Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 900
Copyright (C) HIX
2000-10-17
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 vd megint... (mind)  30 sor     (cikkei)
2 RE (mind)  37 sor     (cikkei)
3 va: Gyorsan elni... (mind)  13 sor     (cikkei)
4 84-es Escort elado (mind)  6 sor     (cikkei)
5 Atvertek a Mondeoval ... (mind)  13 sor     (cikkei)
6 muskatli (mind)  27 sor     (cikkei)
7 Re: Gyorsan elni (bunko modon) (mind)  97 sor     (cikkei)
8 Honda Civic 1.5i (mind)  31 sor     (cikkei)
9 Re: Akadaly (mind)  11 sor     (cikkei)
10 GTD visszater... (mind)  37 sor     (cikkei)
11 olajkeszletek (mind)  13 sor     (cikkei)
12 nyikorog a kerek (mind)  12 sor     (cikkei)
13 Re gyorsn elni (mind)  16 sor     (cikkei)
14 rabaring rally futam (mind)  23 sor     (cikkei)
15 Bunko dzsipes (mind)  24 sor     (cikkei)
16 Akadaly II. - Be'cs egy nagy falu... (mind)  45 sor     (cikkei)
17 Akadaly (folyt.) (mind)  43 sor     (cikkei)
18 Akadaly (mind)  39 sor     (cikkei)
19 Re: *** HIX AUTO *** #899 (mind)  48 sor     (cikkei)
20 elado veteran trabi (mind)  18 sor     (cikkei)
21 hirdetes, Mitsubishi (mind)  10 sor     (cikkei)

+ - vd megint... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

vaddiszno,

<En tegnap 260-nal is motoroztam. Ki nem szarja le. En is tudnek ilyen
<horrortorteneteket meselni, meg ha nezitek egy kicsit a kereskedelmi TV-ket
<ott aztan meg frocsog a ver. Ugyhogy nehogymar itt is ez legyen. Mar volt
<egyszer, hogy mindenki elmeselte a legveresebb es elrettentobb
<horrortortenetet, amit hallott / latott. Tolokocsisoktol, felkezuektol,
<maganyos nyomorekoktol zengett a lista. Minek ez megint? Ilyen megesik
neha.
<Benne van a pakliban.
<Az a gyalogos, aki meg
>kilep egy motoros ele, az megerdemli. Most jon majd a szoveg, hogy de
biztos
>a gyalogosnak volt elsobbsege. Hat most mar neki tok mindegy.

Egyszer tenyleg lement a tema, de akkor ugyanilyen hulye voltal.

A lenyeg az, hogy a te felelotlen magatartasod az en (es masok) eletet is
veszelyezteti.

Nem erdekel, ha te osszetorod magadat, de ott tord ossze, ahol masokat nem
veszelyeztetsz. 
A kozuton vezess normalisan, es menj ki a hasonszoru haverjaiddal a Pannonia
Ringre szaguldozni.

Udv,
Tibor

Ps. Tudom, kisbetuvel nem kezdunk mondatot, de a nagybetut nem erdemled meg
:-)
+ - RE (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Kedves , és mindenki akit érdekel

Remélem nem sértelek meg a rövid és 
"... Bizom benne, hogy elobb-utobb mindenki raeszmel, hogy a szabalyok ugyan ra
tartassal keszulnek, de  nem  
gumibol vannak. Ezt gorogorszagban elesben tapasztalhattam, mikor egy negyvenes
 tablanal csendesen 
elmosolyodtam, s tartottam a 60-at. A kanyar elso 30 meteren a pofamra fagyott 
a mosoly. Ott  nem volt 
szalagkorlat, csak 40 meter vertikalis minusz a jobb oldalon. Erdekes, de ott n
em volt alant egy auto sem. Ez a 
"lik" ma magyarorszagon csak max. 10 meter mely lenne, mivel a maradek harminca
t a laza gyerekek 
papamobiljai toltenek ki..."

Nálunk az a probléma, hogy bizonyos közegek/üzemeltetok egyszeruen lejáratták  
a közlekedési táblák 
becsületét. Én a balesetet okozó gyorshajtót, és a felesleges korlátozásokat ki
nnhagyó felelos embereket 
büntetném. Írásodban látszik itt nottél fel itt tanultál vezetni, külföldön ped
ig csodálkozol, hogy a 30-as táblánál 
30-al kell menni. Én inkább a hazai állapotokon csodálkozom és szomorú vagyok, 
ha az éber lokális rendorök a jó 
helyeket ismerve fülöncsípik a visszaeso vasárnapi autósokat. 

