Szevasztok!
Valahogy ketszer ment el egy post-om, majd jott egy
level, hogy emiatt _minden_ peldany torolve. Erre el-
kuldtem meg egyszer, majd megkaptam ujra, hogy ismetelt
cikk, es minden peldany torolve. De ha egyszer ki lett
torolve, akkor a harmadik alkalommal mar nem volt mit
ismetelni... Nem ertem, no mindegy. Most atirom, hatha
igy "atverem" a rendszert.
Sz'al az eredeti level:
Sziasztok!
> cserelt rendszammal (!!!), a regi Exx-xxx volt, az új Kxx-xxx. Hogy miert,
Nem biztos, hogy nem irok hulyeseget (a joszandek
vezerel ;-)), de en ugy tudom, hogy Exx-s rendszamokat
csak taxik ("berfuvarozok") kaptak (maskepp irva: nem
lattam meg feher ilyet, csak sargat). Ebben az eset-
ben a kocsiban annyi km lehet, amennyit elkepzelni
sem tudsz, csak vissza van allitva. Tippem szerint a-
mikor el akartak adni, "atvizsgaztattak" "normal" gep-
jarmure...
> Az a Dehmler-Crysler (Mercedes anya-vallalata) volt par-hettel elobbig.
Jancsibacsi! Ne haragudj, de itt is latszik, hogy
a lenyeg, hogy beleszolhass, barmi legyen is az. Oke,
az nem erdekel, hogy minden masodik szot rosszul irsz
helyesen, mert mar megkopott a magyartudasod, rendben.
De Daimler(!) helyett Dehmler-t irni nem gepelesi hiba!
Fingod nincs, hogyan irjak, a kiejtes alapjan megtip-
pelted... Gratulalok! (Hogy a Chrysler-bol kimaradt a
"h", no jo, az legyen elgepeles.)
> "Hungaroring" ,az hatborzangatoan hangzik nekem mindeg. Habar "a", s
> nem,"e"-vel is irva,de kiejtese csupan, (Hungar-o-ring)='ehezo-gyuru'-t
> jelent.
Na ez viszont jo poen! :-)
Udv mindenkinek:
Nagyak
|
Hell o *.*,
Mielott beulteted a csaladod egy ilyenbe, nezd meg a toresteszteket is,
ha
jol
emlekszem a 2000 elotti verzio 2 csillagot kapott, ami azt jelenti, hogy
50
km/h utkozes eseten senki sem marad epen a kocsiban..
G.
|