Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 32
Copyright (C) HIX
1998-05-18
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: *** HIX AUTO *** #29 (mind)  36 sor     (cikkei)
2 motorfek re (mind)  29 sor     (cikkei)
3 RE: *** HIX AUTO *** #26 ( 44 sor ) (mind)  23 sor     (cikkei)
4 Re: *** HIX AUTO *** #29 (mind)  65 sor     (cikkei)
5 Re: *** HIX AUTO *** #31 (mind)  15 sor     (cikkei)
6 Cinquecento (mind)  32 sor     (cikkei)
7 Fiat - Maserati - De Tomaso (mind)  29 sor     (cikkei)
8 Izzocsere (VW Golf III, VENTO) (mind)  20 sor     (cikkei)
9 markak harca (mind)  58 sor     (cikkei)
10 chrysler-daimler (mind)  61 sor     (cikkei)
11 Loerok es egyebek (mind)  40 sor     (cikkei)
12 Klubalapitas ! (mind)  21 sor     (cikkei)

+ - Re: *** HIX AUTO *** #29 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> A segitsegeteket kerem, hatha akad valaki, akinek akadna valamilyen otlete
> a szamomra. Most vettem egy negy eves Mitsubishi Coltot es nem tudom, hogy
> kossek-e cascot lopas ellen (ami ugye nem egy olcso mulatsag) vagy inkabb
> valami lopasgatlot szereltessek be (riaszto van es tudom, hogy nem sokat
> er, de nem is arra gondoltam, hanem pl. a Mul-T-lock-ra, stb.) (az auto az
> utcan all ejjel is).
> Tovabba, ha valaki tud rendszamgravirozot es megbizhato mitsubishi szervizt
> a budai oldalon, azt is megkoszonnem.
> Udv: Bence


Nehez kerdes, mert egyik megoldas sem nyujt biztonsagos erzest, hogy 
a szarazsagrol szot ne is ejtsunk ( :
Ha ugy dontessz, hogy nem kotsz cascot, akkor a gravirozas + 
kormanyzar + mozgast, elmozditast erzekelo riaszto + inditasgatlo 
kombinacio a felig-meddig megnyugtato, de ha valaki a te autodra vet 
szemet,  ennek ellenre is el tudja vinni. 
Mondjuk ugy, hogy az igy felszerelt kocsit a tolvajok 10%-a 
tudja/akarja csak elvinni.
Ha bonyolultabb az inditasgatlo, akkor egyszeruen elvontatjak a 
kocsit es nyugodt korulmenyek kozott muhelyben kikotik, vagy 
egyszeruen darbokra szedik a kocsit.
Ha van eleg penzed a kerdesre, akkor beszerelesi koltseg es havi 
tagdij mellett tehetsz helymeghatarozo keszuleket a kocsidba, de ez 
jelenleg dragabb mintha cascot kotnel tobb evre.

Gravirozast a legtobb ARAL kutnal csinalnak es erdemes a lampakba is 
graviroztatni, nem csak az uvegekbe.

A cascoval  az a kozismert gond, hogy nehezen es lassan fizetnek, 
es akkor meg ott van az onresz, meg amit addig fizettel a 
biztositasra. En nem a casco mellett dontenek. Nyilvan sokaknak lesz 
meg velemenye.

Udv
BoP
+ - motorfek re (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

hali

Bocsi, hogy most valaszolok, de egy hetig rossz volt monitorom, de mar
megjavitottam :(

>Ha jol tudom motorfek uzemben csak nagyon keves es nagyon inteleigens
                                                          ~~~~~~~~~~~~~
>elektronikaval rendelkezo es csak hengrenekenti befecskendezeses motorban
>zarja el teljesen a benzint. Ez azert van, mert ilyenkor a motor

Ezzel nem 100%ban ertek egyet. Nemreg kerult a kezemben egy Lada
szervizkonyv, amiben az ujabb fajtak is benne voltak. Nem vagyok biztos a
megnevezesben, talan a lada nova  (nem niva, nova) amiben mar elektr befecsk
van. Annak a mukodesi leirasaban volt, hogy teljesen elzarja a benzint, es
csak egy bizonyos fordulatszam alatt ad ujra neki innivalot.

Mondjuk en ebben nem bizok, mert egy autos ujsagban olvastam, hogy ha valaki
ladat vasarol, es az elektronikan ciril betus feliratot lat, akkor azt
azonnal cserelje ki, mert ugyis el fog romlani :)



Csao
RB 

************************************************
*            mailto:                *
*       URL : http://www.irisz.hu/~rb          *
************************************************
+ - RE: *** HIX AUTO *** #26 ( 44 sor ) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ez mar regota sulyos kozlekedesi vetseg, egy ismerosomnek tavaly
>marciusban akartak elvenni ezert a jogsijat (hosszas konyorges,
>munkahelyi igazolas utan tudta csak valamilyen csillagaszati
>penzbirsagra atvaltani a buntetest), valamint a fateromnak tavaly
>novemberben vettek majdnem el a jogsijat piroson valo athajtasert...
>Persze a jogsielvetel nem orokervenyu 3 vagy 5 honapra vonjak csak be a
>jogsit. (bar en ennyi ido alatt megorulnek kocsi nelkul...:) )
>

Szia

nem a kocsidat veszik el, hanem csak egy piciny papirdarabkat. Ha illik rad
az a kifejezes, hogy mazlista, akkor ez ido alatt nem is fognak igazoltatni
:)))))
Ha megis, akkor az ciki

Csao
RB 

************************************************
*            mailto:                *
*       URL : http://www.irisz.hu/~rb          *
************************************************
+ - Re: *** HIX AUTO *** #29 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Fri, 15 May 1998 21:37:14 EST, you wrote:

>>Ha a Bravo/a 1.6-ra gondolsz, az 103 Le-s, gyorsulasa 11.5, jobb v. egyezo
>>barmelyik 1.6-os Opel-eval, ha a Bravo 1.8 16v HGT-re az 113 Le-s es
>>10.5-os gyorsulassal bir, ezt nem eri el az
Bocsanat, itt egy apro kiegeszites. A Bravo-k kozott a HGT
tipusjelzest csak a ketliteres othengeres kapja meg. Brava-ban ez a
motor nincs. Marea eseteben a HLX jel viszot inkabb a felszereltsegi
szintet mutatja, ott az 1.8 es a 2.0 motorosok is megkaphatjak, ill.
2.0 ha jol emlexem csak HLX-ben letezik.

>emlekszem a loero ertekekre, de teny, hogy a Fiat-e volt a legmagasabb
>(legalabb 10Le+ az Astrahoz kepest) es teny, hogy a tesztet vegzok
>a Fiat motort talaltak a leggyengebbnek (meresek alapjan). Lehet, hogy
>Te mindegyik autot probaltad es a velemenyed eltero ettol. De en
>hitelesebbnek tartom azt, amikor azonos korulmenyek kozott hasonlitanak
>ossze szakemberek dolgokat es ugy mondanak velemenyt.
Objektive szerintem teljesen igazad van, valoban ennek kellene
mervadonak lenni. Viszont erdekes, hogy vagy 15 eve, amiota
autosujsagokat olvasok, a nemet vagy a nemet befolyasoltsagu lapokban
rendszeresen a sajatjaikat favorizaljak. Igy van ez a nagyon jo es a
nagyon elismert (es altalam szeretett) Auto Motor und Sport -ban, a
Sport Autoban, hogy az Auto Bildet ne is mondjam. Volt ra pelda, hogy
a kezdetek kezdeted az AutoPiac kihozott valami osszehasonlito cikket,
amit en mar fel evvel elobb olvastam a nemet lapban, termeszetesen
nemet folenyt bizonyitva. Ezek utan vagy egy evvel ugyanaz a lap (vagy
az A2?) megcsinalta ITTHON az osszehasonlito teszet (jo, nem negy,
hanem 2 kocsival) es erdekes modon, kozel nem lett annyira szar az
eredmeny... (Tudom, tudom, mondjam meg, mi is volt ez. Nem emlekszem
konkretan. Csak arra, hogy akkoriban rendult meg az autos szaklapok
teljes objektivitasaba vetett hitem.)

Elismerem en az autos lapok velemenyet. 70-80%-ban. Ok is emberek, a
velemenyuk szubjektiv. A tobbi hadd maradjon az en tapasztalatom.  

Az pedig, hogy teszem azt, a Fiat motorja 80-rol 120 -ra negyedikben 1
masodperccel rosszabbat gyorsul, mint a masik valami, nem izgat
kulonosebben...

>Ujra leirom: mindent osszevetve Megane-t talaltak a legjobbnak.
Nos, alaairom, nem veletlen, most olvastam, hogy darabszamra a Megane
a legtobbet eladott tipus Europaban, megelozve ezzel a Fiat Puntot.
(Ami egy szar ugye, mert Fiat.)

>Nem akarom az OPEL-t vedeni, de nem latom be, miert lehet a szinte
>egyforma technologiaval keszult, szinte ugyanazt a szolgaltatast,
>teljesitmenyt, megbizhatosagot nyujto tipusok kozul az egyiket rakas
>szarnak, a masikat meg valami csodanak tartani?
Konkretan? Megjegyzem, eddig az Ople Corsaval szivtam a legtobbet,
sokkal tobbet, mint a Skoda 120L-lel. A nagybratyo Astrajat meg
mindennek tartom, de csodanak nem. Az elozo szeriaju Omegat meg
megannyira sem...

[Ezennel elismerem, hogy az elobbiek az en szubjektiv, elfogult
velemenyemet tukrozik]

Zak
(aki hetvegen azzal a szar Fiat Brava 1.6 16v-vel Miskolc elott a
harsanyi uton vegigszivatott egy Opel Kadett GSi-t, es a Citroen XM
3.0 V6 fogta csak meg...)



Udv:  Zak

+ - Re: *** HIX AUTO *** #31 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Sun, 17 May 1998 21:37:11 EST, you wrote:

>DeTomaso: olasz autogyar, foleg Pantera tipusarol ismert :-)
>Jelenleg a Ford-dal kotottek megallapodast (nem, meg nem kerult Ford
>tulajdonba), hogy hasznalhatjak a motorjukat meg ilyesmit. A Bigua-t
>atkereszteltek Mangustanak azt hamarosan indul a gyartasa.

Biztosan en emlexem rosszul, de mar vagy 20 eve a De Tomaso Pantera
csak azert szamit aranyozott ezustnek, mert nem sajat motorokkal
futnak, hanem a Ford otliteres V8-asaival, mig az igazi autogyarak
sajat motort terveznek. (Ettol persze meg utanamdobhatnanak egy
Panterat...;-)))) )

Udv:  Zak

+ - Cinquecento (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Isty irta: Miert lehet valaki beindulva a Cinquecentora.
"Nem azert, hogy degradaljam (de megis :>), de ha merges vagyok,
nagyobbat dobbantok mint az az auto... Sajna' egyszer mar ultem
benne, de az boven sok is volt."

Hat valoban, a Camaro valoban sokkal jobban tetszene, szerintem mindannyiunknak
.
De gondolom a Fiatot nem nagyobb, dragabb autokhoz kepest kellene lekicsinyleni
.
Az hogy kicsi, hangos, gyenge, stb., azt gondolom a legtöbb ilyen meretü,
aru autora igaz. Varosi szaladgalasra, kis fogyasztassal, fiatal autokent pedig
 tokeletesen
megfelel.
Azt sem tevesztenem szem elol, hogy az auto kulleme irant is sokfelekeppen vele
kedunk,
sokszor az is fontosabb mindennel. Jo pelda erre, hogy igen sokan vezetnek ma i
s Bogarat,
Kacsat, melyek szerintem legalabb olyan hangosak, gyengek es kicsik, mint a Fia
t,
megis egyszeruen az kell valakinek, csak azert, mert szep.

Szoval orulok, ha megirod a tapasztalataidat barmely kerdezett autorol, de szer
intem
nem kellene megszolni a kerdezo erzelmi hozzaallasat a valasztando kocsihoz, an
elkul, hogy
barmivel alatamasztottad volna a kialakult velemenyedet. Az, hogy kicsi, mert n
agyobbat 
dobbantasz, nem eleg erv.

Csovi

Laci
+ - Fiat - Maserati - De Tomaso (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

Kezembe kerult egy korabbi autokatalogus a kovetkezo adatokkal:

A Fiat konszern 1989-ben vasarolta meg Olaszorszag egyetlen fuggetlen
es onallo autogyarat, a Maseratit.
A Maserati korabban a Chryslerrel probalt meg egyuttmukodni, de ez nem
hozta meg a vart eredmenyeket, ezert kellett a reszvenyeket eladni a Fiatnak.

A korábban a Maserati tobbsegi tulajdonosakent is jegyzett Alejandro De Tomaso 
sajat sportkocsimarkajaban, illetve gyaraban a De Tomaso-ban mar korabban 49
szazalekos tulajdont szerzett a Fiat csoport. A kocsik ennek ellenere Ford moto
rokkal
keszulnek.

Szinten De Tomaso ur tulajdonaban volt egy ma mar alig ismert marka, az Innocen
ti is.
Ma ez a marka is a Fiat tulajdonaba kerult, igaz ugy tunik, nem nagy jovo all a
z autoik elott.
Kis haromhengeres motorokkal szerelt varosi autokat gyartottak, azonban az idok
 folytan
jelentosen csokkentek az eladasaik. 1990-tol a Zastava gyar termekeit arusitott
ak sajat
markajelvenyuk alatt. A Zastava bezarasat kovetoen lehet, hogy mar nem is letez
ik a marka.

bye

Laci
+ - Izzocsere (VW Golf III, VENTO) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello 

Mint emlitettem mar, van egy VW Vento-m. Adodott egy kis gond vele:
	Kiegett az egyik muszerfal izzo. Eppen az, amelyik a Km ora 
	folott vilagitott. A fordulatszammerot jol latom, es ezzel az
autom 
	upgradje is megtortent, hisz ugy mukodik, mint az uj Saab-ok,
	csak a fontosabb muszerek latszanak sotetben. De azert jo lenne 
	szem meregetes nelkul is tudni mennyivel megyek.

Kerdes: 
	Ki tudja, hogyan lehet a muszerfal vilagito izzot kicserelni? 

Sajnos 	javitasi utmutatot meg nem szereztem be az autohoz. Szervizbe 
pedig ezert nem akarom vinni, kb 15 eKm mulva lesz esedekes ujra.

Ha van valakinek "csinald magad ..." konyve ehhez a tipushoz, erdekel, 
hol vette.

Udv.:	SABAT
+ - markak harca (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fiuuuuk!

Kicsit kezd eldurvulni ez a vita az Opel es a Fiat gyorsulasarol, stb.
Biztos erre talaltak ki a hix-autot? Legyen mindenkinek sajat velemenye,
(nekem is van), de a masiken szerintem max. elcelodni illik. (Ezt
jomagam is elkovetem neha). Ha mindenki egy velemenyen lenne, akkor eleg
lenne 1 autogyar is a vilagon. Esetleg kontinensenkent. Pelda
Europa ny-i oldalan a tipikus csaladi (uj) auto 1,8-2literes, 120-130
LE, 10-12sec alatt gyorsul 100-ra, 190-210 kozott megy, 4-5 ajto, 5
sebesseges, 5 szemelyes es 400-450 liter koruli a csomagtartoja, 8-9
litert fogyaszt es 60 literes tankja van. Van benne ABS, legzsak,
ovfesztito, meg oldalutkozes elleni vedelem. Ja es elsokerekhajtasu. A
szine feher, ezust, ill. a kek, szurke vagy zold szin sotetebb
arnyalatai. Esetleg piros.
Milyen autorol irtam? Opel Vectrarol? Audi A4-rol? Fiat Marea-rol? Alfa
156-rol? Mazda 626-rol? Ford Mondeorol? Renault Lagunarol? VW Passatrol?
Honda Accordrol? Nissan Primerarol? Kinek milyen a szajize. Ezekbe az
adatokba minden belefer, mindenki a sajat kedvencet veli felfedezni a
szamok kozott. Az, hogy az egyik 193 helyett 196 kmh-val tud menni, elvi
jelentossegu. Meg a nemet autopalyan is, mert senki nem olyan huje, hogy
padlogazon furikazzon naphosszat. Egy masik gumiabroncs felszerelese
okozhat annyi vegseb. valtozast, hogy hirtelen a masik legyen a
gyorsabb. A gyorsulasertekben par tized mp gyakorlatilag egy pici
valto-akadozasny ido, tehat nem szamit. Gyakorlott pilotak sem mindig
tudjak kihozni a max. gyorsulast a jarganybol. A fogyasztasnal
plusz-minusz 1 liter az ember cipojeben van, meg terheltseg, forgalmi
helyzet idojaras, stb befolyasolja. Ezek utan aki azt mondja, hogy o
azert vette meg az autojat, mert az jobban megy, mint a masik, az
hazudik meg maganak is.
Szep az eleje, a hatulja, jol nez ki a muszerfal, az adott pillanatban
kedvezobb volt az ara, ezek indokok. Vagy az, hogy jobb hire van az
autonak. A japanoktol nem kell hasraesni, a 3 ev garancia csak arra jo,
hogy a szerviznek tartosan legyen munkaja. Olajat, fekbetetet, legszurot
minden szerelo tud cserelni, normalis esetben masra nincs is szukseg. A
markaszervizek a magas rezsioradij miatt minden alkatreszt cserelnek,
meg a javithatoakat is. Ez igencsak megterhelo a hazikassza szamara,
akarmelyik markarol is legyen szo. Az ottani szerelot nem tudod ravenni,
hogy csereljen szenkefeket az ablaktorlomotorban. Mehet a kukaba az
egesz, es eladtak egy jo draga alkatreszt. Ha meg egy kis szervizben
javittatsz olcson, akkor ugrott a jotallas a tobbire is. Ja es garancia
is csak a fodarabokra van. Az olajat, gyertyat, fekbetetet (100.km-nel
mar esetleg a fektarcst is) neked kell kifizetni. Szerintem nem olyan
nagy bolt az a garancia.
Szoval mindenki pofara valasztja az autojat, esetleg egy kiragadott
reszletbe szeret bele.
Az meg izlesek es pofonok...Ugyhogy ezert lehetoleg ne barmoljunk bele
masok lelkivilagaba, jo?
meg valami: A sebessegerzetet nagyban befolyasolja az egesz jargany. A
D-Kadettemben (1,3 SR) a 120 mar "hudegyors"-nak tunik, az A6-tal meg
160-nal is csak ugy el-el bameszkodik az ember. A lampanal valo
gyorsulasi versenyben nem biztos, hogy a masik is annyira bizonyitani
akar, mint te, (esetleg akar, de bena hozza...), ezert egy ilyen
"gyozelem" sokszor ketes erteku lehet, nem alkalmas a tipus altalanos
megitelesere. Ezt azert tartsatok szem elott, mielott a "rakas sz@r", es
egyeb szofordulatok elokerulnenek!

Tovabbi jo autozast kivan
Fogash
+ - chrysler-daimler (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ez a hazassag is szep dolog. Meg a nemetek keves esze.

Olvasom a nemet ujsagokban a ket ceg adatait:
(elol a merci, aztan a Chrysler)

eladott autok:                                      1,1 mio.
db                2,9 mio.db
forgalom (mrd. marka)
124                             110
nyereseg (mrd marka)
3,2                              5,0
dolgozok
300ezer                      121ezer
sajat toke (mrd marka)
35,1                            20,5

Ebbol szamomra a Chrysler jobbnak tunik. Mellesleg egy Chrysler Neon az
USA-ban mindossze 20500 DM-be kerul ($11.000?), egy Voyager 31500 DM,
egy Jeep Wrangler 24500DM. Ehhez kepest az A merci is 30000DM felett
indul, es felszereltsege ko'dis, csoro, puritan, fapados, stb... Ennek
ellenere a budos mercis melos volt "geschockt" a hir hallatan, es a 46
eves szerelo (ez mar a Focus-bol szarmazik) semmi penzert nem cserelne
autojat Chryslerre, es "fogalma sincs, hogy egyaltalan milyen autokat
gyart a Chrysler". Meg persze egybol latjak, hogy a Chrysler-kereskedok
arulhatjak a merciket is. De egy mercedes-szalonba Chryslert
allitani?!...
Egeszsegtelenul birnak arrafele gondolkozni egyes emberek. Dehat ez
ellen semmit nem tehetunk. A globalizacio eredmenyekeppen szuletnek
olyan autok, mint a VW Sharan-Ford Galaxy-Seat Alhambra. Ezek tok
egyformak, csak a Ford olcsobb es gazdagabb a felszereltsege. Igaz, a VW
1,9 TDi motorjat csak 90 LE-vel kapjak meg, 110-zel nem, cserebe a Ford
nem adja oda a 2,3 literes benzinmotorjat. Emiatt a VW-ben a 2,0
benzines a legnagyobb, de ez -koztunk legyen szolva-nem tul nagy
durranas. Azt meg senki nem tudja nekem megmagyarazni, hogy a Sharan
megbizhatobb a Galaxynal, mert VW es nem Ford... Masik pelda a Seat
Arosa, amit KIZAROLAG Wolfsburgban szerelnek ossze. Akkor ez most Seat
minoseg, vagy VW minoseg? Megsem kell a kutyanak sem. Bezzeg majd VW
Lupo neven veszik, mind a hujek. Egyebkent a VW Polo Classic es a Seat
Cordoba is felvaltva jonnek a soron Németo.-ban is es Spanyolo.-ban is.
Egy ilyen, egy olyan. Vagy emlitsem a Mitsubishi Carismat es a Volvo
S40-et? Belgiumban gyartjak mind a kettot, azonos gyartosoron, egymas
utan. Akkor most a Volvo-minoseget eleri a Mitsu is? Vagy a Volvo van
japan szinvonalon? Az elozo szovegemben a nem verrokon jarganyok kozuli
valasztasrol volt szo, de ezekre meginkabb igazak az allitasok.
Az "A"-, "B"-, "C"-platformrol nem is beszelve.
A= Audi A3, VW Golf IV, VW New Beetle, Skoda Octavia
B= Audi A4 (es talan a Seat Bolero?)
C= Audi A6, VW Passat
D= Audi A8 (egyenlore egyedul)
A C-platformon az A6-1,8 T 52.000DM, a Passat 1,8T Trendline ugyanannyi
extraval 40.000 DM. A kulonbseg 12.000 marka, es a csomagtartoban 40
liter. Meg a presztizsertek. De az osszehasonlito teszt iroi is azt
mondtak, hogy "aki nem felvagni akar, hanem autozni, az nyugodtan vegyen
Passatot, a tobbi penzebol meg vigye el a csaladjat nyaralni."

Szoval szep-szep ez a globalizacio, de lassacskan autora is lesz egy
vilagszabvany, (talan mar van is, csak nem tudjuk?)aztan akinek nem
teszik, az buszozzon.

Ja a hetvegen probaltam Golf IV-t es az uj Astrat is...
Fogash
+ - Loerok es egyebek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Astra 1.6 16V Ecotecnel
>gyari  adat >74 kW (100 LE)
>fekpadon mert >68.7 kw (93 LE)!!!!!!!!!!
>bekapcsolt legkondival> 64.6 kW (88LE)
>Akkor most ki hazudik? En inkabb az Opelre mondanam eztetet..

  Nem elkepzelhetetlen, hogy ilyen elofordul, de szerintem ez egy
rosszul osszerakott (vagy rosszul bejaratott) Astra lehetett.. Erdemes
meg megemliteni azt is hogy azert a 93 (vagy 88) LE is boven eleg egy
atlagos autos igenyeinek, hiszen varosban mar ezzel sem igazan lehet
betartani az ostoba sebessegkorlatozasokat vagy eppen  elerni a rosszul
osszehangolt lampakat, autopalyan meg lazan lehet vele tartani a
160km/oras sebesseget. 
Ha pedig valaki sportautora vagyik az ugysem Astra-t fog venni...
Egyebkent en mar hallottam olyanrol, hogy nehany autotipusban
gyorsitaskor automatikusan leall a klima, nem tudom hogy ez igaz-e?

>Talan mert a valtoattetele olyan hosszu, hogy kompenzalja azt az 5
loerot..
>Es emiatt gyenge a gyorsulasa is, a lusta motor csak raadas 

Szerintem ha az ember nem takarekoskodi a benzinnel es jol belelep a
gazba, akkor mind az 1.4i, mind az 1.6i (persze az ECOTEC) eleg jol
gyorsul. (vezettem en mar mind a kettot es nem volt rajuk panaszom, csak
a valtoja nem tetszett)

>terkinalatot. Nem akarok senkit megserteni erzelmeiben, de nagyon
ritkan
>erzem azt hogy egy ilyen teszt mondana barmi erdemlegeset, a kotelezo
>dicsereteken kivul.(kolcsonadtak, mehettunk vele egy hetig, a benzint
is a

Hat igen az ujsagok alltalaban tele vannak szubjektiv velemenyekkel,
legjobb az amikor az egyik autos ujsagban egy autot az egekig emelve
dicsernek, egy masikban pedig ossze-vissza szidanak... (aztan egy
tevemusorban teljesen atlagosnak talalja egy 3. tesztelo...) Igy jart
pl. a Lacia Kappa, a Honda Accord es meg sorolhatnam tovabb.... 

Udv,
  Gabor
+ - Klubalapitas ! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Klubalapitas celjabol varom az erdeklodok jelentkezeset !

A klub NON-PROFIT erdekeltsegu, tehat nem anyagi alapokra epul.
A tervezett nev: Hungarian Claccic Car Club.
Mindenfele klasszikus autocsodat magaba foglalna.
Otleteket varok, milyen kriteriumoknak feleljenek meg azok, akik
jarmuveikkel a tagok soraba szeretnek tartozni.
Arra gondoltam, hogy elsosorban a hazankban ritka szeriaautok,
az egydi gyartmanyok, illetve a sajat szeriatol teljesen elteroen
atalakitott autok tartozzanak ide. Beleeertve az amerikai, japan,
es a keleteuropai tipusokat egyarant.
Ha kello erdeklodes mutatkozik a klub megalakitasa irant, akkor
beinditjuk.

Barkinek kerdese, otlete volna ezzel kapcsolatban, kerem irjon a
 cimre, vagy hivjon a 06-20-323-818 -as GSM -en.

Udvozlettel:
Peter.

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS