Westeles vagyok, van három kártyám. 2 napon belül kb. 4szer hivtak a
Pannontól, hogy lenne egy ajánlatuk számomra. Mikor megköszöntem, de
nem kértem belőle arrogánsan és erőszakosan újra elkezdte a nő a műsort
előlről. De minden esetben ez volt a módi.
Könyörgöm hadd én döntsem már el, hogy nekem melyik szolgáltató jó, ne
a Pannon helyettem. Voltam már Pannonos és nincs az az ajánlat, amiért
visszamennék hozzájuk, a Westellel tökre meg vagyok elégedve.
Beszéltem a Westel Ügyfélszolgálattal és kérik, hogy ha ilyet
tapasztaltok, jelentsétek be hozzájuk a 1230-on. Nekem megígérte a
hölgy, hogy utánanéz a dolognak és biztosított, hogy többet nem fog
zaklatni a Pannon.
Egyébként engem a 20/9-200200 ról hivtak ami a Pannon
Ügyfélszolgálatának a száma, és már rohadtul unom!
|