Üdv 

"Rajottem, hogy a Trabant kizarolag _akadaly_ szerepet tolti be a kozlekedesben
, szerintem azert nem tiltjak be, 
mert egyertelmuen  lassitja, sot inkabb akadalyozza a kozlekedest, es ezt valak
i(k) nagyon elvezi(k)… "

:-) Trabant forever !!! :-)

No szevasztok, legyetek jók.
+ - va: Gyorsan elni... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Az a gyalogos, aki meg kilep egy motoros ele, 
> az megerdemli. 

A cikk tobbi mondataval vermerseklet szerint lehet
valamit kezdeni, de ezzel semmit.
Ez a mondat a maga szovegkornyezeteben olvasva, vagy
akar onnan kiemelve - egyarant toleralhatatlan.
Az en lelkemnek is vannak mocskos foltjai, de a velem
szuletett, illetve tanult gatlasaim sikeresen kordaban
tartjak ezeket.
Most leokadva erzem a kepernyomet. Nem tetszik.
--
Meszaros Geza
+ - 84-es Escort elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ford Escort GL '84-es evj. 1300cm3-es (69 LE) 3 ajtos, 
ezustmetal szinben elado. 
Extrak: taviranyitos riaszto centralzarral, radiosmagno 4 
hangszoroval, uj gumik, friss vizsga.
Iranyar: 350e Ft. 
Erdeklodni lehet:  vagy 06-30-22-47-100
+ - Atvertek a Mondeoval ... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Vásároltam 3 hónappal ezelőtt egy Ford Mondeo tipusú
személygépkocsit.Október elején már nem birtam tovább és elvittem a
szervizba a kocsit azzal,hogy nagymértékű kottyanás érezhető a
kormánykeréken.
A szerviz álláspontja az volt,hogy kormányműcserével meg lehet oldani a
gondot.Ez meg is történt de semmi változás.Most szétszedték a kocsi elejét
darabokra és várnak valamilyen alkatrészre.
Keresek olyan személyt akinek volt ilyen esete vagy aki ilyenekkel
foglalkozik,hogy miképpen lehet alkalmazni a 15 napos javitási határidő
lejárta esetén érvénybe lépő jogszabályokat,mikortól számitódik a 15 nap
(hiba bejelentéstől vagy a javitásra való atvételtől)és a letelte után mi a
teendő illetve hogyan tudom jogaimat érvényesíteni.

+ - muskatli (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Autosok, szia Zozi,

>Tetemét, a kora tavaszi
>muskátli ültetés nemes feladatára, karitatív
>megfontolásból, felajánlottam.

Hadd ajanljak a figyelmedbe egy szep, esztetikus cserepet
gumiabroncsbol. Ha van turelmed meg egy kis izmod :) megcsinalhatod,
nagyon klasszul nezki!
Tehat: - a gumirol levagod a ket szelen a drotot egy eles kessel (azt a
reszt ahol a felnivel csatlakozik), ugy 1-2 ujjnyi vastag karika kell
levaljon.
- az egyik oldalat radialisan felhasogatod a futofeluletig,
- fogod az egesz gumiabroncsot es kiforditod, ugy hogy a futofelulet
belulfelul keruljon, ez a legnehezebb muvelet, 2 ember kell hozza. Ha
sikerul egy kinyilt viraghoz hasonlo format kell kapjal,
- lefested, a legjobb a piros szin.
- ultetsz bele feher muskatlit (piros-feher-zold :))
- hogy tudd manipulalni az aljaba tehetsz valami badog lemezt, hanem a
fold kihull, de ezt en ugy oldottam meg, hogy egy STOP utjelzo tablat
alaja dugtam es ketten ocsemmel szepen le tudtuk hordani az egeszet a
pincebe!

--
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
+ - Re: Gyorsan elni (bunko modon) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>
> Ez olyan meghato!
> En tegnap 260-nal is motoroztam. Ki nem szarja le. En is tudnek ilyen
> horrortorteneteket meselni, meg ha nezitek egy kicsit a kereskedelmi TV-ket
> ott aztan meg frocsog a ver. Ugyhogy nehogymar itt is ez legyen. Mar volt
> egyszer, hogy mindenki elmeselte a legveresebb es elrettentobb
> horrortortenetet, amit hallott / latott. Tolokocsisoktol, felkezuektol,
> maganyos nyomorekoktol zengett a lista. Minek ez megint? Ilyen megesik neha.
> Benne van a pakliban. De ugyanigy elofordulhat szabalyosan kozlekedo autoval
> is. Nem mindig tehet rola a sofor. Legyen az akar motor, akar auto.
> Mellesleg aki ult mar motoron (100 LE felett), az tudhatja, hogy nem lehet
> vele 50-nel menni. (kb. 1-es seb. alapjarat :))). Azonkivul nagyon jo fek
> van rajta, es sokkal jobba latni rola mindent, mint egy autobol. Ez persze
> nem azt jelenti, hogy jobban el lehetne vele kerulni valamilyen
> veszhelyzetet, de ha raulsz egy ilyen motorra akkor ugysem lehet
> megmagyarazni, hogy 50-nel menj. Ilyen egyszeru. Az a gyalogos, aki meg
> kilep egy motoros ele, az megerdemli. Most jon majd a szoveg, hogy de biztos
> a gyalogosnak volt elsobbsege. Hat most mar neki tok mindegy. Aki szabalyok
> betartasa / be nem tartasa miatt hajlando meghalni, annak szerintem tenyleg
> ugy kell. Mellesleg, ha olyan gyorsan jott a gyerek, akkor kb. 0.2
> masodpercet kellett volna meg pluszban varnia, mig a motoros elsuhan elotte.
> De nem! Neki at kell jutnia az uton, ha beledoglik is, mert neki elsobbsege
> van. Ez van a KRESZ-ben. Ebbol lehet okulni.
> Aki gyorsan megy az nem gyorsan-, hanem tobbet el, es csak gyorsan megy.
> Semmi kulonos, meg lehet szokni. Es idovel nagyon bele lehet jonni. Csak
> gyakorlas kerdese az egesz, tessek mindjart elkezdeni!
>
> Udv,
> Vaddiszno

Ez egy kicsit bunko volt es azert ez nem ilyen egyszeru. Aki varosban kozlekedi
k
az nem biztos, hogy fel van keszulve 140-nel kozlekedo orultekre. Nem biztos,
hogy egy kanyargos varosi utcan 100 meterre ellatni. Ha valaki 140-nel
jon akkor
ezt a tavot pont 2.5 masodperc alatt teszi meg. Ennyi ido alatt meg nem lehet
aterni az uton. Mellekesen nem csak a gyalogost kellett osszevakarni az iromany
szerint, hanem a vagany motorost is.
Es kepzeld el, hogy a varosban vannak kisgyerekek, aki leszaladnak az
utra, mert
a szulok egy fel tizedmasodpercre nem neztek rajuk.

Nekem is volt motorom es en is imadtam szaguldozni, de nem ertem azokat
akik a
nyugati es Oktogon kozott kihuzatja a motorukat 3-szor 4-szer
oda-vissza, majd
megelegedetten leallank az ut mentem, hogy na akkor gyertek csajok mert mi
vagyunk a fasza gyerekek.

Szolgaljon tanulsagul a kovetkezo eset a "nekem jo kocsim van es mit nekem
ajanlott sebesseg" egyeneknek:
Szombaton elegge siettem, ezert kozuton a megengedett 80 helyett - amit
en is
kevesnek tartok - kb. 130-140-nel mentem - ami azert kicsit sok - mivel
jo volt
az ut, a kocsi jol birja (Alfa ugyebar :)) ).
Nem is volt semmi gond mindaddig, amig egy traktor mogul kb. 5-6
meterrel elottem
kifordult egy Ascona, aki a bal oldalon levo mellekutra szeretett volna
lefordulni. Ami ezutan kovetkezett:
Duda + satufek (ABS-szel). Beceloztam a mar az en savomban levo Opel és
az arok
kozotti fuves reszt. (A frontalis utkozesnel jobb megoldasnak tunt) A
fure kb.
100-zal rohantam ra. Nem tudom volt-e mar ilyenben reszetek, de megrazo
elmeny. A
kocsit atdobta az ut masik oldalara. Ahogy ellenkormanyoztam,  kb. 45 fokos
szogben allt a kocsi a haladasi iranyhoz viszonyitva , a gumik
sikitottak, de jol
birtak (P6000) es vegul nemi szalomozas utan az arokszelen sikerult
megallnom. A
kocsinak semmi baja, csak a gumik oregedtek par ezer km-t meg nekem lett
par osz
hajszalam. A hugom aki mellettem ult, falfeher volt.
Az Opel vezetoje nem gyozott halalkodni az egnek, hogy senkinek semmi
baja es
mondta, hogy nem erti, hogyan tortenhetett ez meg, hiszen o kinezett, es
csak egy
piros Opel Kadettet latott lassan kozeledni. Igen csak arra nem
szamitott, hogy
rogton utanna valaki 140-nel megelozi a Kadettet es hat o meg nem nezett ki
megint a bazi nagy traktor mogul.
Kb. tiz perc kellett a terdeimnek, hogy lenyugodjanak es vissza tudjak
ulni a
kocsiba.
(Szerencsere senki nem jott szembe az Ascona utan a masik savban, igy nugyodtam
szalomozhattam csikorgo gumikkal.)

Tudom, ez 80-nal is megtortenhetett volna, de azert akkor nem tunok fel olyan
hirtelen, nem 100-zal rohanok le a fure es ha megis utkozunk, nem
mindegy, hogy
60-nal vagy 110-zel trotenik meg frontalisan.

Akkor sziasztok.

P.S.:
Hiaba vagyunk mi fasza gyerekek, ha mas is van az uton...
+ - Honda Civic 1.5i (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Egy par napja irtam, hogy boldog tulajdonosa lettem egy 97-es Honda Civic
vtec-e1,5i-nek (amirol a ma elvegeztetett eredetiseg vizsgalaton kiderult -
ahol egyebkent A-t kapott - hogy 1996-ban gyartottak...).

Koszonom az eddigi hozzaszolasokat (Henry es Krisztian), tovabbra is
keresek azonban budapesti, sot ha lehet budai mesterembert/szervizt. VTI,
AntForce, tudtok ebben tanacsot adni?

Udv:
     Bence



______________________________________________________________________
This document should only be read by those persons whom it is addressed and
is not intended to be relied upon by any person without subsequent written
confirmation of its contents. Accordingly, our company disclaim all
responsibility and accept no liability (including in negligence) for the
consequences for any person acting, or refraining from acting, on such
information prior to the receipt by those persons of subsequent written
confirmation.

If you have received this E-mail message in error, please notify us
immediately by telephone. Please also destroy and delete the message from
your computer.

Any form of reproduction, dissemination, copying, disclosure, modification,
distribution and/or publication of this E-mail message is strictly
prohibited.
+ - Re: Akadaly (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello VD!

Tok jo volt az irasod, nagyon tetszik!
Meglepoen jo humorerzekre vall :-)

Csak igy tovabb!

Udv:
          ___/  Soma  \___/  OE4+HE114  \___
          Normál levelek: 
          Csatolt file-ok: 
+ - GTD visszater... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szoval udv mindenkinek, tavasz ota nem olvastam es nem szoltam bele, de
most, most, most..... :o)
 Olvasom kedvenc "napimailomat", s a legfrissebb szamhoz lenne
hozzafuznivalom (#899)
 
Antal Attila tetoablaka: maximalisan egyetertek. Mivel nalunk ket kicsi
leanyzo ul hatul, nem mindegy a szellozes, de a teoablak viszonylag
csendben, gyorsan ki tudja szelloztetni a kocsit, s ami nagyon fontos, huzat
nelkul!!! Csak ajanlani tudom, illetve az Autopiac egyik nyari szama is
foglalkozik a temaval, keretik elolvasni (tan ha lesz idom estere,
elokeresem).
 
Vaddiszno kollega: egyetertek es nem. Van koztunk, aki ilyen motoron ul, s
van, aki gyors autoban. Valoban igaz, hogy egy ilyen gep csabit a
szaguldasra! De esszel eljen mar az ember, ha a gyalogos nem, akkor legalabb
a motoros/autos. Semmi kifogasom a 260 feletti tempo ellen, de konyorgom, ne
lakott teruleten! Nalunk van ket ilyen majom a faluban, az egyik ejjel
kettokor razziazott, a korhazban alig birtak a gyereket osszerakni. Sajat
hibajabol... De maszkalnak gyerekek is az uton.
Meg valami: a multkor hetvennel mentem Gyor kulteruleten hazafele tartva,
elottem kb. negyven (!!!) meterrel nyugdijas a bringajat tolva megkezdi az
atkelest. Fekezek, dudalok, erre belehuz es csakazertis atmegy. Zebra a
holdban. Az nem erdekli, hogy mindjart fejreallok miatta, de neki at kell
mennie, de _elottem_. Kerdesem: o gyorsan vagy sokat el? Es en, aki betartom
a szabalyokat, en mennyit elek? Anyazas nelkul? Csikoshatu baratom, vond le
a konzekvenciat. S meg valami, gyorshajtasilag: elvezni szuper, de ha megyek
vhova, tartom a 110-120 tempot, mert annyival gyorsabban/elobb nem erek
oda....
 
Meg valami: aki tudna ket McDonalds-fele Furbyt szerezni, nagyon halas
lennek, az eletemet vedenetek meg a gyermekeimtol....
 
   ___|___ 
 _/_______\_ 
 (Oo==o==oO) 
 []=======[]    
  BenkoGTD
+ - olajkeszletek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

: Elhangzott, hogy az évi kitermelési mennyiség
: jelenlegi szinten maradása mellett kőolajból a már ismert készletek 41,
: földgázból pedig 61 évig elegendőek.

Azt hiszem, a nemetorszagi Shell-fonok mondta par honapja, hogy o nem
aggodik, az elmult 50 evben minden evben 40 evre becsultek a fennmarado
ismert keszleteket [fejlodik a kitermelesi technika, igy eddig 
gazdasagosan nem kitermelheto olajat is a felszinre tudnak hozni].

Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - nyikorog a kerek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Adott egy 4 eves opel astra
intenziv balra /vagy jobbra kormanyzasnal eros nyikorgas a kerekek felol
DE: nem mindig

kezd idegesiteni.

Van valakinek valami otlete?
UI: 15"-os felnik, uj monroe leng.csillapitok vannak, ha ez szamit..

koszi:


+ - Re gyorsn elni (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Vaddiszno irta:
Mellesleg aki ult mar motoron (100 LE felett), az tudhatja, hogy nem
lehet
vele 50-nel menni. (kb. 1-es seb. alapjarat :))). Azonkivul nagyon jo
fek
van rajta, es sokkal jobba latni rola mindent, mint egy autobol.

Kedves Vaddiszno Ha te ultel mar motoron es mentel volna vele 150 folott
akkor nem irnal ilyen marhasagot. 150 folott ugyanis olyan gyonyoru cso
latas alakul ki az emberben hogy az autopalyan neha meg a sovenyt sem
latja nem hogy jobban mint az autobol.
A masik, hogy ha 260-nal elutsz egy gyalogost akkor nem csak neki
mindegy, hogy kinek volt elsobbsege, hanem neked is, mert te is ugy
fejre allsz, hogy kis kanallal kaparnak fel az aszfaltrol.

                           Gyugyo
+ - rabaring rally futam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
A hetvegen Gyorben voltam foiskolas talalkozon, es kiderult, hogy 
szombat-vasarnap rally futam a Rabaringen. Nosza vasarnap reggel ki, 10 
korul ertunk ki. En meg nem voltam a ringen, de meglepett, milyen nagy. 
Eppen lekestuk az elso gyorsasagit, a kovetkezo 11:02-kor indult. 
Megneztunk par autot, amit mar szereltek. Felbandukoltunk a palya 
tetejere, ahonnan a terkep szerint jol lehet latni a palya egyes 
reszeit. Fel 11 fele elkezdtek visszajonni a versenyautok a masik 
palyarol, ami foldutas palya volt. 11:02-kor elindult az elso 0-as 
versenyszamu lada. Szuper volt, kb. 1 km-rol ugy kattogott a valtoja, 
hogy csak na. Szoval elindultak az autok, folyamatosan inditottak oket. 
Az elejen ladak, utana egyeb autok: suzu, samara, kadett, primera, ford 
sierra. Es a vegen a trabik. Nagyon kiraly volt, elkattogtattam egy 
doboz filmet, ha erdekli a listat, elohivas utan beviszem valami 
szkenneren, es feltehetem valahova. Mondjuk nem adja vissza az elmenyt, 
de igyekeztem erdekesebb csuszkalos fotokat csinalni.
Semmi rendezoseg nem volt, megsem volt semmi gond a nezokkel.
Amugy baromi nagy a ring, mi a versenypalya utolso 1/4-et lattuk jol, 
meg a rajtot. Szoval a rajt utan kb. 10 perc telt el, mire odaert az 
auto.
Van meg egy-ket erdekesseg, ha erdekli a listat, megint irok, csak a 
sorlimit miatt most befejezem.
Meg ebed is van. :-)
+ - Bunko dzsipes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ma reggel olyat lattam a Mogyorodi uton, hogy meg most is a hatasa alatt
vagyok.
All a Hungaria korut fele mindket sor tobb szaz meter hosszan, en valahol
a kozepen. Egyszercsak a bal oldali visszapillantoban feltunik egy Terrano
dzsip, felig a kozepso zoldsavon, felig a belson haladva. 2 centire ment
el a
tukromtol. Dudaltam neki, erre bemutatott egyet, egy fiatal gyerek volt,
bezbolsapkaval meg napszemuvegben.
Epp a Mexikoi uti keresztezodesnel alltunk, egy kis helyet hagytunk a
keresztben menoknek, a hulyegyerek szinte szettolta az autokat ahogy a
zoldsavrol ket savon keresztulmenve atment a kulsobe, es megallt a
keresztezodes kozepen. Aztan latta, hogy hosszu az a sor meg a Hungaria
korutig, igy fogta magat es felhajtott a kerekparutra!! Csak azt lattam,
hogy vagy 40-el vegigzugatott rajta, lehet hogy voltak is nehanyan rajta
csak felreugrottak, en mar nem lattam.

Mi a francot lehet ilyenkor tenni? Komolyan mondom, az ilyenek mindent
megusznak, en meg nagy sietsegemben 80-nal zugtam at egy kihalt falun es
mar le is fenykepeztek. Hol itt az igazsag? Ki kit veszelyeztet, ki
mennyire bunko?

* Flex
+ - Akadaly II. - Be'cs egy nagy falu... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok!

A hetvegen kint jartam a kedves sogoroknal.
Kspva az alkalmon meglatogattam neves csaszari fovarosukat is. Amit ott
lattam...
En egyszeruen el voltam borzadva. Miert?

Az egesz odaut valami csodalatos volt, sehol egy akadaly, sehol egy
buz-gaz-bomba. De ez csak a csaloka kep volt. Egy latszat.
Ez az al idill egeszen a belvarosig tartott.
Ott pedig az emberiseg ellen elkovetett legnagyobb merenyletnek lehettem
szemtanuja. A varos kozepen az egyik legszebb europai, vilagtortenelmi
muemlek mellett hatalmas kocsik, elejuk lovak befogva. ahogy meg tudtam
allapitani, voltak vagy 100-an, igaz ebbol csak toredekuk parkolt ott.

De miert is?
Mert az osszes tobbi jelentos penzosszegekert tirstakat fuvarozott...
...es vegigpiszkitotta a gyonyoruszep tortenelmi belvarost.

Majd elhultem, micsoda aljas gazsag, igy megszegyeniteni a volt csaszari
fovarost...

Ehhez kepest a nalunk kozlekedo fustolo, buzos, csopogo, kohogo,
szethullo akadalyok jeletektelen problemanak tuntek. Az uton mindenfele
lokaki. Az emberek, a vilag minden tajarol kepviseltek magukat. Az autok
es a kozlekedok hordtak a szelrozsa minden iranyaba a lokakit.

Furcsa modon senki sem fontorgott, senki sem emelte fel a szavat ellene.

A tanulsagot sikerult levonnom. Nem volt nehez.

Annyira keleteuropaban elunk, mint amennyire nyugateuropainak hisszuk
magunkat. Ez van. Talan kicsit lejjebb kellene szallnunk a magas lorol,
amin indokolatlanul ulunk, es kicsit talan a fejunket is hasznalva, azon
kellene erolkodnunk, hogy mind a kornyzetunk, mind az identitasunk
pozitiv iranyba valtozzon.

Ugymond, el vagyunk szallva magunktol...
Es vannak akik kulonosen...

Teeby
-- 
	--- ICQ: 93821242 ------------
	
	-- mailto: --
+ - Akadaly (folyt.) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok!

Volt egyszer egy ember. Volt neki egy autoja. Akadalynak hivtak.
Boldogan eltek, amig... Amig, eszre nem vette, hogy mekkora hibat kovet
el. Ugyanis a kozlekedes tobbi resztvevoje a merges gazoktol kaban
vezetett. Latta oket, amint elszinezodott arccal, gorcsos testtartassal
(a kezifekre borulva, kaban bologatva) elnehezedett labuk raesett a
gazpedalra, erotlen kezuk pedig minden iranyba tekerte a kormanyt, a
narkozisban eltompult agyuk pedig elfelejtett iranyt jelezni.

Nem lesz ez igy jo, gondolta fohosunk, aki szocialisan erzekeny es
hazaszereto allampolgar volt. Eladta az akadalyat es gyujtott egy jobb,
sokkal jobb gepjarmure. Minden problema megszunt egy csapasra. Gondolta
fohosunk. Egeszen addig, amig el nem hatarozta, hogy nosztalgiabol vesz
egy akadalyt.

De kiderult, hogy vannak olyan elemek a tarsadalomban, akik onkenyesen
bele szeretnenek avatkozni mas emberek szemelyisegi jogaiba. Megszabvan
tobbek kozott azt, hogy ki milyen es mennyi autoval rendelkezhet.
De ezek az okos es onmagukat felelos gondolkodasunak nevezo emberek,
valamilyen modon csak egy konkret fajtajara tertek ki az akadalyoknak. 

Emberunk kezdte ugyerezni, hogy valaki(k)nek problemai vannak az o
szeretett jarmuvevel. Es kezdte erezni azt is, hogy tenyleg valami
nagyon szemelyes jellegu lehet a gond. Ugyanis folyton folyvast csak
erre ternek ki az illetekesek. Holott targyilagosan szemlelve a
helyzetet rengeteg olyan gepjarmuvet lehetne felsorolni, amikre hasonlo
szankciok vonatkozhatnanak. Tovabba megjobban elszomoritotta, hogy az
amugy is magas koltsegei mellett a kozlekedesnek, vannak akik ugy
gondolkoznak, hogy a kozlekedes kivaltsag. Nem pedig szukseglet.

Igy hat emberunk fogta magat elkoltozott egy masik orszagba, egy
fejlettebb orszagba, fejlettebb gondolkodasu emberek koze. Ahol igaz nem
tudott magank mast eloteremteni, csak egy akadalyt. De ott a fejlettebb
es kifinomultabb gondolkodasu emberek nem kritizaltak, nem
szemelyeskedtek a szeretett akadalyaval. Mert tudtak, hogy az emberi
lehetosegek es igenyek valtozoak, es nagyon szeles skalan mozognak.

Teeby
-- 
	--- ICQ: 93821242 ------------
	
	-- mailto: --
+ - Akadaly (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)


Rajottem, hogy a Trabant kizarolag _akadaly_ szerepet tolti be a
kozlekedesben,

Na eljott a listan az a pillanat, amikor Vaddisznoval teljesen egyet tudok
erteni :)
Engem is nagyon fel tud bosszantani egy elottem pofekelo trabi. 
A lassusagat (ha semmikeppen sem tudom megelozni) meg talan el is tudnam
viselni
(persze csak korlatozott ideig), de a tobbsegukbol arado buzbombat azt mar
nem.
Hiaba van felhúzva az osszes ablak + a teto, egyszeruen a Trabibol arado
buzfergeteg mindenhova
behatol, atjarja az autot + a benne ülöket.
Altalaban ha ilyesmi van elottem ( vagy egy ketutem Wartyo, mert erre is
ugyanez vonatkozik!)
akkor amilyen gyorsan csak lehet megprobalom megelozni. 
Multkor  ment elottem egy sarga iszonyu szakadt keteltu wartyogo, ami olyan
suru fustfelhot huzott maga utan, hogy 
ezt meg az oreg KRESZ -konyv is "erosen korlatozott latasi viszonyoknak"
minositette volna, a buzrol nem is beszelve.
Ez kifele menet volt a varosbol, de meg lakott teruleten. PErsze a surmo
csavo nyomta neki ezerrel,mehettunk vagy 70-80 -al a wartyo majd szet
szakadt, en meg majd megfulladtam +megvakultam. Ekkor eldontottem hogy lesz
ami lesz megelozom.
A f*szkalap meg azt hitte verseny padlógázt adott és behuzodott az ut
kozepere. Szerencsere azert kicsit szelesebb volt az ut elbirtam melette
menni,(persze ezerrel dudalva, ahogy kell:)  bar ekkor mar 100 folott
mentunk (lehet hogy tuningolva volt a wartyo-szornyeteg- :)), meg mindig
lakott teruleten :)
Persze ebbol a storybol nem kell azert altalanositani, Wartyo+ TRabi fan-ok
kimeljetek:)
Jo lenne ha csinalna a "Mi Autonk" meg egy par akciot, es beszamolna a
zorgo-csorgo trabikat dupla aron ,egy uj 
Mi autonkba akkor talan eltunnenek az utrol a regi NDK csodak. Igaz a Suziki
se sokkal jobb ,de azert az legalabb nem budos:)
Nahh..ennyi.

K.G.
+ - Re: *** HIX AUTO *** #899 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves VADDISZNO !!!
Te ugy doglessz meg, ahogy akarsz. Csak az a baj, hogy az esetek tulnyomo
tobbsegeben nem te pusztulsz el, hanem az, aki nem szamit egy ilyen
tomeggyilkosjeloltre.
Ha te 260-al beleszalsz egy egy 15 tonnas kamion elejebe, akkor meg a kamion
soferje is meghal a becsapodastol. Beloled pedig egy veres zsirpacni lesz.
Bizom benne, hogy valami oszlopot, vagy fat fogsz rovid idon belul
megtalalni ezzel a szemlelettel, es nem egy kozlekedni es elni akaro
kozlekedo tarsadat.
Ha polgarpukkasztasnak szantad leveled, akkor pedig inkabb egy patkanyt
hordj a valladon az utcasn. Az nem annyira veszelyes.

Udv:
Refi J  
****************************************************************************
*******
Skoda mentoauto mellett terdelo emberek probalnak

Ez olyan meghato!
En tegnap 260-nal is motoroztam. Ki nem szarja le. En is tudnek ilyen
horrortorteneteket meselni, meg ha nezitek egy kicsit a kereskedelmi TV-ket
ott aztan meg frocsog a ver. Ugyhogy nehogymar itt is ez legyen. Mar volt
egyszer, hogy mindenki elmeselte a legveresebb es elrettentobb
horrortortenetet, amit hallott / latott. Tolokocsisoktol, felkezuektol,
maganyos nyomorekoktol zengett a lista. Minek ez megint? Ilyen megesik neha.
Benne van a pakliban. De ugyanigy elofordulhat szabalyosan kozlekedo autoval
is. Nem mindig tehet rola a sofor. Legyen az akar motor, akar auto.
Mellesleg aki ult mar motoron (100 LE felett), az tudhatja, hogy nem lehet
vele 50-nel menni. (kb. 1-es seb. alapjarat :))). Azonkivul nagyon jo fek
van rajta, es sokkal jobba latni rola mindent, mint egy autobol. Ez persze
nem azt jelenti, hogy jobban el lehetne vele kerulni valamilyen
veszhelyzetet, de ha raulsz egy ilyen motorra akkor ugysem lehet
megmagyarazni, hogy 50-nel menj. Ilyen egyszeru. Az a gyalogos, aki meg
kilep egy motoros ele, az megerdemli. Most jon majd a szoveg, hogy de biztos
a gyalogosnak volt elsobbsege. Hat most mar neki tok mindegy. Aki szabalyok
betartasa / be nem tartasa miatt hajlando meghalni, annak szerintem tenyleg
ugy kell. Mellesleg, ha olyan gyorsan jott a gyerek, akkor kb. 0.2
masodpercet kellett volna meg pluszban varnia, mig a motoros elsuhan elotte.
De nem! Neki at kell jutnia az uton, ha beledoglik is, mert neki elsobbsege
van. Ez van a KRESZ-ben. Ebbol lehet okulni.
Aki gyorsan megy az nem gyorsan-, hanem tobbet el, es csak gyorsan megy.
Semmi kulonos, meg lehet szokni. Es idovel nagyon bele lehet jonni. Csak
gyakorlas kerdese az egesz, tessek mindjart elkezdeni!

Udv,
Vaddiszno

> =======================================================
+ - elado veteran trabi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Eladnam 1962 (!!!) evjaratu 500-as limuzinomat. Muszakilag teljesen rendben
van a kicsike, 2001. tavaszaig van rajta vizsga, jarokepes. A homlokfal
korrozio miatt lakatolasra szorul, de torve nem volt. Napi hasznalatban van,
egyedi dizajn. Irányára: 110.000 Ft.

Csak annak adom, aki szeretni fogja!!!

Érdeklodni:



vagy a
06-20-95-17-176-os telefonon lehet.

Udvozlettel:


Kameniczky Attila
+ - hirdetes, Mitsubishi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Egy ismerosom kert meg, hogy adjam fel az alabbi hirdetest:

Mitsubishi Colt 1,3 (karburatoros) 1988-as, 2002 marciusaig vizsgaztatva,
sok extraval elado, iranyar 590 ezer HUF.

(A tulajdonos autoszerelo, szoval jo allapotban kapja, aki keri.)

Ha valakit erdekel, hivja Putnoky Karolyt: 06 (30) 9869-727

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS