Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles
Sziasztok autosok.
Minden kedves listatarsamnak boldog karacsonyt es
Buickos ujevet kivanok :-) Lampanal nem vakittatva
bekes egymasmelett eleses edes szereteben leveses
evet.
Szeretnem meg, hogy olvassam meg Fogash es Gonci
Csaba leveleit is amit mar eleg regota hianyolok.
Frigyes
A - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
M: 06-20-9446107
S 120 L
frigyesmajor kukac szexelero ponty hu
Matyo'hímzett-alkatre'szüze'r :-)
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, BRISK tunning gyertya, E -
gyújti kaphato.
http://frigyes.fw.hu http://amajorka.srv.hu
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles
Sziasztok autosok.
gyklein_uh... no neee :-)) Egy reg nem latott
listatars :-))) Orulok neki, hogy ismet korunkben
vagy :-)))
>es baromira
>meglepodtem hogy milyen kevesen vannak. Hova
lettek a regiek?
Valoban kevesn vagyunk igaz. Volt egy kis vita ami
elmergesedett es sajnos sokan leiratkoztak :-((
>Frigyes,
>Vadkan, stb stb.
En vagyok :-) ! Csak sok munkam miatt ritkan irok.
>van egy A6-os Audi Quatrom (2.5 TDI 186 LE)
Mivan ! Read szakadt az OTP ;-))) ? Gratula
gyonyoru autod van ! Nekem meg uyganaz a Skoda
igaz fullra felujitva de ket honapja egy holgy
megcsokolta a seggemet es megnyomta a hatfalamat.
Viszont szerencse a szerencsetlensegben, hogy nem
Martina volt az illeto holgy ;-))) Januarban
viszem lakatos es utana fenyezohoz.
>Ha Frigyes itt van meg es van meg matrica
igenyelnek egyet ujra mert a
>Golfrol nem tudtam atrakni.
Matrica van meg sok :-) Levakertad viszont a
Golf -rol ;-) ?
Udv: Frigyes
A - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
M: 06-20-9446107
S 120 L
frigyesmajor kukac szexelero ponty hu
Matyo'hímzett-alkatre'szüze'r :-)
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, BRISK tunning gyertya, E -
gyújti kaphato.
http://frigyes.fw.hu http://amajorka.srv.hu
|
Haho !
:> Nekem anno ugy oktattak, hogy pirosnal mindig nyomni kell a feket.
Minek ? Ha hosszabb ideig kell allnom (pl. vasút), akkor az automata
valtot is inkabb N-be teszem, vagy leallitom a motort...
Azt sem ertem, hogy miert kell a tanulonak minden megallas utan
hangosan recsegve behuzni a kezifeket. (Termeszetesen sik uton !)
Miert nem eleg 1-es, vagy R fokozatban hagyni ? Esetleg a gombot
benyomva csendesen behuzni ? A fertelmes recsegetetesrol mindig
a regi Wartburgok leallasa jut eszembe:
Tiring, tiiiiring, tiring, bam, bam, Rrrrrrrrrrrrreccs, Baaaaaaaammm...
(badogajto becsap)
Egyik ismerosomnek a het elejen fagyott be a kezifekje behuzva es
fontos megbeszelesre kellett volna mennie... Szivacs.
:> Mivel keves a tapasztalatom e targyban, megkerdezem: a kezifek
:> hasznalata aut. valtos gepkocsinal meg van tiltva?
Termeszetesen nincs. A hagyomanyos automata valtonak szuksege
van arra, hogy bekapcsolt allapotban legyen, hogy az olajszivattyu
mukodjon benne. Mellekhataskent szepen, lepesben menne is elore.
Mivel a hajtott kerek az elso, a fekezett pedig a hatso, ezert a kerek
akar kaparhatna is csuszosabb uton, foleg, ha jo nyomatekos diesel
motor van alatta.
DSG eseten a labfek jatssza egy kicsit a kinyomott kuplung esetet,
vagyis ilyenkor old a tobbtarcsas tengelykapcsolo. A fek felengedesere
kezdi el "csusztatni" magat, majd elo"kapcsolni magasabb fokozatba.
Tehat nem akar erolkodve autot vonszolni, amig a fek be van nyomva.
Ha uresben tartanam a lampanal, akkor meg az lenne a baj, hogy
- biztonsagi megfontolasbol - csak ugy lehet sebessegbe tenni a
valasztokart, ha lenyomom a feket. Akkor meg a mogottem levo
csodalkozik, hogy miert fekezek az indulashoz...
Ha egeszen P(arkolo) allasba tennem a valtot, akkor meg azert
lenne infarktus a mogottem levonek, mert a P-R-N-D athuzas kozben
felvillanhat a tolatolampa (R), azt hitetve, hogy hatrafele fogok indulni.
Pedig nem...
Szoval igyekszem en nem vakitani a mogottem levot, de - mint az
eletben mindenhol - sokszor a biztonsag es a komfort egymassal
szemben allo dolgok...
Egyebkent amiota automata valtos kocsim van (1997 ota mar a 3. ),
alig hasznalok kezifeket (~ 2 hetente 1 alkalom) az amugy is
kotelezo P miatt. (Ha nem teszem leallas utan P(ark) fokozatba,
nem kapom meg a gyujtaskulcsot :-)
Raadasul egy kis plusz biztonsag is, hogy kulcs nelkul nem lehet
kivenni parkolo fokozatbol a kart...
:> Ezt az uj Mercikben megis tettek ha bevan kapcsolva a kodlampa
:> nem megy a kocsi csak 40km/h-val.
Jo otlet ! Nekem a jelenlegi auto menujeben van egy Winter Tires nevu
opcio, ahol beallithatom a teligumi sebessegindexe't es haborog finom
"Tinnnnng" hanggal es "Speed warning" felirattal, hogy ne akarjak
lehetetlent. Persze en inkabb beallitom mondjuk 100-ra es ezt
hasznalom radar figyelmeztetonek... :-)))
Szep napokat: Antal Attila
Altea 2.0TDI DSG
|
Sziasztok!
A kézifék használatával csak annyi lenne a problémám, hogy ha mondjuk áll a
sor a lámpánál és mindenki kézit használ, akkor szerintem jelentosen lassul
a forgalom. Az elso autó kiengedi a kéziféket, kuplung, 1es sebességbe (ha
üresben volt) kapcsol és elindul . A mögötte lévo csak az elindulást észleli
és akkor engedi ki a kézit és kuplung, 1es. Ha lábféket használnáunk akkor
megspórolunk egy kézifékiengesési és elindulási idot,mert már akkor
észleljük hogy lehet menni, amikor leveszi a lábát a fékrol. Az is lehet
hogy csak ugy leveszi a lábát a fékrol, de nem ez a jellemzo.
Üdv
|