze en inkabb beallitom mondjuk 100-ra es ezt 
hasznalom radar figyelmeztetonek... :-)))

 
Szep napokat: Antal Attila
Altea 2.0TDI DSG
+ - Feklampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A kézifék használatával csak annyi lenne a problémám, hogy ha mondjuk áll a
sor a lámpánál és mindenki kézit használ, akkor szerintem jelentosen lassul
a forgalom. Az elso autó kiengedi a kéziféket, kuplung, 1es sebességbe (ha
üresben volt) kapcsol és elindul . A mögötte lévo csak az elindulást észleli
és akkor engedi ki a kézit és kuplung, 1es. Ha lábféket használnáunk akkor
megspórolunk egy kézifékiengesési és elindulási idot,mert már akkor
észleljük hogy lehet menni, amikor leveszi a lábát a fékrol. Az is lehet
hogy csak ugy leveszi a lábát a fékrol, de nem ez a jellemzo.
Üdv

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS