1. |
Focus vasarlasi tanacs (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Robotkuplung (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
3. |
re: re: Re: re: citrom szerelo (Utoljara :))) (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
4. |
Opel Astra klima (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
5. |
A nagy nemzetkozi fizikusosszeeskuves :) (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Focus vasarlasi tanacs (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
reg nem irtam mar ide, de most szuksegem lenne fokeppen Focussal rendelkezo
kedves listatarsak velemenyere, tapasztalatara es persze mindenki masera is
akinek van a targgyal kapcsolatban.
Csalad kinotte a jelenlegi autonkat es hosszabb ideju keresgeles utan most
kerult a latoterbe egy minden szempontbol megfelelonek tuno kombi. Ez egy
Ford Focus. 2literes motorral, automata valtoval amerikai kozegbol valo meg
az oraja is merfold alapjan kalibralt. 2002-es gyartas.
Eddig Opeleken jartuk a varost a vilagot es nincs is vele gondunk (korat
leszamitva) igy nem nagyon van tapasztalatunk sem Forddal, es Focussal sem.
Varok minden jellegu infot ezzel kapcsolatban. Mire erdemes esetleg a
vasarlasnal odafigyelni (kereskedo a draga akitol vennenk), milyen buktatok
vannak Focuseknal, stb.
Elore is koszi
Udv!
Gyuri
|
+ - | Re: Robotkuplung (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Én is csak hallottam valakitől ezt a nevet
Puglics János
319-6896
udv, Kriszta
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-115-74.dial.matav.net)
|
+ - | re: re: Re: re: citrom szerelo (Utoljara :))) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Na, csak az asszonynak volt igaza :)))
Ez nem lepett meg, gondolom ez mindig igy van. :-P
> Elsiklottal a lenyeg felett, ami a kovetkezo volt:........
Emlekszem mit mondott Fogash, de nem ertem mit bizonyit ez?
Tulajdonkeppen, azt sem ertem mi okoz Neked ekkora problemat. Mindossze
annyit mondtam, hogy _szerintem_ nem lett volna szabad a harom rendszert
ennyire egybe integralni. Elhangzott nehany ellenvelemeny is, de eddig
ez normalis hangnemben tortent. ( ha jol emlekszem, valaki meg oromenek
is hangot adott ezert)
> na a legszalonkepesebbek itt vannak, nem koll rajuk valaszolni,
> hiszen csak velemenyek
Valoban nem kell rajuk valaszolni, mar csak azert sem, mert ilyen alpari
szintre felesleges lenne lereszkedni.
Valamint azert sem, mert igen kulturalt markatarsad maga valaszolta meg
a Citroen (CX) minden problemajat. Pontosan felsorolva mindazt, ami
miatt sokan a hatuk kozepere sem kivanjak,( ezt hivjak ongolnak) es a
maguk egyszerusegeben inkabb autoznak egy porias Opelben, vagy valami
masban, meg ha az kisebb komfortot, kenyelmet nyujt is.
Ja , es alacsonyabb fenntartasi koltsegeket. (vagy ez is csak legenda?)
Udv, Triznyak
Ui: Eg az orcam, mert tegnap/elott/ azt mondtam, hogy reszemrol vege, de
akkor meg azt hittem, hogy normalis hangnemen belul marad a parbeszed.
|
+ - | Opel Astra klima (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok! Egy olyan kerdesem lenne, hogy vettem decemberben egy Opel Astra
1.4i SE- t,es nem tudom, hogy-hogy lehetne letesztelni a klimajat.. Mert, ha
bekapcsolom a klimat ,akkor nem hallani, hogy a kompresszora kattanna, ha
menetkozben kapcsolom be, akkor sem erezni teljesitmenycsokkenest (hutest
meg mégugy sem). Azert lenne fontos most letesztelni, mert a kereskedo
marcius kozepeig vallalt ra garanciat... Ha tudtok, segitsetek...Koszi
|
+ - | A nagy nemzetkozi fizikusosszeeskuves :) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>> Az en szereny velemenyem hogy elszivja az arramot a lemerult
>> aksi, ami ilyenkor hasonlit egy fogyasztohoz ?! de mivel a barat
>> fizikus diplomaval rendelkezik es kioktat a parhuzamos
>> arramkorokrol nem vitatkozni
> Tobb ilyen fizikust ismerek...
Na meselj, mit hazudnak azok az elvetemultek? Amugy nem _hasonlit_
egy fogyasztohoz, hanem egyszeruen az, ami nem csak lemerult akku
lehet, hanem egy teljesen toltott is; kizarolag azon mulik, hogy
milyen iranyu az _eredo_ aram. Es igen, ha az akkura tobb vezetek
csatlakozik, akkor azok kozott egyszerre lehetnek olyanok, amiken
az aram az akku fele, es olyanok is, amiken az akku felol folyik.
En tobb olyan embert ismerek, akik elemi elektrotechnikai
ismeretek, illetve felfogokepesseg hianyaban is kommentalasi
kenyszert ereznek olyan temakban, amikhez lovesuk sincs;
sulyosbito tenyezokent pedig meg honapok vagy evek utan is csak
korabbi serelmeiket tudjak felemlegetni ugy, hogy semmi hasznos
informaciot nem adnak.
A fizikus szora, mint voros posztora ugro baratunk melyseges
szakertelmet mi sem bizonyitja jobban, mint az, hogy szo nelkul
hagy peldaul ilyen kiteteleket:
> Aksit be a hazba es fel a toltore es most mar lemerult majdenem
> 0 A re (mondhatom csontig) Feltoltottem 6 A re es elkezdtem
> gondolkozni
Akkor most hogy is van ez? Ugy tunik, a kerdezo meg az amper es a
volt kozti kulonbseget sem tudja... De a problema termeszetesen
nem azoknal keresendo, akik ilyesmit leirnak, vagy azt szo nelkul
hagyjak, hanem egeszen mashol, igaz?
De hogy valami gyakorlati haszna is legyen a valaszomnak,
szerintem folosleges az autot mericskelni.
Ha egy akku 0V-ig lemerul, akkor szinte biztos, hogy halott, 6
voltig feltoltve termeszetes, hogy nem fog semmit csinalni, es meg
12.8 voltig toltve is magatol le fog merulni, ha szaraz, zarlatos,
es teljesen elvesztette mar a kapacitasat...
|
|