Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX GURU 4548
Copyright (C) HIX
2007-08-28
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 msn messenger virus? (mind)  19 sor     (cikkei)
2 ADSL/T-Com/PanTel meg mindig (mind)  155 sor     (cikkei)
3 [HIRDETES] multifunkcios printer elado (mind)  10 sor     (cikkei)

+ - msn messenger virus? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Sajnos a napokban egyre több ismerosom között terjed egy vírus, amire 
nem érzékeny a nod sem, illetve más keresokkel sem talaltuk.

A lényeg, hogy az msn messenger contact list-en szinte minden partnernek 
továbbkuldi magát zip-be tomoritett scr formájában, egy rövidke kis 
üzenettel, úgy, mint:
"You can see pictures of my boobs :D :D"
"Ha-ha-ha :D :D"

Meg hasonlokkal.

Talalkozott már valaki mindezzel?

Elore is koszi az infot!

Üdv,
 Szabolcs
+ - ADSL/T-Com/PanTel meg mindig (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

Par honapja marr egyszer megirtam az ADSL-em (azota sincs) tortenetet.
Ami addig tortent. De azota voltak ujabb meglepo fordulatok...
Az egesz eddigi tortenet (az eleje persze ismetles, bocs):

TCom-tól Pantel-hez akartam átmenni. ADSL+telefon.
Vonalhordozás, teljes hurokátengedés.

2007 február 20: Megrendeltem ezt a PanTel-nél.

Pár nap múlva a PenTel értesített, hogy a T-Com-tól azt a választ
kapta, hogy 'műszaki okok' miatt ez a dolog nem lehetséges.

Rákérdeztem a T-Com telefonos ügyfélszolgálaton, hogy mi az a műszaki ok.
Azt mondták, hogy 'nincs szerződésünk a PanTel-el'.

Ezen a PanTel-es ügyfélszolgálat lepődött meg nagyon, mert hiszen van!
Többen már át is mentek a T-Com-tól hozzájuk...
Meg ugye a T-Com honlapon is megtalálható, mely más szolgáltatókkal
van szerződésük, és ebben is ott szerepel a PanTel.

Újra kérdeztem a T-Com gyfelszolgalatot, hogy mi az a muszaki ok.
Azt mondtak, hogy 'optikai kábel jön hozzám'.

Ebbe a PanTel is belenyugodott, hogy ha optikai a kábel, akkor ők
tényleg nem tudnak mit tenni.

Tanácsolta ismerősöm, hogy szerezzem meg írásban is a TCom-tól
az indoklást. Ne elégedjek meg a telefonos kijelentéssel!
(mert ezek hazudnak - mondta ő). Az események őt látszanak igazolni.

Probalkoztam a  email cimmel. Mindig egy napon belul es
nagyon kedvesen valaszoltak, ezt el kell ismerni. De a levelek
valosagtartalma...

Eloszor azt irtak (28 Mar 2007 11:32:12), hogy:
'műszaki okok miatt sajnos nem lehetséges a számhordozás semmilyen másik
 szolgáltatóhoz.
 A 12618xxx kapcsolási számú állomáson létesíthető Adsl szolgáltatás.'
Azaz: Nem mehetek el mashova, de toluk rendelhetek ADSL-t.

Aztan mikor erdeklodtem a muszaki reszletek felol, akkor ezt irtak
(30 Mar 2007 10:38:19): 'az állomás központtól való távolsága és a
kihúzott érpár műszaki jellemzői indokolhatták az elutasítást'

De akkor meg arra kerdeztem ra, hogy telefonos ugyfelszolgalaton
optikai kabelt mondtak, most meg 'erpar muszaki jellemzoit' irnak.
Ez a ketto egyszerre lehet-e igaz? Ezt ma sem tudom (az optikai kabel
is erpar?), de igazabol mindegy.

Erre azt irtak (30 Mar 2007 18:20:22), hogy:
'Mivel a műszaki kollégák az igény felmérés alapján arra az eredményre
jutottak, hogy a hurok átengedés műszaki okok miatt nem megvalósítható,
ők tudják a pontos okot is megmondani Önnek.
Legyen szíves velük felvenni a kapcsolatot a 06/80-444-111-es telefon'

Felhivtam a szamot, mire egy automata: 'A hivott szam az on
korzetebol nem elerheto'.

Telefonos tudakozobol megtudtam, hogy ez a szam a VIDEKI ugyfeleknek van.
En minden email-be odairtam persze a PESTI telefonszamomat...
A X. kerulethez a 80-444-125 szam tartozik.
Meg is irtam a 1412@-nak a helyes szamot, hogy tudjak :-)

Erre valaszkent azt kaptam (6 Apr 2007 00:14:12), hogy
'A 06/80-444-111-es díjmentes ügyfélszolgálati szám a vidéki
területek műszakis száma. Nyilvántartásunk szerint Önnek
budapesti száma van a X. kerületben így Önnek a 06/80-444-125-ös
számot kell hívni.'
Ez vegre teljesen korrekt, mas kerdes, hogy a 80-444-111-es szamot
eppen ok irtal korabban! Es azt is megirtam nekik, hogy tudom a
helyes szamot.

Persze felhivtam a 80-444-125-ot is. Ott vegre egy nagyon korrekt
szakemberrel tudtam beszelni, aki megnezte a telefonvonalam adatait,
es azt mondta, nagy valoszinuseggel megy a hurokatengedes. De majd
jovo het szerdan telefonaljak ujra, mert egy masik rendszerben is meg
kell nezni, de az a kollega aki azt megnezne, az most beteg.

Eljott a 'jovo het szerda'. Telefonaltam. Azt mondta a muszaki
szakember, hogy a vonalam sima erpar, es teljesen alkalmas arra, hogy
a PanTel-hez atvigyem. Kerdeztem, hivatkozhatok-e majd ra nev szerint is,
ha megint problema adodna ez ugyben. Azt mondta, hogy persze :-)

Irtam ujra a 1412@-nak, hogy a korabbi tajekoztatasaikkal ellentetben
a sajat muszaki szakemberuk szerint siman elviheto a vonalam mas
szolgaltatohoz. Erre a valaszuk (16 Apr 2007 09:59:42):
'Nyilvantartasunk szerint jelenleg nincs folyamatban szamhordozási igenye,
 legyen szives a valasztott szolgaltatonal elinditani a folyamatot, amint
 az beerkezik hozzank, a muszaki felmeres eredmenyenek megfeleloen fogjuk
 kezelni igenyet.'

Április 21: ismét megrendeltem az ADSL-t (vonalhordozással együtt)
a PanTel-nél.

Április 27: SMS-es a PanTel-től: 'vonalhordozási igényét a T-Com
formailag elfogadta. Ha még nem volt ADSL vonala, hamarosan műszaki
mérést végeznek Önnél.'

Június 13: Felhívtam a PanTel ügyfélszolgálatot. Megtudtam ugyanis
időközben, hogy a T-Com-nak 45 napon belül kell választ adnia, hogy
elvihető-e a vonalam vagy sem. A hölgy, akivel beszéltem, azt mondta, nem
jött semmiféle értesítés a T-Com-tól, de felírja a mobil számomat, utána
érdeklődik a dolognak az alvállalkozójuknál, és visszahív.
Hát nem hívott...
   Ugyanezen a napon írtam a  is, hogy miért nem
válaszoltak a PanTel-nek a vonalhordozás ügyében.

Június 14: Megjött a válasz (Thu, 14 Jun 2007 12:10:32) a T-Com-tól a
levelemre: 'Az illetékes csoporttal történő egyeztetés után, kiderült, 
hogy
a T-Com 2007.05.16-án átadta volna a vonalat a Pantel-nek csak az a
probléma, hogy nem jeleztek vissza felénk, hogy át is veszik azt.
Számhordozási igényével kapcsolatosan legyen szíves PanTel Kft-hez
fordulni.'
   Természetesen azonnal felhívtam a PanTel ügyfélszolgálatot. Most
az derült ki, hogy megkapták ők a T-Com-tól a jelzést V.16-án, hogy
vihetik a vonalamat, csak nekem erről egy szót sem szóltak. Egész eddig
minden eseményről azonnal küldtek nekem SMS-t. És a tegnapi hölgy
valahogy nem vette észre, hogy a T-Com igenis válaszolt...?
   Kiderült az is, hogy nagyon túlterhelt az a központ, ahova én csatlakozom,
ezért még csak határidőt sem tudnak mondani, mikor lesz bekötve hozzám 
az
ADSL! Felemlegettem, hogy a szerződésben 45-60 napos határidőt vállaltak.
Erre azt ajánlották, hogy felmondhatom a szerződést következmények nélkül.
Ők nem teljesítik, amit vállaltak, és még nekem kellene örülnöm, hogy
következmények nélkül lemondhatom???

Június 21: Kaptam emailt attól a PanTel értékesítőtől, aki még a legelején
felhívta az egészre a figyelmemet. Azt írta:
'június végén fogják megcsinálják az Ön telefonját (ez az igéret).
Amiért ennyi ideig várnia kell az a központ túlterhelsége miatt van,
s a bővítés most van folyamatban.'

Augusztus 6:
A PanTel azóta sem keresett meg sem telefonon, sem levélben, hogy
bekötnék hozzám az ADSL-t. Ezért ma rákérdeztem az üzletkötőnél email-ben,
hogy van-e újabb ígérete az időpontra. Az email-re válasz nem érkezett.

Augusztus 22: Ismét email az üzletkötőnek, hogy ha nem változik semmi,
keresek más szolgáltatót, aki nem csak ígéri az ADSL-t, hanem be is köti.
Erre az email-re sem érkezett válasz.

Augusztus 27:
Telefon a PanTel ügyfélszolgálatnak, hogy mi van az ADSL-emmel.
Elkérte a hölgy a telefonszámom, hogy majd megérdeklődi, mi a helyzet,
és visszahív. És tényleg visszahívott. Mostani igéret: szeptember vége.
Indok: 'pozícióra várok'. Azt elismerte, hogy a PanTel a hunyó a
dologban, bár először azért úgy tűnt, hogy próbálja a T-Com-ra
kenni a dolgot. De mikor kiderült, hogy nem vagyok kezdő a kérdésben,
és rákérdeztem konkrétan, hogy akkor most szerinte a T-Com-e a hunyó,
azt mondta, hogy nem.

Zotyo
+ - [HIRDETES] multifunkcios printer elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Multifunkciós printer eladó. Brother MFC 210C
Printer (fotóminőségű is), scanner, fax, fénymásoló, kártyaolvasó egyben. 
Üres 
patronokkal, postán utánvéttel is. 5000 HUF




19 Ft/kép - Nyaralási élmények fényképeken - FotoMarket online fotóalbum
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,195947,249229/click.prm

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS