Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 345
Copyright (C) HIX
1999-04-06
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Hello (mind)  7 sor     (cikkei)
2 Settenkedo (mind)  17 sor     (cikkei)
3 Franciaorszag, Spanyolorszag - segitseg keres! (mind)  23 sor     (cikkei)
4 83-as Ford Escort (mind)  10 sor     (cikkei)
5 modositasok - forgalmiban. (mind)  37 sor     (cikkei)
6 re: Rimi (mind)  14 sor     (cikkei)
7 Energy Release es Trabi (mind)  8 sor     (cikkei)
8 Diesel dolgok (mit szoltok) ? (mind)  19 sor     (cikkei)
9 RE: Bukosisak (mind)  17 sor     (cikkei)
10 Re: Rimi (mind)  20 sor     (cikkei)
11 Gyertyagond (mind)  10 sor     (cikkei)
12 Elado CRX (mind)  2 sor     (cikkei)
13 Kadett, motor hofok... (mind)  19 sor     (cikkei)
14 Lada motor + "tuning ules" (mind)  15 sor     (cikkei)
15 Elado motor (mind)  22 sor     (cikkei)

+ - Hello (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Daihatsu 1000ccm CB60-as turbo benzines motor pneumatikai bekotesi dokumentacio
t keresek.
Eddig sehol nem talaltam Magyarorszagon, angol vagy nemet nyelvu is megfelelne.

Koszi

Tamas
+ - Settenkedo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

MG:
>Na persze ! Frigyes minden ejjel odasettenkedik es lepucolja :-)
>A viccet felre teve. Idonkent penditsd majd meg, hogy hol tart
>a NEM rozsdasodasod.
>Kosz:
>--
>Meszaros Geza
>ui: lehet, hogy hulyeseget mondok, de a jo proba az lenne, hogy
>ket femlapkat fel a kasznira. Az egyiket kiszigetelve.
>Markansan ki kellene jonni a kulonbsegnek.

Tenyleg, neha latok ejjel auto alatt egy Frigyes kinezetu embert
:-)
Felreteve. Ok. Idonkent megpenditem.
Ket femlemez jo otlet, ha lesz idom, megcsinalom. De nem lesz.

Tamas
+ - Franciaorszag, Spanyolorszag - segitseg keres! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Baratainkkal nyaron egy igazi nagy nyaralasra keszulunk autoval. Szeretnenk
lejutni a Spanyolorszagi Malagaba es kornyekere. Az Autoklubtol ket
utvonaltervet kaptunk, az egyik autopalyan a masik pedig a leheto
legkevesebb autopalyahasznalattal. Mivel az elobbi csak egy iranyban kb.
31000 Ft lenne, ezert az utobbi mellett dontottunk. Az utvonal fobb pontjai:
Munchen - Strasbourg - Nancy - Troyes - Paris - Bordeaux - San Sebastian -
Madrid - Granada - Malaga. Ezt az utat kb. 1 het alatt szeretnenk megtenni,
hiszen szeretnenk egy napot Parizsban, egy napot pedig az ocean partjan is
eltolteni. A kerdesek pedig a kovetkezok: 1., Strasbourg es Parizs kozott,
Parizs es San Sebastian kozott, San Sebastian es Madrid valamint Madrid es
Malaga kozott tudtok-e olyan biztonsagos parkolot (nem autopalya mellett),
ahol egy ejszaka lehetne aludni? 2., Mit szol a Francia illetve a Spanyol
torveny eber ore ha ott alszunk a parkoloban? 3., Parizs kozvetlen kozeleben
kellene olcso kemping, egy, max. ketto ejszakara. Javaslat?
Es persze a legfontosabb. Mivel hatan mennenk egy sima szgk. nem eleg.
Szuksegunk lenne egy hat vagy het szemelyes autora, vagy inkabb mikrobuszra,
amely tud vontatni kb. 800kg-ig. Termeszetesen a legolcsobb megoldas
erdekelne, a jarmure teljeskoru biztositast kotnenk.

Javaslatokat es tapasztalatokat varva:
Molnar Csaba
+ - 83-as Ford Escort (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

83-as Ford Escortom muszerfal vilagitas-szabalyzojat nem talalom. Van neki
egyaltalan? Sajnos sotetben egyaltalan nem latom a muszerfalat, ami egy
kicsit zavar. Tudja valaki, hogy hol kell beallitani?
/Lehet, hogy ki kellene az egoket cserelni, de gondoltam az egyszerubb
megoldassal kezdem./

Koszi
Zsuzsa
+ - modositasok - forgalmiban. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Kerdesem (lattam, az AF-es ugyben is milyen jaratosak voltatok) a
kovetkezo: Hogyan kerulhetnek be a forgalmiba az auton elvegzett
modositasok? Peldaul, szolt a rendor a szelesebb nyomtavomert.
Hogy vagy mubizonylat legyen (ez barkacs megoldas ami nekem van,
de a tuningalkatresznek arult tavtartohoz sincs papir), vagy legyen
beirva a forgalmiba. Hol kell az ilyesmit bevizsgaltatni? Mennyire
szigoru dolog ez, es mennyire nehez megkapni az engedelyeket?
Ha nem engedelyezik a modositasomat, akkor elkobozzak a forgalmit?

Es jol tudom-e, hogy amirol mubizonylat van, az a kovetkezo
vizsgaztataskor automatikusan beirodik a forgalmi engedelybe,
es a papir pedig naluk marad. igy van?

Kovetkezo modositasaim vannak,
szelesebb nyomtav (1 cm / kerek)
kisebb atmeroju kormany (errol van papir)
megbontott legszurohaz
sportkipufogo (a dobon rajta az E, legalabbis ugy tudom, 99.9%)

valoszinuleg meg ebben a honapban le is lesz ultetve a
kocsi kb 2-3 centivel, feszesebb futomu, dupla elso kanyarstabilizator
(ezt a rendor nemigen nezi, de vizsgan tuti kiszurjak. es futomu-
modositasnak minosul, az biztos). 
A szivocsonkkal belulrol azt csinalok amit akarok, azt nem latjak.
A negyleomlo viszont kulonosen feltuno lehet egy vizsgan.
A sport-pedalokat (szelesebb alu, csuszasgatlo gumi nelkul) most
rendeltem meg postan. Ahhoz sincs papir. Nem tudom, kell-e egyaltalan.

Az a nyomtavszelesites annyival stabilabba tette a kocsit (a gombfejek
elettartamarol most ne nyissunk vitat, pliz!), hogy semmikepp sem
szeretnem "visszacsinalni", mert meg felborulok. A hivatalos papir
jobban erdekel...

segitsegeteket elore is koszi
z.
+ - re: Rimi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A Rimi az egy biztonsagi berendezesekkel foglalkozo ceg(riasztok autoba,
hazba, kamerak stb.). A kozpontjuk a XIII.Pannonia ut 32. alatt van. Azert
lattal Rimis rendszamokat mivel tobb rendorautot es motort adtak a
rendorsegnek. Szerintem tok profik es marha jo cuccokat arulnak. Ha valaki
pont ilyen temaban akar erdeklodni akkor erdemes benezni hozzajuk.

Udv:
Zeuss


u.i.:   Kozvetlenul melletuk van a Technologika(volt Kerorg) nevu zenei
kutyuket forgalmazo cég(Fatar, Hammont, Marshall, Korg, stb.).
+ - Energy Release es Trabi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Generalozott Trabiba ajanlott a szerelo Energy Release-t.
Van errol valakinek tapasztalata? Ugy emlekszem szo volt
errol a listan, de nem talaltam hix.auto archivumot, igy nem
tudtam utananezni. Koszonom a valaszokat,

Nandi
+ - Diesel dolgok (mit szoltok) ? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi !

Laci  irta egy nem regi GURUBAN:

Ehez mit szoltok. Nekem Citroen AX 1.4D van.
Teljesitmeny: 52 LE
Gyorsulas: 14,9 sec (katalogus adat nem mertem soha)
Fogyasztas: 4,8 l/100 km ez mert ertek vegyes varos es orszagut.

Udv.:
Laci

Szoval en is irnek ilyet ha nem haragszotok es lehet hasonlitani.

Nekem egy 14 eves 1.3 D UNO-m van. (sokak altal lehurogott tipus)
Teljesitmeny: 46 LE
Gyorsulas   : 16-17 sec ???? 
Fogyasztas : 4.88 l/100 KM (Vegyes uton, emelkedok, 120-s 
tempok, varos, mindehol. Ez 99.04.05-en mert adat. FRISS)
+ - RE: Bukosisak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>=======================================================
	>Felado :  [Hungary]
	>Temakor: bukosisakot keresek ( 5 sor )
	>Idopont: Fri Apr  2 09:03:24 EST 1999 AUTO #341
	>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
	>
	>Kernek egy-ket olyan cimet Budapesten, ahol normalis 
	>aron bukosisakokat arulnak. Ujat es hasznaltat is.
	>Kellemes Husveti Unnepeket !
	>--
	>Meszaros Geza

	Szerintem nem nagyon szabad hasznalt bukot venni, ugyanis a bukok
anyaga par (4-6) ev alatt eloregszik, es utana mar nem megbizhato. kb. 17000
ft-ert mar lehet jo bukokat kapni, ugyhogy szerintem mindenkeppen egy ujat
kellene venned. Majdnem mindem motorosboltban lehet hasonlo aron bukot
kapni.
+ - Re: Rimi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Sun, 4 Apr 1999 14:42:49 EDT,   wrote:

>minap lattam egy rendorautot RIMI-04, nehany nappal kesobb egy masikat RIMI-06
>rendszammal. A rendorauto hatan lattam egy eleg kis, 8szog alaku, kek matricat
,
> amelyiken ugyanez a RIMI szo szerepelt, de tul messze volt tolem ahhoz es tul
>gyorsan ment, hogy a kis matricat el tudtam volna olvasni.
>
>Mi lehet ez? A rendorsegnek valami leanyvallalata?

Hat ez azert baromi furcsa, mert a RIMI Security elvileg egy maszek
vagyonvedelmi ceg a Pannonia utcaban - tortenetesen pont szemben van
az irodajuk a rendorsegi garazzsal. Eleinte csak civil autokat
lehetett latni ott RIMI-XX rendszammal (pl. Fiat Punto meg egy feher
Marea) de az utobbi idoben en is latom az emlitett redorsegi
Astrakat... es nem igen tudom hova tenni a dolgot, plane, hogy
BRFK-egyenruhas/jelvenyes zsaruk ultek benne... 

Udv:  Zak

+ - Gyertyagond (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tudja valaki hogy egy sima gyertyanak mennyi az elettartalma? Mikor kell
cserelni es egyaltalan honnan lehet tudni hogy jo-e vagy rossz? (Inditasi
gondok vagy magas fogyasztas?)
A kocsimban levo gyertyakban mar van vagy 15 ezer km es nem tudom hogy
honnan kene tudnom hogy jok-e meg?

koszi,
     Gabor
+ - Elado CRX (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elado egy 1990-es fekete CRX. Akit erdekel az a extra.hu/csgega oldalon több
információt talal róla.
+ - Kadett, motor hofok... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello AUTOsok!

> 
> Hasznalt auto - mit vegyek?
A fentiekbol csak az Opel Kadettrol vannak (igen kedvezo)
tapasztalataim.  Tobb, mint 4 ev, es mar 120e km-nel jar.  Olcso
alkatreszek, es szervizkoltseg.  Keveset fogyaszt, megbizhato, es remek
a futomuve.  Meg ugy sem volt sok probelma vele, hogy igencsak torott
auto volt.  Negativum: 8-10 ev utan hatso kerek felett vagy van rozsda,
vagy mar kijavitottak.  Nem faraszto vezetni.  900 ert mar egy nagyon jo
allapotban levo 1.4i-t is kapsz, ami eleg korszerunek modhato (89-91).

A kerdesem a nagyerdemuhoz (legalabbis az elso resze).  Egy motor ket
kulonbozo homersekleten, egyebkent azonos korulmenyek kozott mutathat-e
kulonbseget az egest nezve.  Azaz ugyanaz a motor magasabb uzemi
homersekleten fogyaszthat-e kevesebbet?  Ha igen, akor tovabb
fejszegetem a dolgokat...

Borbely Gabor
+ - Lada motor + "tuning ules" (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves olvaso!

Szuksegem van egy jol mukodo Lada motorra. Egy 1200-es is megteszi, de lehet jo
bb is ha nem draga. Kivetelesen teljesen legalisra vagyom, szerzodessel es forg
almival. Kulon elony lenne, ha nem latatlanba kellene fizetnem es legalabb vala
mi egeszen rovid kiprobalasi garancia is volna (akar csak nehany het).

Ha neked nincs, de tudsz valakit, azt is megkoszonnem.

Van viszont 2 szep fekete elso ulesem. A 2107-be valo "hosszunyaku", gyari, ige
n jo allapotuak. Nekem az 1500-osomben van, de ki tudja mi mindenbe jo meg... E
zeket eladnam, ha van motor, azt beszamitanam. Sot, el is cserelnem valami egys
zeru szakadt peldanyra.

Szoval mindenfele megoldas erdekel :)
+ - Elado motor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Eladom kinott motoromat (nagyobb csere miatt):

Honda XLR 250 Baja (Baja --> azsiai sivatagi verseny)
Egyhengeres, negyutemu, negyszelepes versenyenduro gyarilag megerositett 
vazzal es (elol-hatul tarcsa-)fekekkel, bukokeretes dupla fenyszoroval, ~30 
LE. 1990-es, normalis allapotban. Nem karbantartasigenyes (aksi nincs, 
szelepallitas ritkan szukseges, fekbetet lassan fogy, olajat kell csak 
idonkent toltogetni). Nagyon jol megy, varosban idealis, terepen kellemes. 
Nagyon stabil a megerositett vaz, rugozas es fekek miatt. Konnyu (120kg) es 
mozgekony (6 seb.). Tavolsagi utakra nem annyira jo (kellemes 
utazosebessege 100). Haverom 500-as utcai Hondajat legyorsulja 80-ig! 
Masoket is.

Iranyar: 300eFt



    ..oo.......
  o................Egeer.......     mailto:


===

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS