Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1195
Copyright (C) HIX
2001-08-11
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 agyugolyo (mind)  38 sor     (cikkei)
2 :) (mind)  24 sor     (cikkei)
3 TGV (mind)  36 sor     (cikkei)
4 Re: TGV *** HIX AUTO *** #1194 (mind)  16 sor     (cikkei)
5 Re: Renault Thalia*** HIX AUTO *** #1194 (mind)  15 sor     (cikkei)
6 M7, savkozep, bicikli, megszokasok, hasznalt, Fugger (mind)  97 sor     (cikkei)
7 Re: Suzuki es Thalia (mind)  38 sor     (cikkei)
8 Re: DJTiszynek csemege :-))) (mind)  17 sor     (cikkei)
9 Re: Trabant (mind)  29 sor     (cikkei)
10 masfajta oromok (mind)  17 sor     (cikkei)
11 tudatlansag (mind)  7 sor     (cikkei)
12 Thalia Ujra! (mind)  35 sor     (cikkei)
13 va: kerekpar az uton (mind)  26 sor     (cikkei)
14 va: mgeza rulez (mind)  4 sor     (cikkei)
15 va: Re: Kadett (mind)  25 sor     (cikkei)
16 va: Re: Auto imadata/utalata (mind)  20 sor     (cikkei)
17 Re: TGV (mind)  9 sor     (cikkei)
18 Autoalom (mind)  7 sor     (cikkei)
19 Thalia (mind)  9 sor     (cikkei)
20 Re: Thalia fotok (mind)  19 sor     (cikkei)
21 Bicaj, Rogyott aksik (mind)  22 sor     (cikkei)
22 Trabant forgalombol kivonasa (mind)  9 sor     (cikkei)
23 Vekony (bicikli) Potkerek (mind)  17 sor     (cikkei)
24 m7 (mind)  13 sor     (cikkei)
25 ELEEEEEEG!!!! (mind)  49 sor     (cikkei)
26 Re: Fw: Thalia 180 (mind)  17 sor     (cikkei)
27 Re: Alfa und motorsport es csempe (mind)  19 sor     (cikkei)
28 Re: Re: TGV (mind)  24 sor     (cikkei)
29 picasso cd-s radio (mind)  10 sor     (cikkei)
30 Re: horganyzas (mind)  42 sor     (cikkei)
31 BMW-s tali (mind)  11 sor     (cikkei)
32 Ngabor (mind)  29 sor     (cikkei)
33 Re:Alfaimadat (mind)  92 sor     (cikkei)
34 nemet-olasz (mind)  10 sor     (cikkei)

+ - agyugolyo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Gábor

Csak nem azzal az autóval indulsz el a távoli balaton felé? Bérelj inkább
autót.
Ha képet kérsz a Corradoról szólj csak bátran. Mert ha esetleg arra utaltál
volna ezzel, hogy netán szeretek nagyot írni, meg kell nyugtassalak. Lehet
hogy üldözési mániám van? A saját tulajdonomban volt 1 db VW Corrado VR6
tornádó piros színben. Ugye Fogash?
Megorülök! Most már én is frusztrált vagyok.
na errol ennyit.

Figyelj ha nem vagy frusztrált minek kell felvenni a kesztyut rögtön??
Kötelezo?

Én is szívesen vennék magyar csempét csak hát amilyent szerettem volna csak
olaszban volt.
Szerintem meg az olasz csempe olyan mint az olasz autó.

Azért mielott lehülyézel valakit nézz utánna a dolognak. TDI Golf III ami
azzal nyírta ki az ellenfeleit hogy kevesebbet állt ki a boxba mint benzines
társai. Az meg hogy a régen DTM- nek nevezett házibajnokságban ahová úgy
kellett összeverbuválni az autókat, gyárakat mit ér el az Alfa számomra nem
jelent túl sokat.

Azért az szerintem elég butaság, hogy nincs elegáns német autó.
Láttál már életedben pl. 1db Maybach-ot? Mondjuk nekem már egy új Passat is
elegáns de mint már említettem volt én csak egy suttyó Golfos vagyok.

Egyébként én sokat kerékpározom és azóta mégjobban utálok autót vezetni.
Annyi idióta van, hogy biciklin az már tényleg fáj.

Ja és a listának is írom én befejezettnek veszem részemrol az alfa vitát.


Country


Ment magánba is
+ - :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Frescho:
>>kezdem el neked magyarazni, hogy mi a kulonbseg egy szurke
>>igavono (ami tenyleg arrol szol, hogy megbizhato legyen) 
es
>>egy tuzesebb csodor kozott, ami biza neha ledob a hatarol.
>
>Haaat..., engem a _kozuton_ ne akarjon ledobni a hatarol, 
>sot meginkabb:
>a korulottem levo autosokat se dobja le a hatarol, mert 
>nekem az nem
>hianyzik...

Kerlek ne magyarazd felre. Egyertelmuen arrol beszeltem, 
hogy tobb a hibaja. Ma pl. elkezdett szorakozni az 
elektromos ablak. (Tudom, tudom a nemetekben nem romlik 
el,mert ami nincs.. Pedig ez is Bosch) Aztan rajottem, hogy 
csak a biztositek ment ki, mert az asszony hatarozottan fel 
akarta huzni az ablakot, ami mar tokig fent volt. Ja es ezt 
a zene ritmusara ismetelgette, amig a kezere nem veregettem 
:) :)))

Fresi
+ - TGV (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

deejaytiszy irta:

>A TGV Atlantique vonalon uresen ment mar 512 km/h-t is. Nem
>pifkota. Nem tudom, melyikotok utazott mar rajta (talan
>Wimmer elvtars?, vagy mas a nemet ICE-n), de en mindig
>rosszul voltam. Megy 300-350-nel, az oszlopokbol 2-3 megy
>el masodpercenkent (!!!), lenezni a vonat melle nem lehet,
>mert szedito.
>Raadasul ugy hullamzik, hogy gyomorliftezes megy orakon
>keresztul a gyors szakaszokon. Mert ugye a normalis vonat

    Talalt, tenyleg szoktam vele utazni :-) Raadasul leginkabb
pont az Atlantique szakaszon, ugyanis ez jon Nantesba. A hullamzast
ugyan en nem vettem eszre, de ez nyilvan gyomor kerdese is. Ami
szamomra kellemetlen az az, amikor beszaguld egy alagutba es hirtelen
bedugul a fulem. Ez persze normalis vonatnal is bekovetkezik,
de a TGV-nel minden sokkal gyorsabban zajlik le.
    Amugy meg mindig megdobbenek azon, amikor kinezve a
vasutbol cammogni latom a parhuzamos autopalyan halado
autokat, pedig tudom, hogy 140-150 korul haladnak. Avagy
ez igaz forditva is, vagyis az autopalyan haladva 140-el kicsit
frusztralva erzem magam, amikor a TGV egy pillanat alatt
elszaguld mellettem.
    Egyebkent epp most nyitjak / nyitottak meg a Parizs-Marseille
vonalat, ami testverek kozott is ~800 km es ha jol emlekszem 3 ora
alatt teszi meg a TGV (pedig parszor meg is all).

    Udv:

                     Zsolt

*********************************************************
Zsolt WIMMER - Ingénieur Recherche et Développement
Vision Objects - http://www.visionobjects.com
9, rue du Pavillon 44980 SAINTE LUCE SUR LOIRE
Tél.: (33) 2.28.01.49.50    Fax.: (33) 2.40.25.89.20
+ - Re: TGV *** HIX AUTO *** #1194 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: TGV ( 30 sor )
> Idopont: Thu Aug  9 10:04:18 CEST 2001 AUTO #1194
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
....
> nemeteknek sok olyan mozdonya van (hagyomanyos), ami siman tudja a 200kmh
> szolgalati sebesseget. Hosszabb attetellel ezt a magyar V63 is tudja, csak

Egy francot tudja. A V63 alapban 120 km/ora attetelezesu, nehanyat (V63 1xx)
atepitettek 160 km/ora sebessegre, de azt sem birjak, egeszen egyszeruen
ennek a mozdonynak a marokcsapagyas vontatomotor-felfuggesztese nem birja
ezt a porgest.

udv,Akos

nohab.hu
+ - Re: Renault Thalia*** HIX AUTO *** #1194 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Renault Thalia ( 14 sor )
> Idopont: Thu Aug  9 18:23:16 CEST 2001 AUTO #1194
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

> A velemenyeteket szeretnem kerni. Sajnos marciusban elloptak az autonkat
> es a sok burokracia miatt csak most tartunk ott, hogy nezegetjuk milyet is
> vegyunk. Nagyon megtetszett a Renault Thalia 1.4-es valtozata.
> Velemenyetek szerint jo vetel? Ha nem miert?

Haaat... Ahogy itt elneztem a listan - es ez a sajat velemenyem is - , ennel
az autonal a _megtetszes_ kulcskerdes. Ha ezen sikeresen tulvagytok, akkor
sok minden nem szol ellene.

udv,Akos
+ - M7, savkozep, bicikli, megszokasok, hasznalt, Fugger (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

	> > M7 is egesz jarhato, 
	> > minek tettek ki 60-as korlatozast, amikor 100-110-es 
	> > tempoban is biztonsagosan lehet haladni a
	> > szukebb belso savban is... mindenki ennyivel is megy.
	> Biztonsagosan:   ...- ha a szembejovo nem rantja el ...
	> - ha a kamion, akit elozol, ... Szoval ha semmi nem tortenik. 
	Teljesen egyetertek.   

	> Egyebkent en is 90 korul szoktam menni, mindig a kulso 
	> savban, de mar ezt is baromi veszelyesnek talalom.  
	> Persze en mernok vagyok, mi a legrosszabb
	> lehetosegre meretezunk :-))
	> Szoval szerintem horror. Csoda, hogy meg nem tortent 
	> tomegbaleset.
	Nagy ivben kerulom az egesz M7-est, es a rajta zajlo
rodeozast...   
	Az elmult evben akarmikor mentem (volna) arra, mindig volt 
	egy/tobb csattanas, es jo nagy dugo...

	> Gyakorlo autoskent es egyben bicajoskent is felvetnek 
	> egy uj temat. Szoval mostansag azt probalom ki bicajon ulve, 
	> hogy _majdnem_ a sav kozepen haladok, igy rakenyszeritve az 
	> autosokat, hogy savvaltassal "rendes" oldaltavot tartva 
	> keruljenek ki. Sajnos nem minden autos fogadja ezt jol,
	> azota kb. megnegyszerezodott a dudalok szama...
	Annak idejen (kabe 8 eve, mikor meg kerekeztem) en is erre a
megoldasra 
	jutottam...  Megertem autoskent is...
	Persze a hulyebbek igy is tudtak kozel jonni, mar csak azert
is...

	> par dolog: vegyuk figyelembe hogy a kerekparos sebessege
	> is lehet 30-50 km/h, 
	Hmm. Belegondoltam, mint biciklis:  nagyon veszelyesnek talalom
ezt a 
	tempot, meg ha nincs is auto a kozelben.  
	A bicikli fekjeit nem erre mereteztek... de meg a muanyag-bukot
es a 
	terdvedot sem...

	> teljes koru kerekparut halozat, 
	Viszont eleg sajnalatos megoldasnak tartom, hogy autoval pl. egy
jobbra 
	kanyarodasnal elsobbseget kell adnom a bicikliuton jovonek. 
	Relative nagy tempoval kozeledo kicsi targy, esetleg
tereptargyak 
	(fak, tabla, egyebek) takarjak, nehez ra figyelni...

	> Jellemzo az autosok egy reszere (tudom, megint 
	> kategorizalok), hogy egesz
	> eletukhoz hasonloan az uton is a megszokasok vezetik oket. 
	> Reggel elmegy munkaba, ott toltogeti azt a  haromfele papirt, 
	> amit ismer, vagy nyomkodja a gepen a harom gombot (tudom, eros

	> egyszerusites, sot ilyenre is szukseg van, de tagadhatatlanul 
	> tompul a szellem frissesége, ha mashol, mashogy nem
	> gondozzak). Ugyanok a kozlekedesben ilyenek, tudjak, hogy a 
	> baloldali sav vezet a Balatonra, ezert mar a BAH-csomopontnal 
	> beallnak a belso savba, az Osztyapenkonal meg meg beljebb 
	> sorolnak, nehogy lemaradjanak. Ha valahol
	> terelout van, eltevednek. Nulla helyzetfelismeres, gorcsos 
	> odafigyeles a megjegyezheto 2-3 parameterre: sebesseg, savban 
	> maradas, elottem menonek nem nekimenes. Csoda, hogy egy
motorost 
	> nem vesz eszre? 

	Es ez nem is csak motorossal valo talalkozasra lehet igaz...
hanem egy 
	varatlan kozlekedesi helyzetre, akar csak egy hirtelen fekezesre
is...
	Sok ilyen van: ket, mondjuk atlagos kiskozepkategoriaju kocsi
osszecsuszva,
	a ket sofor meg vakarja a fejet, es nem erti, mi tortent...

	> Hogy ne a sajat autommal peldalozzam: a baratom vett egy 
	> 98as Omega 2.0i 16V-t, CD (vagyis a
	> legmagasabb) felszereltseggel. A kocsi uj ara kozeliti a 
	> 10 millat, a srac 3,8ert hozta el. 70ekm van benne, 
	> gyakorlatilag uj allapotban leledzik.
	Igen. A hasznalt auto realis es esszeru alternativa lehet...

	> De megis elmondom: A 4 eves Alfam arabol vehettem volna 
	> egy uj Thaliat, Puntot, Astra Classicot. A kulonbsegeket 
	> inkabb nem feszegetem, de: No, thanx.
	Feszegethetned is akar, ez nem csak Alfara ervenyes... 

	> >A Fuggerek olaszok voltak? Biztos?   (Mar nem emlekszem a
	> >konyvre, de nem ez dereng...)
	> A kezunkbe nyomott magyar nyelvu tajekoztatoban ez allt. 
	> Tkp. nem mindegy? fukar-fukar :)
	;-)))  De, mindegy.    (de mar kivancsi lettem, utananezek...)

	Udv

	Andras
+ - Re: Suzuki es Thalia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


pecz irta
>>>
A magyar Suzuki ugy vitte le az arakat, hogy azokbol az
autokbol kivett ezt-azt.


Latod, ezt nem tudtam. Gondolhattam volna, hogy a csixemuek 
nem olyan onzetlenek...



>>>
A Thalia jo arat en a kovetkezokbben latom: Torokorszagban 
nagyon komoly gazdasagi valsag van. 4-5 autogyarban tobb 
mint 200 ezer darab uj autot gyartanak evente. Ebbol otthon 
el tudnak adni 20 ezret.



A felvevopiac hianya azert nem tudja egyik honaprol a 
masikra befolyasolni az arat. (Nezd meg: olcsobbak lettek 
az importtermekek, hogy kozel 10%-ot erosodott a forint az 
EUR-hoz kepest??)

Ami viszont kapcsolatban van az altalad emlitett sulyos 
valsaggal, hogy legalabb az oriasi roham idejen (februar-
aprilis) nem volt kapacitashiany. Az auto ara nem a 
forgalmazas elotti heten lett belove, hanem korulbelul EGY 
EVVEL elotte (1999-2000 fordulojan). Akkor meg viszont 
Tu:rkije viragzas volt.




udv, deejaytiszy
+ - Re: DJTiszynek csemege :-))) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


KZG irta
>>>
A 4 autonak persze megint 5 rencama van. :-))


Koszonom a csemeget!

Latom, edzodik a szemetek!! Pedig sokan vannak a 
_szemetek_!!
Lehet, hogy ez az 5 (ami negy), igazabol 30 (ami 
harmincegy)??? Na, ki varr erre (fakabat-)gombot?


deejaytiszy
+ - Re: Trabant (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, hello Fogash!

A AUTO 1194-ban irta :
>>Uuuuuugy vartam mar, mikor kerul elo. Nem lehetne legalabb 
>>ebbol kihagyni a Trabantot?
>Nem! Ezt a Trabira nezve dicseretnek szantam, hiszen az egy 
>konnyen szerelheto, igenytelen konstrukcio, amit otthon is
>konnyu javitani, raadasul viszonylag realis aron merik.
>Nekem is volt Trabim, szereltem is, es sok szempontbol jobb
>volt, mint a mai csodak, akar nemet, akar olasz autokrol
>beszelunk.

Akkor en is felreertettem. Bocsi.
Csak ez a 2005-os ijesztgetes egy kisse erzekenyebbe tett :-(

Azzal nyugtatom magam, hogy hivatalosan nem vonhato ki egy 
egyszer engedelyezett jarmu. Ellehetetlenites? Van valasz: 
korrupcio. Kerdes hogy megeri-e? Majd meglassuk.

Egyetertunk abban, hogy _bizonyos_ szempontokbol nagyon is jo 
auto. Mas szempontokbol meg nagyon rossz. Sot, vannak 
szempontok mixerint nem is auto...
Ez van, semmi se lehet tokeletes.


Meg egyszer bocsi a felreertesert.


Udv: Soma
+ - masfajta oromok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

ahogy kikaszalodva a kocsibol, a harmatos fuvon megcsuszva 
belehuppanok
> a vonohorogba. Pillanatokig reszese vagyok a _massagnak_, de hamar
> elhessegetem magamtol a csabitast.
> --
> Meszaros Geza

Ilyeneket szivesebben olvasok, mint ami hetek ota megy a listan.

nem ertem a kollegakat. mert jo nektek, ha szegeny geza atalakitja az 
alvazat? :) mar tobben is irtatok, hogy szivesen olvassatok az ilyen 
torteneteket:))

-- 
Hende Roland
Rendszergazda
Tel.: 30/912-3869
+ - tudatlansag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Üdvözlöm az autosokat!
Meglehetosen nehezen igazoidom el, a szamtalan motorjeloles kozott. Kernem
szepen, aki biztosan tudja, hogy mit jelent a TDI (amit pont ismerek) vagy a
WTEC jelöles irja fel a listara legyen szives. Minel többet irtok fel annal
halasabb leszek. Az is eleg, ha egy jo cimet felir valaki, hogy hol
tajekozodhatom.
Türelmeteket koszonom!!   Szelac.
+ - Thalia Ujra! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Koszonom mindenkinek aki a Thalia-val kapcsolatban reagalt a kerdesemre!
Kicsit mas velemenyekre is gondoltam, mint peldaul futomu vagy fekek, de
ketsegtelenul ez sem elhanyagolhato. Mivel talan en tettem fel rosszul a
kerdesemet, ezert kifejtenem kicsit bovebben, hogy mire vagyok kivancsi. Mi
konkretan a Thalia 1.4 75 loeros valtozatara gondoltunk, azon belul is az RT
Alize limitalt modellre. Nos. Evvel az autoval a max. sebesseg a gyari
adatok alapjan 170 KM/h. Tehat egyaltalan nem akarok 180-200-al menni, de
meg 170-el sem. Gondoltam, hogy ugy nagyjabol megutom a 130-140-es tempot.
Ennel meg biztosangosan vezetheto az auto? Es meg ilyesmire lennek kivancsi,
hogy:
-Ar ertek aranyban a limitalt szeria Alize megfelelonek mondhato? Ha valaki
esetleg nem hallott volna rola, akkor csak nehany fontosabb dolgot az extrak
kozul: Manualis klima, elektromos ablakok elol, elektromos kulso (futheto)
tukrok, elektromos fenyszoromagassag allitas, ket legzsak, 4 hangszoros
radio, taviranyitos kozponti zar, hovedo uvegezes stb.
-A masik fontos szempont a fogyasztas lenne. Klimaval varosban mennyit eszik
az auto?
-Azt olvastam a katalogusban, hogy csak 2 ev vagy 30000 kilometerenkent kell
kotelezore vinni es elvegezni a szukseges javitasokat, olajcseret stb. Ez
tenyleg megfelelo vagy csak reklamfogas, hogy a kissebb szervizelesi
gyakorisaggal is megfogjak az embereket? En nem ertek annyira a motorokhoz,
tehat lehet, hogy ha a gyar azt mondja, hogy igy jo, akkor ezzel tenyleg nem
viccelnek, de gondoltam hatha valaki masnak mas a velemenye.
-Es egy utolso kerdes. A torestesztjeirol hallot valaki? Milyen eredmenyeket
mutattak?

Koszonom

Arpad Papai
UIN:1585815
mailto:
http://members.tripod.com/parpad
Corsa Club: http://www.extra.hu/corsaclub
+ - va: kerekpar az uton (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A KRESZ a bringast az ut szelenek 1 meteres savjaba korlatozza.
En bringaskent kihasznalom az 1 metert, (mondjuk 70 centit.)
(megjegyzem, hogy ritkan megyek a kozertbe par szaz metert,
hanem 60-80 kilometereket szoktam tekerni)

Autoskent sem szeretem, ha az ut peremen pilinckazik.
Nagyobb a veszelye, hogy tanyazzon egyet.
Jobbra legyen eleg helye - balrol meg en adok neki legalabb 
2-3 metert. Ha nem megy lenduletbol, akkor lassitok mogotte.
Ha csak 1 metert tudok adni, akkor +5-el megyek el mellette.

Ha egy nap szaz bringassal hoz ossze a sorsom, akkor 
megcsinalom szazszor es orulok, hogy milyen ugyes vagyok.
Ha nem muszaj, nem olok embert.
Aki tud jobbat, annak nyalok.

Ami utalok, ha elol kerekezik a papa es mogotte a csalad.
Tobbszor megalltam es elmagyaraztam, hogy takarodjon
hatra es egy fel meterrel beljebb fedezze es figyelje a
csaladot. Nekem ne kacsazzon a legvegen a legkisebb
kolyok. Fojtsa vizbe, vagy vezessen belejuk aramot, de
ne velem akarja megoletni oket.
Ilyenkor nema kuss van es tatott szaj.
Tudok en arrogans paraszt is lenni. :-(
--
Meszaros Geza
+ - va: mgeza rulez (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ne idezzetek mar annyiszor !
A vegen meg a konyokomon fogok kijonni :-)
--
Meszaros Geza
+ - va: Re: Kadett (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Most ugy tunik az a megoldas, hogy eloszor inditozok egy
> rovidet. Nem indul. Majd utana egy hosszabbat (kb. 3-4
> masodperc) es akkor elindul. Ha ugy hallom akkor meg egy
> gazfroccs es jo. Legalabbis tegnap, meg ma reggel ez
> mukodott.

Gazfroccsot egy fraszt !

Apokam ! Te elviszel minket az erdobe.
Neked ket gondod van.
Maganban azt irtad, hogy az onindito forog de nem mindig 
porgeti meg a motort. Hol elkapja a motort, hol nem.
Azutan a motor vagy beindul, vagy nem.
Eloszor vidd el egy autovillamossagi szerelohoz es mutass ra 
az oninditora.
Majd ha rendesen dolgozik az oninditod, akkor visszaterhetunk
a hideg, meleg illetve forro motor beinditasanak procedurajahoz.

> Egyebkent regebben egy szerelo azt mondta,a mikor egyik
> hideg teli delutan nem akart elindulni az auto, hogy
> nyomjan be teljesen a gazpedalt es inditozzak nyugodtan,
> akar hosszabb ideig (fel perc) is.
Akkumulator szerelo volt az biztos. Nem volt eppen kuncsaftja :-)
--
Meszaros Geza
+ - va: Re: Auto imadata/utalata (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Miert nem tudjatok az oda-vissza velemenyeket felfogni
maganvelemenynek. Ezek nem kidoboltatott torvenyek,
amik szerint ezentul elnem kell. Egyszeru velemenyek. 
Valaki sugarban hany a paradicsomos kaposztatol, mas meg  
nyomja bele az arcaba nagy kanallal.
A hangnem pedig az ember resze. A konzekvenciak arra vannak,
hogy levonjuk oket. 
A szemelyeskedesben is eredmenyt hirdetek. 100:100
Aki ugrik minden kis dologra, annak lelke rajta, de az is igaz, hogy
35 fok melegben a bentragadt indulatok nagy galibat okozhatnak.
Csak ki vele !

Ez tetszett a legjobban. A vitazokba meg oldalrol is sikerult 
belrugni egy iciri-picirit. 
> Talan az Alfa-csaszar es VW-kiraly melle talan befer egy kis 
> szakmai szorszalhasogats is ebbe a listaba. 
De ez mind-mind  boven elmegy eme kedelyes asztaltarsasagnal
Na, pa veletek ! Jon a hetvege. Megyek a vonohorogba...
--
Meszaros Geza
+ - Re: TGV (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
Mult evben utaztam a spanyol szuperexpresszel Sevilla es Madrid kozott. Ez
kb. 600 km. Indulastol megallasig kicsivel tobb, mint 2 ora telt el. A
vonaton nem ereztem semmilyen hullamzast, egyszeruen siklott 300 km/h
feletti sebesseggel. Belul olyan, mintha repulogepben utaztam volna,
sztyuardeszek rohangaltak fel-ala, beepitett radio ulesenkent, tarsasjatekok
az ulesek kozott stb. Szedules sem fogott el, de azert furcsa volt latni,
hogy tunnek el a par perce meg tavolinak tuno hegyek, varosok.
Joshua
+ - Autoalom (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv.

Tegnap futolag lattam a Moszka teren egy ezustmetal Renault 16-ost. 
Bar mar R 25 V6i-m van, meg mindig nosztalgiaval gondolok vissza erre a
remek kis jarganyra.

Peter
+ - Thalia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

>Nagyon megtetszett a Renault Thalia 1.4-es valtozata. Velemenyetek
>szerint jo vetel? Ha nem miert?

200 felett egy kicsit raz, meg sokat csokkentettek benne koltseget, - de
amugy egesz jo. :-)

Koli
+ - Re: Thalia fotok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 2:31 AM +0200 8/10/01, deejaytiszy wrote:
>Persze, en a decemberi kampanyokra (boven az auto
>megerkezese elott) gondoltam. A prospektusban levo fotokhoz
>az ugynokseg fogta magat, kiment Lengyelo-ba (!), es az ott
>levo EGYETLEN Thaliarol keszitett digitfotokat egy
>parkoloban (iszonyatos fenybeallitasokkal, stb.). De
>legalabb volt valami! - igy keszult a prospektus...

Arpi! Csak azt nem ertem, hogyha mar utaztak a fenykep miatt, akkor 
miert nem Torokorszagba mentek, ahol mar ket evvel ezelott is ezrevel 
lehetett volna az utcan fenykepezni a Clio Sedant (azt hiszem ott ez 
a neve)? De eleg lett volna akármelyik torok autosujsagbol is egy-egy 
szamot szerezni, abbol vehettek volna kepeket.
Udv, Barnabas
-- 

BARNABAS JENES Ph.D. senior scientist	H-2101 Godollo, P.O.Box 411, Hungary
Agricultural Biotechnology Center	Ph: +36-28-430-600, Fax: +36-28-430-482
Monocot Cell Biology Group	E-mail: , mobile: +36-30-368-8134
+ - Bicaj, Rogyott aksik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Szoval mostansag azt probalom ki bicajon ulve, hogy _majdnem_ a sav kozepen
> haladok, igy rakenyszeritve az autosokat, hogy savvaltassal "rendes"
> oldaltavot tartva keruljenek ki.

Valami bicajos konyvben olvastam, hogy nem szabad az ut legszelen
bicajozni, mert veszelyes, legalabb 80cm-1m tavolsagot kell tartani azert,
hogy ha barmi miatt elveszted az egyensulyt (pl. oldalszel) vagy egy auto
tul kozel jon, legyen hova "menekulni". Tapasztalat, hogy nem csak emiatt,
de az ut szelenek rossz minosege es a csatornafedelek miatt is erdemes
ekkora oldaltavot tartani.

>Ha a MÉH-be viszed, akkor - legjobb tudomásom szerint -
>12 Ft/kg áron veszik be (Ezt azért előtte kérdezd meg).

A Perion akkugyarban is beveszik, valami penzt is adnak erte. Vaci ut, kb.
a Reno udvarral szemben.

Apropo, nekem 8 eves a Perion akksim (Suzukiban, 150e km) es koszoni jol
erzi magat. Erdemes lassan kicserelnem vagy birhatja meg par evig?

udv
M.Z.
+ - Trabant forgalombol kivonasa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Helo !

Azt beszélik, hogy a trabantot par even belul kivonjak a
forgalombol.

Mennyire van ennek hirnek igazsagtartalma?????
Tud valaki errol valamit???

Hi !
+ - Vekony (bicikli) Potkerek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Imre, es udv a Listanak is

vekony potkereket kerestel Audira. Nos az en autom (Vento)
gyarilag ilyennel van szerelve, ami 14"-os. 
Tanacsom, hogy a legnepszerubb napi hirdetesi ujsagot eloveve,
hivj fel Vento bontott alkatreszeket arusito embereket.
Biztosan talalsz naluk. Ez az alkatresz egyebkent eladhatatlan.

'93 ota csak ketszer kelett meg az elozo Ventomra alkalamazni. 
Osszesen 1 napot hasznaltam. A mostani potkerek meg gyari
allapotu.

(Attol felek csak, hogy ezek a "bontosok" lopott autok alkatreszeit
is arulhatjak. Nehogy az enyem legyen a kovetkezo alkatresz
bazis.)

Sabat
+ - m7 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 AM 8/10/2001 +0000, you wrote:
>Aki ott 110-el halad az tapasztalatlan, felelotlen, masokat es
>magat veszelyezteto pancser. Nem vakmero, bator hos,
>hanem a kozlekedok legalja - egyszeru pancser.

egy ideig probaltam a 60at tartani de elalszom vezetes kozben.. komolyan. 
Szerintem ott a 110 egyaltalan nem sok, foleg ha egyedul mgy az embr azon a 
2 kis savon.. az ha kamiont elozok akkor lefekezek, megvarom mig reagal es 
lehuzodik utana elozok, mert nem akarom osszetorni magam, de ha nincs 
senki, akkor miert is ne mehetnek ott 110-et ?  Szvsz sok itt az 
előítélet.. :)

Ant
+ - ELEEEEEEG!!!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Jonapokat mindenkinek!

Most elorebocsajtom, ez a 10. finomitott, atirt, stb. 
valtozat... 

Kezd mar erosen elegem lenni ebbol az omlengesbol es 
csatlakozom az osszes elottem szolokhoz (nem sorolom fel, 
mert felesleges, ugyis tudjatok kikrol van szo). MI EZ?? 
Alfa lista? Nem ezert iratkoztam fel, hogy ilyen jellegu 
omlengeseket hallgassak, amik csopognek a rozsaszinu cukros 
meztol... Egy-ket level erejeig emlegy, ha valaki orul az 
uj autojanak, DE EZ SOK(KKK)!!! Kedved Alfasok vegyetek mar 
eszre magatokat, hogy nem korulottetek (meg az Alfa korul) 
forog a vilag!!! Elegem van mar a nemet auto lehuzasabol, 
es nem azert mert nekem is az van, hanem egyaltalan! Mi a 
 kell a masik autojat fikazni??? Ezt magyarazzatok 
el nekem! ES NEKEM SENKI SE BIZONYITSA MAR BE, HOGY AZ ALFA 
A LEGJOBB AUTO!!! NEM ERDEKEL! JO??? Komolyan turelmes 
ember vagyok, de most kijottem a sodrombol... Csinaljatok 
Alfa listat omlengjetek egymasnak! Aki meg szeretne meg 
ilyet hallani, az feliratkozik. ENNYI. Nem ezert van a Hix-
Auto, ha jol tudom, es hogy tulsulyban legyen 
a "normalisabb" hangnem, nem fogok oldalakat beirogatni 
feleslegesen...! Fogash! En ennel sokkal komolyabbnak es 
ertelmesebbnelek ismertelek meg eddigi hozzaszolasaid 
alapjan. Az utobbi 3 het nagyon sokat rontott ezena 
megitelesen, remelem ez csak egy "kisiklas" volt, es nem 
tart sokaig. Remelem eleg ertheto es vilagos voltam...

Jo lenne, ha hamar vege lenne ennek az egesz Alfas 
omlengesnek es nem az lenne a hozzaallas, hogy "azt irok, 
amit akarok, ne szolj ma' bele! ho:" Bantottatok sokan 
szegeny Vaddisznot, allitom (es ezzel valoszinuleg nem 
vagyok egyedul), hogy szazszor mertektartobb es 
visszafogottabb volt, mint most TI!!! Az megint egy mas 
kerdes, hogy akkor TI 1000L lehurrogtatok, hogy mit is 
kepzel... Ti ezt most fokozottan adjatok elo, nem is 
egyedul, hanem tobben... Egy mondas jut eszembe errol: mas 
szemeben a szalkat, sajatjaban a gerendat... Ugye 
ismeritek??? Nekem nem a nemet autotol, hanem ettol kell 
hanynom!!! 

Megyek is, minden jot!

Bocs, hogy OFF volt, de kikivankozott belolem...

Anyazasok johetnek, vallalom velemenyem tovabbra is...

Chip
+ - Re: Fw: Thalia 180 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Azt nem tudom, mire csinaltak, de az biztos, h. a Muncheni utazasom soran
160 es 180 kozott mentem vele szinte vegig (tobb szaz km-en keresztul). Az
auto tok stabil volt, kenyelmesen autozhato volt. Es persze amikor kellett,
lassulni is tudtam vele :-)).
Az atlagfogyi valamivel 8 felett jott ki. (A klima nem volt bekapcsolva,
mert eleg hideg volt).

Szia Balazs!

Mondd csak a fenti fogyasztas magyar, vagy nemet benzinbol ertendo, ill. van-e 
lenyeges kulonbseg? Kerdem ezt, mert nehanyszor meghajtottam a Suzukimat, amine
k a vegsebessege ugye kisebb. Ahol csak lehetett folyamatosan 160-al mentem (pl
. Budapest-Strassbourg-Budapest). Ilyen temponal a Suzukim 8,5 litert iszik mag
yar benzinbol es 7,5-et nemet benzinbol.
Udv, Bela

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: pecz1.mfa.kfki.hu)
+ - Re: Alfa und motorsport es csempe (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ez az olasz csempe sztori jo. Jut eszembe, annak idejen 
torok gyartmanyu, IV-es kopasallosagu, kulteri jarolapot vettem. Nem bantam meg
, ugyhogy eljen a Renault Thalia.
Igazan nem hiszem, hogy gond lenne a Torokorszagi gyartas.
A csempe sajnos kihozta belolem, ami paar napja bennem motoszkal, eddig nem mer
tem megirni, most meg bocs, de nem
bironm visszatartani a tortenetet. Tortent, hogy ugy 3-4 eve vettem egy olasz, 
egykaru, kadtolto csapot. Nagyon design-os volt, mert a karra meeg kulonbozo sz
inu lemezeket is lehet(ne) pattintani, ami persze engem nem erdekelt, annal ink
abb, hogy viszonylag olcso volt. Eddig jo volt, par napja szetesett. Elkepzelni
 nem tudom, hogy barmelyik magyar, torok, stb. szaki ilyet ki
tudna talalni. Ahogy a cso jon elore, annak a vege, az a 90 fokos resz a zuhany
csatlakozo elott egy kulon darab. De nem csavaros am, hanem belul femszinu, mua
nyag kormok tartottak, amelyekbol elobb egy, aztan ketto letort.
Namost lehet altalanositani, amit en nem szivesen teszek meg. Bela

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: pecz1.mfa.kfki.hu)
+ - Re: Re: TGV (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: Re: TGV ( 34 sor )
>Idopont: Thu Aug  9 08:43:23 CEST 2001 AUTO #1194
>Raadasul ugy hullamzik, hogy gyomorliftezes megy orakon 
>keresztul a gyors szakaszokon. Mert ugye a normalis vonat 
>(max.150 kmh) felmegy a pici dombra, es lejon onnan, a TGV 
>mire felerne, mar indul is le a dombrol. Emiatt nekem az 
>volt az erzesem, mintha egy repulogep folyamatosan fel- es 
>leszallna. Ettol fuggetlenul nagyon kiraly.

En meg mar azt hittem, hogy valami bajom van... Szoval par
munkatarssal tartottam hazafele - kb. ketoras ut - es azt
hittem, hogy azonnal elajulok. Allando hanyingerem volt + 
rettento rosszul ereztem magam. Szinte csak csukott szemmel
birtam lenni.

Azt gondoltam, hogy a vonat tul kenyelmes, de ezek szerint
csak tul gyors volt...

Mit lehet ez ellen csinalni? Gyogyszer?

Udv,

awender
+ - picasso cd-s radio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Nem tudja vki, hogy amikor berakom a lemezt es elkezdi lejatszani, akkor van
e rajta
olyan gomb, ami veletlenszeru lejatszast beallit rajta? Ilyen hogy shuffle
meg random nincs rajta.

Udv,

awender
+ - Re: horganyzas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv HIX-autosok!


> Fogash:
> Komolyra forditva: Az osszes autogyar a horganyzasnak egy viszonylag
> sajatos formajat hasznalja. Az igazi horganyzas a kovetkezo:
> horgany-femet tartalmazo elektrolitba martjak a horganyzando femdarabot,
 Itt Dunaujvarosban tobbszor voltam a Dunai Vasmu(asszonyneven Dunaferr)
horganyzojaban, ott olvadt zink-furdobe meritik a horganyzando
termeket.  

> az egyenaram egyik sarkat erre, a masikat egy sima elektrodara teszik. A
> vezetokepessegbol szuksegessegebol kovetkezik, hogy csak femet, illetve
> elektromosan vezeto anyagokat lehet igy horganyozni. 

 Igen, emlekeim szerint ezt hivjak galvanizalasnak. :-)))

Hasonlo eljaras az elektroforetikus festes, ami arra is jo, hogy igy
lehet a leheto LEGKEVESEBB festekkel bevonni 1 autot, ugy, hogy minden
rejtett zugba eljusson a festek. :-) 

> Ez a horganyzas
> mukodik ereszcsatornaknal, aki viszont foglalkozott ilyenekkel, az
> tudja, hogy erre fesetni csak 2-3 ev idojaras altali kezeles utan lehet,
> kulonben mindent ledob magarol.
 Hasznalni kell cink-kromatos alapozot, akkor nem dobja le a festeket. 
 Festeni horganyzott lemezt??? Olyan vagy, mint a volt baratnom,
tabletta melle gumit is kell. :-(((

> A Tipotol kezdodoen egyebkent nem csak a horganyzas jelent meg, hanem a 
> kerekjaratok belso muanyag burkolata is, ami a kofelverodes miatti 
> serulesnek legjobban kitett feluleteket vedi, emellett biztositja a 
> zeg-zugok megfelelo szellozeset. Regi tudomany,
> hogy ami folyamatosan szellozik, sokkal lassabban kezd rozsdasodni, mert
> nincs ideje bedunsztolodni. Csak sokan nem alkalmazzak...

Lasd Werling Geza szabadalmat. Ott kulon szellozojaratok vannak a
muanyagelemekben kikepezve, megakadalyozva az atrozsdasodast, meg az
atkosban tervezett autokon. 
--
 Udv
  Levente
+ - BMW-s tali (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Szeretnem tudatni veletek, hogy most vasarnap (aug. 12.) reggel 9-kor a
Felvonulasi teren megtartjuk elso BMW-s lista talinkat. Minden BMW-st es
BMW-k irant erdeklodot szivesen latunk.

Udv,

Esther

U.I.: M5-os BMW is lesz... :-))))
+ - Ngabor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ngabor:
> Na most komlyan. Te mióta olvasod a listát? 1 vagy 2 hónapja? Mert kb.
> azóta tart az Alfa téma is. Jómagam köbö 1 éve olvasom és már jónéhány
> flame-re emlékezem amelyeknek közük nem volt az Alfához (vaddisznó
> kontra mindenki, dízel kontra benzines...)

Kedves Gabor!

En mar 2 eve olvasom a listat...
Esetleg nem lehet, hogy azert nem volt eddig Alfa -flame, mert mostanaig nem
hoztak ki olyan Alfat, amiert erdemes volt flamezni???
Eddig Fogash-nak sem Alfaja volt! :-)))))
> Ilyenkor általában a
> hozzászólások kb. 50%-a ezekhez kapcsolódik. Azonban ezek mellett
> folyamatosan sok más téma is megy.
> Mostanában a hozzászólások 50% éppen az Alfa (olasz) konra VW (német)
> témában hangzik el. De emellett azért egy csomó más témában is
> olvashatsz hozzászólást (Thalia, Mitsu V3000, baleset, aksi........)
> Ezekre a hozzászólásokra válasz is érkezik, tehát NEM IGAZ, hogy más
> téma úgysem számít.
A "mas tema ugysem szamit" megjegyzesemet nem ugy ertettem, hogy mas tema
fel sem merul, csak azt, hogy most minden az Alfasok teritese korul forog.
Talan a tobbi flame azert futott le olyan hamar, mert az akkori felek nem
probaltak meg onigazolaskepp ennyire teriteni. Azoknak a tipusoknak erre nem
volt szuksege... :-))))

Udv,

Esther
+ - Re:Alfaimadat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia, Fogash!


>>Csak ugye a nem Alfa rajongoknak soha nem lehet igazuk.
>Ezt senki nem mondta es en nem is gondoltam igy. Erdekes felallas viszont,
>amikor az erveles helyett azt mondja valamelyik fel, hogy a masik fel
>csal... Mi Alfistik soroljuk a tenyeket, eszerveket, meg persze az
>erzelmeinket az autonk, a marka es az olasz autok vonatkozasaban. Lehet,
>hogy mi mindenre tudunk riposztolni, de nem tartom fair megoldasnak, amikor
>erre te kijelented: csalunk, mert nektek soha nem lehet igazatok.
Na, azert ezt Te sem gondoltad komolyan... Az, hogy mindenbe bele tudtok
kotni, nem eppen azt jelenti, hogy mindenre tudtok riposztolni...
Erdekes modon, ha egy mas autos leirja, hogy milyen jo ez-az az autojaban,
akkor egybol meg van tamadva... Amikor megirtam, hogy milyen jo, hogy gazos
a Bombi, egybol reagalt valamelyikotok, hogy "a BMW erdeme, hogy olcso a
gaz?" Es ezutan nem volt smiley....

>>Tenyleg Alfa-listava kellene atnevezni a HIX AUTOt.
>Mar miert kellene? Fut itt azert par egyeb tema is az Alfan kivul. Esetleg
>ennek most szezonja van, kicsit tobbet foglalkozunk a temaval, mint
>korabban. Valamennyire majd biztos lecseng ez is. Egy ideig Vaddiszno volt
>a tema, elotte a Suzuki, meg mittudomen. Mind lefutott, pedig a lista sose
>volt atnevezve...
De veluk lehetett beszelni...

>Semmilyen szempontbol nem tartom magam ubermensch-nek, nem hiszem, hogy
>tobbet megengedhetek magamnak, mint mas. Amint arrol maganban is valtottunk
Pedig minden temaban megprobalsz okoskodni, illetve okosnak tunni..
Elhiszem, hogy ertesz az autokhoz, de ha valamiben nem vagy biztos, akkor ne
allj le vitazni olyanokkal, akik jobban ertenek ahoz a tipushoz.Vagy esetleg
nem emlekszel ra, hogy "a Trabant futesehez semmi koze nincs a
kipufogojanak"... Erre a helyes valaszt meg en is tudtam, bar csak egy buta
no vagyok, amit Te mindig szeretnel bebizonyitani... Ha legkozelebb nem
tudsz valamit, nyugodtan megkerdezhetsz...:-))

>Ja, es beszelgess egy kicsit
>Lutyovel, vele ugy tunik, ma dulore jutottunk. Es elvezd a BMW-t, ha nem
>tetszik az Alfa.
Lehet, hogy neked ez ujdonsag, de mi szoktunk beszelgetni egymassal az
autokon kivul másrol is...:-))
Fel sem merult benned, hogy esetleg megunta az ertelmetlen vitat?? Azt
hiszem en is befejezem ezt az ertelmetlen torzsalkodast, mert ugy latszik,
hogy csak elbeszelunk egymas mellett. Mivel mindketten teljesen ellentetes
oldalon allunk, es ugysem fogjuk belatni a masik esetleges igazat. Probald
meg azt elfogadni, hogy en "csak egy BMW-s csaj vagyok" en pedig nem fogok
ugrani a provokacioidra. Talalj mast, akinek lehulyezesevel probalod magad
okosabbnak feltuntetni. Hogy parom sorait idezzem: Szeresse mindenki a
sajatjat!

>>Es jobb allandoan az Alfa dicseretet olvasgatni, mikozben a HIX AUTO igazi
>>celja hatterbe szorul???Az Alfasok is nyugodtan csinalhatnak e-mail
>>listat, ahol ugy dicserik >az autojukat, ahogy akarjak es talan utana a
HIX
>>AUTO is azza valtozik vissza,
>>ami volt: egy tipusfuggetlen listava...
>A tipusfuggetlenseg igy is megvan, hiszen csak a maiban is van Mistubishi,
>Renault, Opel, VW, Oldsmobile, Fiat, Porsche, Honda, balatoni szallas,
>Szlovakiai utielmeny, cseh kerdes, stb... Ha te annyira elvakult vagy, hogy
>az egeszbol csak az Alfa pro es kontra hozzaszolasokat latod, akkor a hiba
>lehet, hogy nem nalunk van.
Erdekes dolog, hogy a Trabisok, a BMW-sek, a Skodasok, a Ladasok az ilyen
jellegu kerdeseiket, eszreveteleiket, stb  a sajat levelezolistajukon
intezik, mert ott legalabb nem kotnek belejuk... Akit meg erdekelnek az
elmenyeik, azok feliratkoznak...

>Raadasul az Alfisti hozzaszolasokbol mar tudhatjak a listat olvasok, hogy
>milyen muszaki csemegekkel kecsegtet egy Alfa Romeo, ami minden auto irant
>erdeklodo ember szamara erdekes lehet. Sot, osszehasonlito jelleggel azt is
>tudhatjak ugyanezek az olvasok, hogy mas autokban mi van ezekbol, illetve
>mi nincs. Ha ez neked faj...
Sorolnal egypar muszaki csemeget?? Tudod, a "muszaki csemege" szamomra azt
jelenti, ami uj, es erdeklodesre tarthat szamot...
Vagy esetleg soroljak az uj 7-es Bombibol (ami ugye szurke, unalmas, es
NEKED nem tetszik), nehanyat???

>>Csak tudod sokunknak elment a kedve meg az AUTO olvasasatol is, nemhogy az
>>irastol. Minek? Az Alfan kivul mas tema most ugyse szamit...
>Sokaknak meg most jott meg a kedve... A lehetoseg egyebkent adott, vagy
>teged puskaval kenyszeritenek, hogy olvasd? Mielott feldobnad ujra, hogy
>menjek en, mert zavarlak: engem nem zavar a lista tartalma, sot sok
>erdekeset talalok benne masok billentyuzetebol is. Sajnos nem a tiedbol.
Nem emlekszem ra, mikor irtam azt, hogy menjel Te. Arra valaszoltam, amikor
irtad, hogy nektek nincs e-mail alapu listatok, ezert irtok ide mindent. Ha
nem megy, akkor irj nekem, vagy Somanak, biztosan segiteni fog/unk..
De ha ez neked rangon aluli, akkor bocs...
Az, hogy nem latsz erdekesseget az irasaimban, az nem biztos, hogy az en
hibam...
De azert mielott leirsz valamit, nezz utana az adataid valodisaganak...

Udv,

Esther
+ - nemet-olasz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Nem reg vettem egy 15 eves Opelt, ami mar masfel eve
> kint allt az udvaron, telen nyaron. 
Igy meg egy aggszuz is ranctalan marad.
En a 14 eves Escortommal verem a magyar utakat es 
csapatom az aljat egy kis sos teli latyakkal.

Pont errol beszelek en is. Az Opel csak masfel eve all,
a maradek 13 es fel evet folyamatosan az utakon toltotte.

Udv: 3P

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS