Sziasztok!
Akos irta:
: Ha nem szorul be a rovatkaba,
: akkor laposan repul. Ha a rovatka felporgeti az aszfaltrol, akkor
: magasabban. Az elobbi ellen a sarfogo nem ved, az utobbi ellen vagy
: ved, vagy nem.
A dolog nem ilyen egyszeru. Mivel a sajat magam altal folvert vizet
kepes vagyok a ferde hatso ablakomra folcsapni (amit pusztan
ballisztikaval keptelenseg magyarazni), a kocsi alatti/mogotti
legorvenyek a kavicsokra is hatnak, raadasul mindenfele folveres nelkul
(lasd negy kerek koze vett eldobott cigarettasdoboz roppalyaja). Regen,
amikor meg normalis autokat tudtak gyartani, a hatso kerek a kocsi
vegetol vagy 70cm-re volt, tovabba a sarfogok is vagy 10cm-re voltak a
kerektol, igy viszonylag sokmindent nem sikerult folverni.
Egyebkent nezzunk meg olyan orszagokat, ahol a kofelverodes
problemas(abb), pl. az USA, Ausztralia vagy a Szovjetunio kiesebb
teruletei: ott plexire eskusznek (elso lampak vedoburkolata) es
femracsra (lampak elott es a szelvedonel). Aki csak a fenyezest felti,
az valami "mu"bo"r zoknit" huz a kocsi elejere.
Amit en egyszer szeretnek megelni, hogy a kamion nem csapja ki *oldalra*
a vizet. Erdekes modon ez is valahogy kamionfuggo. Az egyik ugy beterit,
hogy max. ablaktorlovel is csak oldalra tudok kilatni, a masikat gond
nelkul meg lehet elozni.
Udv,
marky
|
Kedves Autosok,
Mi a velemenyetek a 2005 kornyeki 2.0 pdtdi (140 Le) motorokrol?
Autovasarlas elott vagyok, es kineztem magamnak egy ilyen motorral szerelt
Octavia-t. Aztan hallottam hogy ezekkel a motorokkal nagyon sok problema
van. Mi ebbol az igazsag? Es ha igaz, milyen gondok vannak veluk?
Koszonom a segitseget!
Udvozlettel: Gergo
|