1. |
Re[2]: teli gumi 12ert (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
2. |
re: kodlampa (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
3. |
DOT kerdes? (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
4. |
Csabi Alfai (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
5. |
Sony route (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
6. |
re: Re. uj tagjelolt (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
7. |
re: Re:Re: tel.kihangosito nem biztonsagosabb (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
8. |
riaszto gond (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
9. |
Opel kodlampa (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re[2]: teli gumi 12ert (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello
A AUTO 1990-ban irta :
>>>A gumis Dayton-t ajanl (raadasul 14 korul)
>Fogash irja...
>> Te meg noname Daytont talalsz csak? Ne nevettess.
>> www.gumibolt.hu aztan nezz korul benne. :-(((
Ha jol tevedek, a Dayton a Bridgestone low budget gumija. :)
A Barum pedig (talan) a Continentale.
Szerintem a ketto kozott semmi lenyeges kulonbseg nem lehet.
>Ott a Dayton 185x65 14 collra 18 es felezer Ft.
>Ha nonem es szar, akkor elriasztaskent ennyi az ara ?
Pisti
HIXEditor 1.15beta8
|
+ - | re: kodlampa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>
>
>En barom, hetvegen kis hijan izekre szedtem a kocsi hatuljat.
>
en ki is szedtem a micraban:) megprobaltam mindenaron kinyitni, annyira
osszeragadt a kodlampa. kb 10 percnyi szenvedes utan rajottem, hogy csak
disz volt, nem is mukodik, a masik a valodi:)
udv
|
+ - | DOT kerdes? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Skodalatosomban eredetileg DOT3 as fekolajat javallot a
> kezikonyv. De DOT4 - es fekfolyadek van benne. Ugyanis ez nem
> annyira korrozziv es magasabb a forraspontja. A DOT5 es az
> 5,1 est mar nem szabad hasznalnnunk ! Tudtommal.
> Udv: Frigyes
--------
Miert nem szabad a DOT5-t hasznalni?
Eddig ugy tudtam a fekfolyadekoknak visszafele kompatibilisnek
kell lenniuk, vagyis amibe a DOT3 jo volt, abba barmelyik
magasabb szamozasunak is jonak kell lennie.
Lemaradtam volna valamirol?
Udv, Triznyak
|
+ - | Csabi Alfai (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>egy jo es egy rossz hirem van. A jo, hogy vettem meg egy
>Alfa Romeot.
Egyetlen ertelmes megoldas: ADD EL A PUNTOT!!!
Ha nagyon racionalisan akarok szolni, akkor jol jartal, a TS sajnos
sokkal eladhatatlanabb (foleg klima nelkul), mint egy klimas dizel. Ha
arban jo kozel vannak egymashoz, akkor nagy uzletet csinaltal. Aztan
meg megtanulsz 3000 prm ALATT autozni, annak is megvan a
szepsege. Raadasul a nehezebb dizelvas miatt alacsonyabb is az eleje,
a foton jobban nezett ki a JTD. Torve volt?
Fogash
|
+ - | Sony route (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok
Valaki a multkorjaban kerdezte, hogy nincs e valakinek egy
1998-nal ujabb Sony Route Planner -e. Valaki valaszolt es jelezte hogy
neki van. Kerem hogy jelentkezzen megint mert nekem is szuksegem lenne
egy ilyenre.
Elore is koszonom.
e-mail:
Sziasztok: Gyugyo
|
+ - | re: Re. uj tagjelolt (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Fogadd oszinte gratulaciomat :-) Ennek oromere
>berugni kotelezo ;-) !
koszonom, de mint meggyozodeses antialkoholista ebbol az alkalombol inkabb
a mobilszamlamat igyekeztem novelni. sikerult is (ma jott meg...).
robi
|
+ - | re: Re:Re: tel.kihangosito nem biztonsagosabb (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
pepy irta:
>Ugye Robi ezt nem gondoltad komolyan:-)
(nem idezem be az egeszet)
szerintem kicsit feluletesen olvastad a hozzaszolasom. amit Te ideztel, az
nalam is idezet, es pont ennek mondtam ellent, azaz a velemenyem a Tieddel
azonos.
robi
|
+ - | riaszto gond (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
k(edves) listatarsak !
hatha valakinek van tippje.
a riasztom furcsan viselkedik nehany napja: ha keso este beallok a
garazsba, onallositja magat. ez azt jelenti, hogy ha nem "riasztom be" az
autot, akkor a leallas utan kb 5 perc mulva rajon a bolondora, es kicsiket
csipog/vinnyog (tizedmasodpercekre, max 1 masodpercre elkezd szirenazni)
ugy percenkent kb. 2-3szor. ha "beriasztom" a kocsit, akkor 1-2 perc utan
elkezd szirenazni. csak az segit, ha kulccsal kikapcsolom a riasztot.
a dologban az a furcsa, hogy _csak_ a garazsban csinalja es _csak_ keso
este. amikor kint all az utcan/udvaron semmi gond. amikor bealltam vele
napkozben, szinten csendben marad (ejszaka is). megkerdeztem riasztos
szakembert, de nem tudott okosat mondani. szerinte (ez logikusan hangzott)
a problema gyokere a nehany hete elvegzett motormosas, mert akkor (gondolom
beazas miatt) elkezdett visitozni a riaszto, kikapcsoltam, 2 nap mulva
kiszaradt, visszakapcsoltam. szoval szerinte a beazas veglegesen
tonkretette a riaszto aramkoreit, es emiatt barmikor barmit produkalhat. de
arra nem tudott valaszolni, hogy miert csak ha keso este allok be a
garazsba. a legertelmesebb, amit osszehoztunk, az a foldsugarzas volt.
mivel elegge ruhellenem, hogy minden este motorhazteto fol, (houdini-t
lepipalo mozdulattal) riaszto kikapcs, reggel ugyanez visszafele, orommel
veszek minden hasznalhato otletet
robi
mg 1.8td
|
+ - | Opel kodlampa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Geza irta:
: Uram! Opelnel a jobb oldal ures, nincs benne izzo es nincs
: bekabelezve.
: En barom, hetvegen kis hijan izekre szedtem a kocsi hatuljat.
Ahogy a Murphy-torveny mondja: ha mar minden kiserlet csodot mondott,
olvasd el a hasznalati utasitast. :-) Egyebkent mar a Corsa B-ben sincsen
mukodo jobboldali kodlampa. Viszont mivel nehany orszagban ugy latszik,
kotelezo, benne van a foglalat es be is van kabelezve. Izzot viszont nem
lehet belecsavarni, mert a foglalatbol egy nyelvet behajtottak. Ezt
kihajtva betettem az izzot, es azota olyan, amilyennek en akarom. :-)
Udv,
marky
|
|