Kedves mindenki!
Tobb szo esett a Hummer-rol, igy lecsaptam egy autos ujsagra, ahol tobb
ma divatos terepjaroval egyutt teszteltek.
Bocs, ha mar valaki megirta a reszleteket, most mentegetoznom kellene,
hogy ujabban csak kihagyasokkal olvasom a listat (napokig nem volt
gepem).
Ujsag: Popular Mechanics (USA) '98 Augusztusi szam.
Modell neve: AM General Hummer Open Top
Adatok:
Motor: ohv 16v V8 turbodiesel 6.5 liter, 195 rpm, 430 ft*lb (na
ezt kene atkonvertalni) @1800 rpm.
Rengeteg meretadat, ezt lusta voltam 'leforditani'. Egyszeruen szeles.
Tomeg: 6747 lb (3036 kg)
Max vontathato tomeg: 8510 lb (3800 kg)
Max rakomany: 3453 lb (1550 kg)
4 ules
Kerekek: 16.5x9.625" Goodyear Wrangler GS-A, 37x12.5R16.5
Potkerekrol nincs adat ??? talan nem is kell hozza, hisz lapos kerekkel
is megy...
Fordulokor: 53' (15.9 m)
Teszteredmenyek:
Fogyasztas: 13/17/9.8 mpg (18.2/14.0/24.2 l/100km) varos/orszagut/terep?
(elso ket adat a gyarto becslese)
Gyorsulas: 0-60 mph: 16.5 sec, 1/4 mile: 20 sec/65 mph.
Fekut 60-0 mph: 173' (52 m)
Hangero: 68/87/84 dBA alapjarat/max/60mph
Velemeny:
Nehez, lassu, kenyelmetlen.
Ez egy jatek, mint a Ferrari.
A szerkesztok versengtek, hogy ki vigye vissza a szallodahoz, es kozuluk
csak egy tudott vele beallni.
Konnyu vezetni, ha magszokjuk a szelesseget.
Hangos. Sokat zabal (9.8-at mertek!).
De ez az ugyeletes bohocauto, a legtobb filmszinesz ezzel jar.
Ja persze, az ara miatt is, kb. duplaja a tobbi meno sardagasztonak:
63000$ az alapmodell, a 80000$-os valtozatot teszteltek...
Udv,
Sanyi
u.i. Oreg Daciamat vezetni fel ev kenyelmes amerikai vezetes utan:
kaland!
|